Stránka 8 z 12

Re: palubní počítač

Napsal: čtv pro 13, 2012 15:37
od zelvotron
Massa = kostra :lol:

1) to je signál spotřeby paliva, v desítce je to samozřejmě už připraveno, ale tuším že to bude od vstřiku?
8 ) zapojit na obrysovky, resp podsvícení paluby, i když s celodenním svícením to postrádá trochu smysl
7) originál palubák AMK tam má teplotní čidlo, na to má shtat zásuvku zvlášť, takže nechat nezapojené

Re: palubní počítač

Napsal: čtv pro 13, 2012 15:40
od Cory
Ked je to v desiatke niekde pripravene tak to bude musiet vstupovat v Gerovom pripade cez konektor, ktory prepaja vstrekovaciu kabelaz s kabelazou auta. Idem na to kuk

Re: palubní počítač

Napsal: čtv pro 13, 2012 15:48
od JmJ
Kdyz se tu resi takovehle veci, tak kde se bezne da najit venkovni teplomer? ja mi jasne, ze leckde, ale uvital bych nejaky typ. Cim dal casteji mi AMK ukazuje teploty od -30 po 50 stupnu a nemuze si vybrat :-). prijde mi, ze to cidlo je elektricky "v lufte". jsou to dva kabely z AMK? tedy, je to kostrene zpet do AMK?

Re: palubní počítač

Napsal: čtv pro 13, 2012 15:52
od Cory
Ger asi som nasiel jeden PIN na tom konektore ktory je nevyuzity...pod na icq

Re: palubní počítač

Napsal: čtv pro 13, 2012 15:56
od zelvotron
mimochodem je tu na fóru naskenovanej i originál :)

http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... 20#p306020

JmJ: může to být kostřené prakticky kamkoliv to toho, kdo tam montoval uznal za vhodné. Ale většinou vede k čidlu dvoulinka zevnitř a je to kostřený někde co nejblíž palubáku, mnohdy přes rychlospojku do kostry zásuvky pp. originál čidlo má být správně umístěné na držáku nárazníku před levým kolem. Bohužel tam ale celkem často pak i při kratším stání se zaplým motorem ukazuje výrazně vyšší teplotu než je teplota okolí.

Re: palubní počítač

Napsal: čtv pro 13, 2012 20:03
od mirozv
Štat112x4 návod

Re: palubní počítač

Napsal: čtv pro 13, 2012 20:45
od ger007
ja som uvazoval dat ten teplomer niekam nad zadnu napravu, i ked aj ta sa ohrieva tak neviem, zas niekam do podbehu nee do motoroveho priestoru vobec ne tam sa to hreje jak špina. ku kardanu nahovno, dam to na nadrz ta by mohla mat konstatnu teplotu.

Janko dojdi sem mi pozapajat elektriku :-D:_D uz tu toho mas viac rozpracovaneho :_D povysujem ta na svojho dvorneeho elektrikara

Re: palubní počítač

Napsal: čtv pro 13, 2012 21:14
od Cory
Ja som nim nebol uz pri zastavbe 16V? :D

Re: palubní počítač

Napsal: čtv pro 13, 2012 22:23
od ger007
Bol ale teraz uz si aj oficialne dekorovany a mozes si to napisat aj do zivotopisu a pouzivat to ako titul pred menom :lol:

Re: palubní počítač

Napsal: čtv pro 13, 2012 23:25
od Cory
Titul De - dvorny elektrikar? :D

Re: palubní počítač

Napsal: čtv pro 20, 2012 14:22
od ger007
tak, teraz uz len potrebujem vedet ktory kabel pouzit na :
1ku teda signal vstreku
2ku teda zapalovanie
5ku snimac tychlosti
ked to sem ujo janko alebo niekdo iny nenapise budem muset jankovi zavolat vecer a otravovat ho zase aspon 2 hodiny :-D

Re: palubní počítač

Napsal: ned pro 23, 2012 23:13
od ger007
vsetky kontketory uz mam zapojene okrem dvoch a to je ta 1ka cize ten signal od vstreku, to che aby som tam pripojil ten co maju vstreky ako spolocny (zem )alebo od hociktoreho vstreku kabel ??

a to zapalovanie je myslene ako zapalovacia cievka alebo ako zapalovanie klucikom ??

Re: palubní počítač

Napsal: pon pro 24, 2012 08:45
od zelvotron
Ten vstřik ti přesně neřeknu, to bych chtělo najít nějaký schéma desítky, ale zapalováním je myšlená normálně spínačka - se zapnutým zapalování je palubák aktivní, s vyplým ukazuje jen hodiny bez podsvícení.

Re: palubní počítač

Napsal: pon pro 24, 2012 09:46
od ger007
takze klickove +

Re: palubní počítač

Napsal: pon pro 24, 2012 10:13
od ger007
na to podsvietenie som zobral tiez klickove + nechcelo sa mi hladat :D takze je eto asi fuk :D tak uz ostava zapojit len to na tu spotrebu