Stránka 8 z 22

Napsal: sob říj 11, 2008 20:32
od Nemo
Gratulejšn k úspěšnému absolvování STK, a napsals to hezky, pěkné čtení.
K přípravám na technickou přistupuju velmi podobně. :wink:

Napsal: sob říj 11, 2008 20:47
od Hurikán
Nemo píše:K přípravám na technickou přistupuju velmi podobně. :wink:
Já též. :D


Tož to Sašo blahopřeji. Až na malou drobnost s benzínem proběhlo vše podle předpokládaného scénáře. 8) Hlavně že je zase na dva roky pokoj.

Napsal: sob říj 11, 2008 20:52
od Kewint
tak taky blahopřeji,pekná "obechcávka" hlavně že to vyšlo. :wink:

Napsal: sob lis 15, 2008 15:34
od Saša
Po třech týdnech mlhy vylezlo i v LTM nečekaně sluníčko tak proběhla montáž plastových podběhů a zimních kol . A taková před- zimní ůdržba . Namazání skontrolování seřízení atd . Zatím až na tu upadlou kličku bez závad .

Napsal: úte led 06, 2009 14:51
od Saša
Dnes došlo na nejhorší . Ač jsem se chtěl vyhnout ježdění po soli tak to dnes nešlo . V cca 8.40h ráno teplota - 15.6°C 06ka startuje na LPG napoprvé . Chvíli čekám až se motor trochu zahřeje a pak 80km jízda bez problémů v krátkých rukávech a z nírně pootevřeným zadním oknem je v autě přes 25°C a bavín se pohledem na lidi v čepicích a bundách v protijedoucích autech . Udivuji i obsluhu plynové čerpačky když vystupuji v krátkých rukávech a jdu čerpat plyn , ze slovy "že jsem musel topení trochu ubrat páč bych se jinak upekl" . Za to že jsem Modrou vytáhl do soli bych si nejraděj dal po hubě . Jen doufám že se trochu oteplí abych to vzal aspoň vapkou .
Takhle to dopadlo : To bílé svinstvo na autě je sůl !!! :cry:

Napsal: úte led 06, 2009 15:07
od ger007
ajajaaj sašo toto auticko by malo teraz sedet a spinkat v suchej garazi na tej soli je ho skoda .. ale ako sa hovori ked musis tak musis

Napsal: úte led 06, 2009 20:18
od čmelák
nic sa mu nestane dobre umyjes a je

Napsal: úte led 06, 2009 21:12
od mayo456
jj nic sa mu nestane len to treba poriadne umyt aby to tam nekyslo a bude to dobre

Napsal: úte led 06, 2009 21:34
od Maysner
koukam podbehy sou takze staci oplachnout zvenku. kazda dobra wapka ma ted teplou vodu 8)

Napsal: úte led 06, 2009 22:02
od Petr HC
Maysner píše: ... staci oplachnout zvenku. kazda dobra wapka ma ted teplou vodu
Pozor na to - teplotní šok může způsobit, že sůl a špína půjde dolů i s barvou - vlastní zkušenost (naštěstí se stařičkou služební Š 1203)

Napsal: stř led 07, 2009 00:02
od Nulašestka
Hm, jako bych viděl svoje auto, zrovna na týhle fotce vypadá ten odstín hodně podobně :cry: Jenže to odjezdilo 25 zim v těch nejkrutějších podmínkách.

Napsal: pon úno 16, 2009 14:14
od Saša
Takže od koupi má auto najeto 7 ť-km a oběvila se druhá závada (první-upadlá klička spouštění okna) a dnes přestala svítit kontrolka sytiče (je vadná žárovka). Jen mám teď dilema jestli tam dát "origo" žárovku nebo LED . Zatím ani nevím jak se u tohoto modelu vyndává přístrojovka , ale mám knížku .
Dnes jsem také vyměnil olej + filtr .

Napsal: pon úno 16, 2009 14:21
od Sid
Daj originál, nemusí byť všetko "vylepšené"

Napsal: pon úno 16, 2009 15:21
od Majo2103
Saša píše:...nevím jak se u tohoto modelu vyndává přístrojovka...
Dolu plasty okolo volantu a šrubovákom alebo niečím podobným treba stisnúť pliešky,ktoré držia celý ten "drevený plast"(ako sa raz vyjadril Jelen :D )v palubovke.Akurát si treba dávat ku*va pozor,aby ti nepraskla palubovka.Myslím,že sú tie pliešky 4.Niekto ma snáď doplní.

Napsal: pon úno 16, 2009 15:34
od Laďuša
Ty plíšky jsou 2 (určitě, chtěl bych se vidět, jak pracuju se 4 šroubovákama najednou). A jestli to eště nebylo venku, tak díry k plíškom eště nebudou proražený.