Stránka 8 z 32
Napsal: ned kvě 17, 2009 18:35
od Křečík Barbuška
Štěpán Getsko píše:Koko Loko píše:Kalina, respektive její motor, nemá hyroštely?

Moje Xantia je taky nemá...

ale tam to vydrží do dalšího seřizování víc, jak 100 000km
Na samarách byl myslím seřizovací interval cca 30 000km a stačilo jen měnit podložky. Myslím, že na kalině je to obdobné.
To je ovšem naprostá dekadence

.
Napsal: ned kvě 17, 2009 18:41
od zelvotron
jj, ten motor je od samary prakticky totožnej, 8v má podložky, 16v hydroštely, mimochodem dneska se od hydroštelů spíš už ustupuje a i od podložek, mění se celý zdvihátka, pokud je to třeba
Napsal: úte kvě 19, 2009 07:28
od dmatej
zelvotron píše:jj, ten motor je od samary prakticky totožnej, 8v má podložky, 16v hydroštely, mimochodem dneska se od hydroštelů spíš už ustupuje a i od podložek, mění se celý zdvihátka, pokud je to třeba
Fakt? Drsný.
Jj, je to tak, podložky.
A jinak dole, když přidám při těch 800 ot. plyn, auto škytne, desetinu vteřiny cukne a pak se začne rozjíždět. Od těch 1000 otáček se to už chová normálně, fábii pořád utáhnu, na 190 to dostanu i s plným autem lidí.
Včera jsem to oblejzal, vypadá to na vůli ventilů, snad i všech. Mám 61 tisíc km.
Napsal: úte kvě 19, 2009 11:26
od Nulašestka
dmatej píše:Mám 61 tisíc km.
Jakej interval pro štelování máš předepsanej?
Napsal: úte kvě 19, 2009 12:24
od Wolf
dmatej píše:No, studenej motor pěkně klepe, uvidíme, co mi kdo řekne na srazu. Klepe to jen na volnoběh ... klepe to jako ventily, nebo jako když mám na 2101 děravý těsnění mezi sběrným potrubím a prvním dílem vejfuku ...
Přesně takhle se mi to projevovalo, když jsem měl u Báry poškozené těsnění mezi hlavou a sběrným potrubím, možná je to ono...
Napsal: úte kvě 19, 2009 13:14
od dmatej
Motor 2101 zní tiše, ale jak se dostane tak na 3000 ot., začne vydávat zvuk starejch závoďáků na rallye

Zní to docela dobře, už jsem si zvykl
U Kaliny - to mě nestraš, já bych to hádal na ty ventily .. snad. Nebo je možná to těsnění nedotažený, ono si to celý sedlo, Nedbal na garančce utahoval i těsnění vany, protože byl celej spodek mastnej. Teď je zase po únickích
Kouknem na to na srazu

Napsal: sob úno 06, 2010 23:44
od dmatej
Kurňa, ten čas běží

No od tej doby jsem na nějakých 69 tisících, je vidět, že do práglu cestuju služebákem ...
Klepe to furt, ale buď jsem si na to zvyknul, nebo ... ale jo, zvyknul. Eště 5000 a jde se na prohlídku. Koukal jsem dolů, mastí se převodovka, bude třeba to podotahovat. Buď to psychicky nevydržim a udělam to sám, nebo to nechám na páně Nedbala.
Jinak min. víkend jsem se pustil do fotek a takhle to dopadlo (a tuhle větu tu budu opakovat několikrát

):
http://picasaweb.google.com/dmatej79/Beruska
Napsal: ned úno 07, 2010 12:05
od zelvotron
Pěkný fotky toho novýho spodku, s tím bych snad ani neměl srdce jezdit ... a pak jak se člověk postupně tím albem proklikává k průsakům a orezlinám

Jen bych si dovolil některý komentáře poopravit.
http://picasaweb.google.com/dmatej79/Be ... 3702882498
To není čerpadlo, ale filtr
http://picasaweb.google.com/dmatej79/Be ... 5698390130
Náprava není tuhá, ale kliková.
Hele mám dotaz, jde u Kaliny zařadit zpátečka, pokud je vyplý zapalování (případně odpojená baterka)?
Napsal: ned úno 07, 2010 12:15
od dmatej
Hehe, dík za opravy, já to psal hodně narychlo a nepoužíval u toho moc mozek - Picasa mě točila, protože jí bčas nějaká fotka prostě zmizela
Víceméně jsem si aspoň vyzkoušel, jestli se tam někdo koukne
Zpátečka jde zařadit i vyřadit bez problémů, jinak bych nemohl odemknout defend lock

... ale radši to zkusim, protože já to obvykle zamykám na jedničce ...
Odpojení baterky znamená, že začne houkat siréna, dělal jsem to jen jednou, když se mi baterka vytloukla kvůli přechoďáku na - pólu

. Neměl jsem po ruce klíček na sirénu, tak jsem si to houkání pěkně užil

Napsal: ned úno 07, 2010 12:18
od zelvotron
Já že pojistka zpátečky je u kaliny elektrická, ten kroužek je v podstatě spínač a na převodovce je cívka, zajimalo by mě jak to funguje a právě mě napadlo, že bez baterky by pak třeba nešla zařadit.
Napsal: ned úno 07, 2010 12:56
od dmatej
Pfff, no, to ti nepovim a znova to odpojovat se mi nechce. Ale žádnej takovej problém jsem zatím nezachytil.
Re: Beruška
Napsal: ned kvě 13, 2012 17:38
od dmatej
A hele, moje téma ...
Takže - současný stav - dnes rozebráno celé výfukové potrubí a odstrojený motor, neb klepání dosáhlo extrémní úrovně.
Zjistil jsem, že svody jsou prasklé na dvou místech.
Docela zajímavý na tom je, že i v tomhle stavu Beruška zajela z Jedovnice prům. spotřebu 4.9l/100km, jestli se dobře pamatuju.
Blíž provozuschopnému stavu se tímto dostává Laďka ... dovařit zadek, osadit nárazníky a světla a hurá na STK.
Tohle s Beruchou bude drahý ...
Re: Beruška
Napsal: pon kvě 14, 2012 07:34
od Majo
vymena vyfukovych zvodov bude draha? Nejak mi nedochadza

Jedine ak by si planoval kupovat zvody v CR, to by potom davalo zmysel. Cory + doprava vyjde lacnejsie

Re: Beruška
Napsal: pon kvě 14, 2012 16:21
od zelvotron
Kalina už nemá klasickej výfukovej systém, ale tzv. katkolektor, tedy katalizátor je integrovanej se svodama, takže cena oproti obyč svodům bude asi úplně jinde.
Re: Beruška
Napsal: pon kvě 14, 2012 19:42
od Majo
mne je to jasne, u priory je to stejne, ale videl som verziu LUX na UA za velmi zaujimavu cenu. Tu si uz bohuzial nepamatam, uz je tomu skoro zo dva roky, ale vtedy som normalne premyslal ze vymenim obych zvody za LUX...