Stránka 8 z 13
Napsal: pon srp 03, 2009 20:43
od Jelen
No značka se dá sundat vždycky. Ta původní obdélníková tam vůbec nesedí, žejo? Sám jsem řešil podobný problém, nakonec jsem jí tam tak nějak napáchal, ale moc se mi to nelíbí, původní značka v hliníkovém rámečku by byla o dost lepší. Já si myslím, že čtvercová značka se spíše hodí k 2103, ta má k tomu ten zadek předurčen i zadními světly. U 06 se podle mě spíše hodí obdélníková. Ale na nás nedávej, dej tam to, co se líbí Tobě.
Napsal: pon srp 03, 2009 20:45
od Křečík Barbuška
To je absolutně nechutné
... jo, to se někdo má, bílá sedne každé Ladě (vyjma 2102 a 2104) a ta zachovalost je přímo úžasná. Ta čtvercová značka se mi zdá ovšem, až příliš nezvyklá.
Napsal: pon srp 03, 2009 20:53
od Jelen
Mimochodem, jak se tak koukám na stránku 5 a na Tvé poslední fotky, tak vidím, že jsi změnil znak na černý. Smím se optat proč? Červený tomu sluší mnohem více. Ovšem pokud se ti červený nelíbí, mám eminentní zájem
Napsal: pon srp 03, 2009 21:08
od Jarda1
Černý znak mi ještě celkem nedávno sehnala pani v obchodě s náhradními díly (cca 2 roky). Protože jsem dal přední černé rámečky, tak zkouším jak to vypadá s černým znakem. Červený jsem zatím odložil do kufru, ale za nějakou dobu ho určitě vrátím stejně jako jsem to udělal s maskou 2103.
Díky za rychlou reakci k tomu rámečku, mě se top líbí i nelíbí, jednoznačně je to vhodné na 2103, k 2106 je to smíšené - tak ještě uvidím.
Napsal: pon srp 03, 2009 21:15
od Hurikán
Jardo, fakt máš exkluzivní kousek.
To mě připomíná, že stále ještě nedošlo k již kdysi domlouvané návštěvě naší brněnské veteránské sekce.
To by byla vozba jak se patří.
Co se týče rámečku resp. tvaru SPZtky, tak můj názor je zcela jednoznačný a to ten, že čtvercová SPZ se na 2106 vzhledově nehodí. Působí to přinejmenším dost divně.
U 2102, příp. 2103 je to vzhledem k tvarování zadního čela něco jiného. Tady ale opravdu ne.
Je to ale jen můj názor, takže si to udělej tak, jak sám uznáš za vhodné.
Napsal: pon srp 03, 2009 23:23
od Laďuša
No, též přidam svuj názor, je to takové řekněme nezvyklé, celkově do dizajnu by mi to i sedlo, problémem bych viděl pouze tvar čela, do tý "prohlubně" (či jak to nazvat) to prostě nesedne. Ale značka tutoho rozměru se mi moc nelíbí ani na 03, preferuju klasickej rozměr. Nulašestka má teda tu nevýhodu, že ty nový značky se tam rozměrově nevejdou, jenom ty starý menší bez reflexních prvků. Vlastně když na to tak koukam, tak se mi to takhle na šestce líbí víc než na trojce. Osvětlení asi nebude valný, ale tak to neni asi ani klasicky a horší než u 03 to nebude rozhodně
A s tim zachovánim pod špínou to je jasný: špína totiž do určitý vrstvy chrání a potom začne sama odpadávat
A na ty tečky jsem taky koukal, zajímavé.
Nicméně to svoje povídání bych zahrnul tim, že tuto auto je prostě :slint: a myslim si, že jsi špion z budoucnosti, kde už máte tajmešín neboli stroj času
jinak to prostě snad neni možný
Napsal: úte srp 04, 2009 07:54
od Teepee
Nerozumím, v čem je problém s velikostí obdélníkové RZ versus zadní čelo. RZ na zadní čelo sedne zcela přesně, když se nepoužije žádná podložka. Vím že s hliníkovou podložkou je to takové více ukazující, že to chci mít echt, a ty nový debilní značky tam trpím protože musím, ale tabulka značky se pak kroutí. Obdélníkovou značku vůbec neřeš, já bych šel cestou vzadu plech na plech, vpředu jak to máme oba dva stejně. Pokud vyrábět čtvercovou, musela by být k nerozeznání od "úřednické", pak by to minimálně všem leželo v hlavě, že přece takováhle značka, to není jen tak něco co se vidí běžně. Ale většina lidí kouká spíše na auto v globálu, detaily se řeší až při druhém oslintávacím kolečku kolem auta.
V galeriích na rajčeti je v albu
http://lada1600.rajce.idnes.cz/008_26._5._2009 detail zadní RZ. Login je na této stránce dole:
http://mujweb.cz/www/teepee/lada/vaz210 ... 2106bl.htm
Včera jsem Bílého taky provětral, ale počasí bylo jen tak tak začít pršet, k benzínce kvůli prvnímu tankování a pořízení Fridexu G48 jsem raději nedojel a otočil se zpět.
Více fotek na rajčeti, kde si alba třiďte dle názvu.
Jelen píše:Nemožné.
