Stránka 8 z 30

Napsal: čtv lis 23, 2006 15:57
od gogo
Myso píše:fakt nechapem ako moze niekomu na sedane chybat zadny stierac???
Myso, keby si parkoval tam kde ja, pochopil by si :) .
Navyse som si z kombala na ten stierac docela zvykol, inac jakoze tam neni tak mi zily netrha. Teplomer sa mi chova, choval uplne rovnako jak Patrac pise. U 07 je to posunte "do prava", aj vrtula neskorsie spina a v 04 bolo nemozne priviest rucicku do cerveneho, nepamatam, zeby mi presla za polovicu.

Napsal: čtv lis 23, 2006 16:56
od Drobek81
Patrac píše:Nedokážu si představit dosáhnutí červeného pole.??
ver tomu ze to jde, sak skrz tohle mi sel olej do vody...trosku sem to uvaril bo sem zavodil a na ten plyn se to prehralo...ale jinak v podstate rucicka mi ani u jednoho ze trech kombalu neprelezla nikdy pres hranici zelene/bile, max jak pises tak milimetr...samozrejme behem provozu, kdyz stojim v kolone tak ventilator sepne taky tak 3mm za hranici(teda pokud funguje bo nejsu schopnej prihnout faston)...
K tomu zamlzovani, pozoruju take ze tenhle posledni kombik se zamlzuje vic jak ostatni, jestli to nebude jinym tvarem plastu u ventilatoru, bo sem si vsiml ze je asi jinej nez u "starsich" kousku...
Jinak souhlas s Hanzem, ve ctyrech lidech kdyz prsi nebo je vlhko se to neda uplne osusit, ale aspon ze vyhrivani zadniho okna tam je...

Napsal: čtv lis 23, 2006 17:33
od Maysner
u bocnich oken sem si nikdy nevsimal jesli sou zamlzeny nebo ne(na zadnich dverich a v kufru). vepredu stacilo natocit vydechy na okna. ventilator mi skoro nefunguje(kdyz to zapnu tak huci jako by slo zelezo po zeleze nebo tak nejak. budu ho nekdy menit). a i bez ventilatoru bylo v aute po cca peti az deseti minutach jizdy teplo. u celniho okna mi to trochu lip ofukuje u spolujezdca(to pozoruji i u obou felicii co sou doma). bez ventilatoru a s otevrenym ofukem na nohy trvalo asi pet minut nez bylo sklo odmlzeny. behem toho nez se odmlzilo se porad stiralo sterkou nebo utiralo hadrem aby bylo videt. ale u 04ky se mi zda ze to predni okno je odmlzeny rychleji jak u kratke felicie :roll:

Napsal: čtv lis 23, 2006 18:55
od dmatej
Asi bych se kouknul na těleso topení, jestli není zanesený a na větrák. Po podzimu je to těleso většinou plný listí a jehličí :(
Mě se pro změnu děsně rosí čelní sklo zvenku, budu to muset vzít nějakým koncentrovaným jarem. Jak je vlhčí vzduch, udělá se tam emulze a nezmizí, dokud neohřeju vzduch uvnitř. :x

Napsal: čtv lis 23, 2006 20:42
od Pavel04
hele o o hrivani mni nemluvte, na 07(F/I/A/T) ohrivam 3x dyl jak na 04(LADA). Ale zato jezdim porat tesnounce pred hranici bilozelenou (trfosku mi to vadi, ze je to snad malo), ale uvarit to neexistuje - ted sem tahnul 2104 na lane(+6 osob + 2q nakladu) - prvnich 40km klikaty silnicky s ruznymi rychlostmi, dalsich 40km I.trida pri 100km/h.
A teplota? na hranici zelenyho a bilyho (presne v zelenym, ale dotykala se bilyho).

