Stránka 8 z 70

Napsal: čtv dub 10, 2008 22:44
od Laďuša
Nemo píše:Mmm, a co voltmetr, já bych ho považoval za takovou hodně přesnou kontrolku dobíjení .....2104,05....
No pokud funguje, pak je to zajisté luxusnější, ovšem i ten bych považoval za dobrý pouze doplněný kontrolkou ;)

Napsal: pát dub 11, 2008 04:30
od Křečík Barbuška
Kontrolka dobíjení by pro mě měla význam pouze když rupne klíňák, neb na teploměr se člověk nedívá pořád.

Napsal: ned dub 13, 2008 09:19
od radek mb
mě u 07 taky nefungovala,ale nepátral jsem proč...s přehledem mi stačil voltmetr integrovaný v palubní desce tohoto luxusního kočáru

Napsal: ned dub 13, 2008 19:19
od Marek89
Pokračovanie z http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... c&start=75 a http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... &start=150
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Prečo stále riešite tlak mazania ? Pokiaľ to maže, nie je problém. Ja mam v aute olej Forza 15W40 a mazanie mám pri vyšších otáčkach tak okolo 4, pri voľnobehu to môže byť na cca 1-2.

Ináč stupnica na tlaku oleja je v hodnotach x10kPa ?

Napsal: ned dub 13, 2008 19:24
od Cory
Marek89 píše:Prečo stále riešite tlak mazania ?
Gdo mašči, ten jedže :headbang:

Napsal: ned dub 13, 2008 19:25
od Marek89
Cory píše:
Marek89 píše:Prečo stále riešite tlak mazania ?
Gdo mašči, ten jedže :headbang:
Švieči kontrolkoj ? Net, tak potim kdze problema.

Napsal: ned dub 13, 2008 19:34
od Cory
pri nizsom tlaku su menej mazane casti motora, ktore su ulozene hore, napr. vacka, vahadla,...

Napsal: ned dub 13, 2008 19:37
od Laďuša
Ani ruský inženýr nebyl blb a proto, když nesvítí kontrolka, je to dobrý

Napsal: ned dub 13, 2008 19:47
od Křečík Barbuška
Laďuša píše:Ani ruský inženýr nebyl blb a proto, když nesvítí kontrolka, je to dobrý
Toto je kvalitní názor, píp.
---------------
V jedničkách, dvojkách, čtverkách, pětkách a některých sedmičkách tato věc není a také jezdí, píp. :)

Napsal: ned dub 13, 2008 20:03
od Cory
V jedničkách, dvojkách, čtverkách, pětkách a některých sedmičkách tato věc není a také jezdí, píp. :)
_________________
No to je pravda, ale od kedy mam tlakomer, tak mi to neda pokoj :P :D

Napsal: ned dub 13, 2008 20:15
od Majo2103
Cory píše:
V jedničkách, dvojkách, čtverkách, pětkách a některých sedmičkách tato věc není a také jezdí, píp. :)
_________________
No to je pravda, ale od kedy mam tlakomer, tak mi to neda pokoj :P :D
Asi to je ten dôvod,prečo tam nebol :)

Napsal: pon dub 14, 2008 18:54
od Štěpán
Když už jsme u toho tlaku, tak když jsem poprve nalil olej do FIATa 125 S, co jsem ho dával do 2103, tak pouhým točením startérem jsem natlakoval 2 bary a po té, co jsem pustil klíček, tak trvalo dalších asi 10 vteřin, než se rozsvítila kontrolka tlaku oleje... :P :D

Napsal: čtv dub 17, 2008 21:27
od Miči
jo kdyby se to tu podařilo postavit, aby to jelo a nežralo šel bych do toho taky...

[ Komentář přidal: Hurikán: čt duben 17, 2008 23:20 ]
Pokračování z tématu Karbonové kapoty:

Napsal: čtv dub 17, 2008 21:38
od Maysner
zrat ti bude kazdej upravenej motor po kterym chces vykon a vykon a jeste vic vykonu. ty kone se necim nakrmit musej :roll: nizka spotreba a zavodak dohromady nejdou


ale spis by se to melo nejak presunout do poklabosme aby nebyli bludistaci :P

Napsal: pát dub 18, 2008 10:39
od Pája
Ano, bude to potvora, která jenom žere a nejede, jako každej žigul. Zatim je plán takovej, že s tim chci jezdit amatérský závody do vrchu v kategorii historiků. Motor VFTS seženeš leda ve snu, teda pokud víme, o čem se bavíme... Apropo; může mi někdo říct, co si představujete pod pojmem "motor VFTS"? Já si něco plácám v garáži a možná to i bude vrčet. VFTS tomu neříkám, ale mělo by to jet trochu líp než sériovka. Vystužení kastle neřešim, pokud se teda nebavíme o rámu. Ten tam pravděpodobně přijde až po prvních pravděpodobných závodech. Všechno je ještě ve hvězdách, třeba se na to všechno vyprdnu a pošlu auto ze skály. Nikdo neví co bude zítra...