že tys koupil funglovku od IŽe a přeházel na ní všechny původní díly? K takovému stroji se musí opravdu gratulovat. To se jen tak nevidí. Do toho bych se asi bál i nastoupit, abych tomu neublížil. Krásný autíčko, to už se dnes jen tak nevidí.
No vidíš a když jsem odmítl jet v tom marastu na LADAsraz, tak jsi konstatoval, že to přeháním. Já do něj občas nastoupit musím a projít kolem něj taky.
Jinak ten můj zašedlej chrom na náraznících a poklicích je nerozleštěný Autobalsám aplikovaný štětcem.
Napsal: úte srp 04, 2009 08:35
od Laďuša
Teepee píše:Nerozumím, v čem je problém s RZ na zadním čele. RZ na zadní čelo sedne zcela přesně, když se nepoužije žádná podložka.
Dobře, holt jsem zaznamenal jenom nářky těch, co to tam cpou v rámečkach
Teepee, ale na druhou stranu zase nepopřeš, že hezčí by to přece jenom bylo, kdyby tam byla ta stará značka (teď myslim rozměrově, obsah tentokrát pomíjim) a mezi ní a světlama byl eště kousek plechu
Napsal: úte srp 04, 2009 08:38
od Teepee
Laďuša píše:Teepee, ale na druhou stranu zase nepopřeš, že hezčí by to přece jenom bylo, kdyby tam byla ta stará značka (teď myslim rozměrově, obsah tentokrát pomíjim) a mezi ní a světlama byl eště kousek plechu
Nepopřu a HLAVNĚ, kdykoli budu chtít, tak mi ke splnění toho "kdyby tam byla stará značka" stačí křížový šroubovák na ty dva šroubky, neb jaksi jsem původní značky ubránil a degradoval je tím na FOTOSPZtky. Ale lepší než aby je přetavili na hliníkovej příbor.
Napsal: úte srp 04, 2009 08:40
od Laďuša
Ubránil? Jako oficiálně? Tak to je dobrý, hele
Napsal: úte srp 04, 2009 09:16
od Saša
Jardo Nádherné auto ! Raději už auto nezvedej tím origo zvedákem , mnohdy napáchal při "zvrhnutí" velkou škodu .
Napsal: úte srp 04, 2009 10:34
od Jelen
Ano, hever občas vyklouzne a pak udělá rýhu do dveří. Stalo se to Pavlovi V. na jeho 02ce. Já to sice taky zvedám origo heverem, ale je to risk. Kor u takovýho auta, jako máš Ty.
Napsal: úte srp 04, 2009 13:14
od Jarda1
Díky za Vaše reakce a podněty, dávám na Vás a vracím zpět původní obdélníkovou značku. Čtvercovou nenávratně pouštím z hlavy. Chtěl jsem si jen ověřit, jak se to líbí opravdovým vyznavačům značky Lada. Mimochodem - rámeček jsem namontoval tak, abych nic nepodřel a zbyla 1 mm vůle mezi rámečkem a zadním čelem.
Pod přední SPZkou nemám hliníkovou podložku československé výroby, ale opět ruský originál leštěný nerez s oválnými dírami zakrytými značkou (stejný matroš jako zadní origo rámeček). Přeci jen kousek leštěného plechu přesahuje nahoru a dolu i přes současnou větší reg.značku a přidává to zase k celku malý lesk.
K tomu heveru, mám zkušenost spíše než z vyklouznutím ze sekyrky - s rozevřením horní objímky s nosnou tyčí (spojené roznejtovaným čepem) a následným prokluzováním šroubení objímkou a nemožností heverovat auto výše. To samozřejmě u heverů již značně ochozených dlouhým používáním.
Jinak ta bílá 1600 s modrým interiérem je také moc pěkná a vypadá jako dvojče. Je to jediná bílá 1600 jakou znám a jakou jsem viděl.
Také jsem si změřil 1600 komprese v jednotlivých válcích u studeného motoru, ale v rozporu s návodem kdy se má měřit motor zahřátý. U studeného motoru bych měl dostat lepší výsledky než u zahřátého. U všech válců jsem se vešel do 0,1 MPa a jednotlivé válce měly cca 1,15 MPa.
U zdravého ohřátého motoru by mělo být 1,1 až 1,3 MPa. Pokud bych tedy měřil motor ohřátý asi bych se do kritérií nevešel.
Pro srovnání jsem si změřil také svou žlutou 21061 (najeto 49000 km) – studený motor dával tlaky v rozmezí 1,1 – 1,15 MPa. Opět i zde si myslím, až budu měřit zahřátý motor se asi do hodnot nevejdu. Ale nebudu předbíhat, až změřím tak změřím.
Někde jsem viděl napsáno, že průšvih na generálku je až od 0,8 MPa a níže, tak tomu jsem mají auta nahony daleko.
Napsal: úte srp 04, 2009 13:22
od Křečík Barbuška
Nerozumím tvým obavám ze zahřátého motoru, tam budou tlaky jistě vyšší. Hlavně jde o to, aby byly na všech válcích tlaky s minimálními rozdíly.
Napsal: úte srp 04, 2009 19:48
od Maysner
tak tak, za tepla jsou tlaky vyssi