Napsal: čtv lis 23, 2006 22:41
od Majo
k tym Patracovym problemom - vidim to asi takto:
Na 07micke si mal naduchy na kapote?? Neviem, zda sa mi ze aj hej, fotky tu zrovna ziadne nemam. To by vysvetlovalo preco je tu nutne zapinat ventilator. Lebo ja som zbadal velikansky rozdiel pred a po namontovani naduchou - na 06ke mi pri rychlosti cca 150km/h odtrhlo tiahlo na zatvaranie privodu vzduchu co tam mam teraz taky tlak :D
A to hriatie je jednoducha vec - v 07me si mal LPG tak sa to dlhsie zohrievalo. Ak domontujes LPG zbadas ten rozdiel(viem co hovorim, LPG som montoval vlani cez chladny oktober).

Napsal: čtv lis 23, 2006 22:46
od Pavel04
me se i to LPG ohrivalo tak za 3 min, ale nevarilo! to ne!

Napsal: čtv lis 23, 2006 22:57
od Nemo
Majo píše:Lebo ja som zbadal velikansky rozdiel pred a po namontovani naduchou
To je i moje zkušenost, ty nádechy udělají hodně. Ventilátor zapínám jen když delší dobu stojím někde v koloně v dešti, nebo v podobných extrémech.

Napsal: čtv lis 23, 2006 23:02
od Pavel04
ty nadechy mi ale do interieru cpou zimu, takze musim vic zapinat ventilator

Napsal: čtv lis 23, 2006 23:23
od Nemo
ty nadechy mi ale do interieru cpou zimu, takze musim vic zapinat ventilator
Nerozumím, ...ventilátor ti tam zimu necpe? Což tak zapnout topení, a přiškrtit vzduch trochu na vnitřní okruh? :mrgreen:

Napsal: čtv lis 23, 2006 23:26
od Pavel04
Nemo píše:
ty nadechy mi ale do interieru cpou zimu, takze musim vic zapinat ventilator
Nerozumím, ...ventilátor ti tam zimu necpe? Což tak zapnout topení, a přiškrtit vzduch trochu na vnitřní okruh? :mrgreen:
no v sedmickovy palubce sou uprostred takovyty primy naporovy sachticky a me jedna ne zcela dobre zavira, tudiz skrze ne leze primo studeny vzduch, zatimco pres ventilator chodi ohraty :idea:

Napsal: pát lis 24, 2006 07:15
od Patrac
to Majo nádechy nemám na 04 a ani jsem je neměl u 07. Co se týče rychlosti topení s LPG tak mám dojem že s LPG mi to dokonce topilo rychleji než kjdyž jsem to přepl na benál. Slepé rameno pokud není chlazené plynem zase tolik tepla nemůže odebírat a navíc to proč mi to na LPG topilo víc než na benál je asi daný i vyšší teplotou hoření LPG. Takže pokud sem do auta dám lpg ( jak budou love což je momentálně tak trochu v nedohlednu) tak si myslím že to bude topit ještě krapet rychleji..

Napsal: pát lis 24, 2006 19:54
od dmatej
jj, pokud se pamatuju, hoření LPG znamená asi o 20°C víc než při benálu.

Napsal: pát lis 24, 2006 20:35
od Majo
asi som sa nevyjadril dost jasne. Je jedno ci prave ides na LPG alebo benzin, voda stejne kruzi hadicami do reduktora a ten kedze je to velka hlinikova plocha, odvadza to pomerne dobre teplo do okolia. Cast tepla sa straca aj cez hadice,ktorymi prudi k a od reduktora. Pokial nemam LPG (reduktor) vobec namontovane o toto teplo neprichadzam. Pri teplom motore uz az tak nebadat, do kym sa zohreje je to dost o drzku

Napsal: pát lis 24, 2006 20:54
od Pavel04
hmm takze ted se mi to bude po vikendu ohrivat este pomaleji. Pribyde mi tam reduktor a automatyckej sytic. Coz muze bejt tak 1.5 - 2 litry vody navic... :?