Stránka 8 z 8

Napsal: sob led 17, 2009 22:59
od Puhi
Laďuša píše:Třeba číst pomalejš, myslet nad tim
ok ok, tak mi daj bluda ako vždy a budeme spokojní všetci :P :axe:

Napsal: ned led 18, 2009 21:56
od Nemo
Chlapci, střapci,....
Normálně jsem netušil, že se dá žít bez kohoutků. Vaše utrpení mi rve žíly, a proto prohlašuju, že kdo mi dovalí výpustný šroub a kohoutek, tak mu to naletuju, totéž do chladiče.A to bez nároku na honorář! Samozřejmě po předchozí domluvě. :wink:

Napsal: úte led 20, 2009 20:40
od Hurikán
Hmmm, tohle jsi sem neměl psát. Mám silný pocit, že je tu jeden vážný zájemce. :D Seženu si potřebné propriety a budu Tě s dovolením kontaktovat. 8) Po tomhle se mi totiž stýská od doby kdy jsem ještě jezdil Octávií.

Napsal: úte led 20, 2009 20:53
od Nemo
Vím co píšu a stojím si za tím.
Ty výpustné kohoutky jsou v každém istalatérství, zbytek není za přítomnosti přítele autogena žádná věda.
Za povšimnutí ale též stojí kohoutek na modrém bloku, je to motor od Tommela, a nápadně mi to připomíná laboratorní kohoutek na plyn. Že by plynový závit?

Napsal: úte lis 03, 2009 16:48
od Dusan
Aku kapalinuiu pouyitz tutp http://www.slovnaft.sk/sk/jazdite_s_nam ... _pou_itie/

alebo tuto

http://www.slovnaft.sk/sk/jazdite_s_nam ... kvapaliny/

Hladal som a pisu ze G11
Jde o kapalinu komplikovaného chemického složení, která zaručuje ochranu chladících systémů všech spalovacích motorů, zejména kombinovaných, skládajících se z ocelových nebo litinových dílů a součástí vyrobených z lehkých slitin.


pre G12
Přítomnost speciálních organických inhibitorů zaručuje vynikající ochranu chladících systémů všech typů spalovacích motorů, zejména systémů vyrobených z hliníku nebo lehkých slitin.

TAk neviem aby mi ta G11 nerozleptala hlavu :roll:

Napsal: úte lis 03, 2009 19:18
od Teepee
Dusan píše:... G11
TAk neviem aby mi ta G11 nerozleptala hlavu :roll:
Vždyť tam píšou, že G11 zaručuje ochranu chladících systémů všech spalovacích motorů, zejména kombinovaných, skládajících se z ocelových nebo litinových dílů a součástí vyrobených z lehkých slitin.
Navíc G11, též normě VW TL 774 C odpovídá například Fridex G48 , na kterém se píše, že je mísitelný s kapalinami normy VW TL 774 B (Fridex Stabil ). Proto si myslím, že je kapalina G11 ideální k výměně jakékoli kapaliny, kromě jednoznačně identifikovatelné růžové G12. (VW TL 774 D/F)
G12 se nesmí mísit s kapalinami typu B a C, takže je nutný důkladný výplach systému a i tak můžeš dopadnout stejně jako Pátrač
Nicméně pokud nevíš co v systému je, výplach prostě udělej.
Ještě můžeš kouknout sem