VAZ 2102 vymena z 4q na 5q

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
janci
Příspěvky: 237
Registrován: stř úno 07, 2007 18:46
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od janci »

caute,vyberal niekto tu prevodovku,bez toho aby ste vyberali motor?

PO celom dni snazenia(ako bolo v manuale napisane) som nemohol odmontovat DVA HORNE SROUBY,,Ten nad starterom sa neda asi vobec odskrutkovat.

Cely den som pod tym lezal trapil sa,spinavy som bol jak svina,,ruky ma boleli jak svina. a NIC som nevybral. Tak asi spravim kladku a vyberem to aj s motorom,fuck..

Kolko vazi motor plus prevodovka? thx..mam elektricky zdvihak, ktory s kladkou zdvihne 250kilo,ci to bude stacit.
VAZ 2102 r.v. 1977 Kombik oslavuje 30r 160 000km origo
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

musis mat 2 dlhe predlzovaky na golu a klb!!!
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

Motor + převodovka = asi 150 kg
Stačí ti to prodloužit tak o 30 - 40 cm a byl by vhod nějakej kardanovej kříž na tu golu sadu, jestli ho teda máš. Jo a sundej výfuk, jestli ho teda už nemáš sundanej. Je to taky pěkná mrcha kvůli který se špatně dostává klíčem ke šroubu.
Ja vím, že se to od počítače radí snadno, ale jinak ti asi pomoct nezmůžem.

ps: Trochu ti může pomoct snad jen to, abys povolil motor v zavěšení ( 2 otáčky šroubem )tak, aby se ti naklonil směrem dozady.
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Mě osobně se na ty dva horní šrouby nepodařilo dostat čímkoliv z gola sady, ale zachránce Drobek dodal zahnutý plochý klíč, lehce se musel také zmasakrovat ještě ten spoj těch dvou plechů na začátku tunelu neb tam ještě byla ta slabomyslná oka, povolování těch dvou šroubů trvalo asi 2,5 hodiny a zkrátilo mi život o 10 let.

P. S. a musela se přizvednot převodovka, aby šel motor na čumák, varinta opačná s přizvednutí motoru ve předu zní logicky, ale co už teď.
Naposledy upravil(a) Křečík Barbuška dne pon črc 02, 2007 14:56, celkem upraveno 1 x.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

celá převodovka se dá demontovat stranovým zahnutým klíčem.. gola a prodlužováky je jen luxus který usnadní práci... svojí práci udělá i různé naklánění motoru dle potřeby..
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Little Red Riding Hood píše:...gola a prodlužováky je jen luxus který usnadní práci...
Toto je kvalitní názor. :mrgreen: Dal bych ti helpíka, ale nevím jak.

[ Komentář přidal: Myso: po červenec 02, 2007 16:07 ]
Koko Loko píše:Dal bych ti helpíka, ale nevím jak
helpika moze davat iba user co zalozil danu temu...
Naposledy upravil(a) Křečík Barbuška dne čtv led 01, 1970 01:00, celkem upraveno 1 x.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
FOMA
Příspěvky: 2193
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

z 4q na 5q

Příspěvek od FOMA »

No raději bych zůstal u varianty 2x dlouhé prodloužení +1x kolub Gola,a musí to íst. :wink:
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: z 4q na 5q

Příspěvek od Křečík Barbuška »

FOMA píše:No raději bych zůstal u varianty 2x dlouhé prodloužení +1x kolub Gola,a musí to íst. :wink:
Nešlo :wink: .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo »

Vždycky jsem to dělal očkoplochým klíčem a šlo to v pohodě i bez naklápění motoru. Na jaře v Bělé pod Bezdězem jsem viděl jak to dělají mechanici od Blahouta (viď Myšo) a tam právě používali ty nádstavce + kloub z gola sady.
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

vejfuk pryc(1.dil), starter ven, kardan sundat, odpojit vsechno co je treba od prevodovky, odmontovat par malych sroubu ktery drzi u prevodovky kryci plech, a ty dva horni srouby dvouma dlouhejma nadstavcema a kloubem z goly jak uz bylo receno. dobre se to ve dvou lidech kdyz jeden drzi orech na sroubu aby nesjel a druhej lezi pod autem a toci. je dobry met predni kola na najezdech nebo aspon zvednuty at je tam dost mista. az povolis ty srouby u motoru muzes zacit odmontovavat prevodovku od podlahy. dobry je si ji podlozit heverem(nebo ji bude drzet druha osoba) aby nespadla a neudelala neplechu u spojky(nevim co to tam vsechno muze znicit). dobre se to potom vytahuje kdyz sou dole dva lidi kazdej z jedne strany, nebo jeden pod ni, kterymu nevadi ze na nej muze spadnout.(nakej takovej expert tu taky tusim je :) ) je dobry si pod prevodovku dat pneumatiku aby nespadla na zem ale do mekyho(pri prace ve dvou)
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Uživatelský avatar
janci
Příspěvky: 237
Registrován: stř úno 07, 2007 18:46
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od janci »

Ja som to skusal, predlzovakom a klbom ,,ale vzdy sa mi to z toho srouba akosi zvrtlo,ked som sa do toho zaprel.

No a ten nad starterom co je,tak k tomu sa nedostanem vobec.
Motor som nadvihol heverom asi 5-10cm,,nasledne som zistil,ze mam zle silenbloky na motore:P heh

Mohli by ste niekto odfotit ten cudny kluc?

Btw naco su tie slabomyselne oka? lebo som sapozeral na tu buranu 2103 co mam na dvori,a tam nic take nebolo a tie sproste oka mi !ZNEMOZNILI! sa tam dostat prstencovim klucom. Jednoducho NERVY

a jeden odhad na hmotnost motoru+prevodovky bol 250kg
VAZ 2102 r.v. 1977 Kombik oslavuje 30r 160 000km origo
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Ty slabomyslné oka rusáci využívají při montáži, neb si rafinovaně motor se spojkou a převodovkou složí v jeden celek pěkně mimo auto a pak s celou sestavou zaplují do auta vrchem. Oka jsou na spomínaných horních šroubech a pak je jedno nasazené tuším někde u sání. Pokud potom demontuješ takovou "pannenskou" sestavu máš o zábavu postaráno, mám pocit, že nejdříve bylo nutno oka ohnout do rovna.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9400
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vašátor »

Z vlastní zkušenosti mohu doporučit prodlužovák na ráčnu a kloub. Bohužel v jednom člověku to jde špatně - jak píšeš - oříšek vyklouzne. Chce to dobrovolníka, který oříšek přidrží na matici rukou tak, aby nevyklouzl.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
janci
Příspěvky: 237
Registrován: stř úno 07, 2007 18:46
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od janci »

Koko Loko píše:Pokud potom demontuješ takovou "pannenskou" sestavu máš o zábavu postaráno, mám pocit, že nejdříve bylo nutno oka ohnout do rovna.
LOL sak som to robil cely den a prd som spravil.
OHNUT? hehe, tie oka su 3mm hrube,,a v tom priestore to nemam sancu ohnut.no nic,KLADKA(dam si tu namahu ju postavit) a ide to vsetko von. nemam nervy dalsi den pod tym lezat.
VAZ 2102 r.v. 1977 Kombik oslavuje 30r 160 000km origo
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

janci píše:
Koko Loko píše:Pokud potom demontuješ takovou "pannenskou" sestavu máš o zábavu postaráno, mám pocit, že nejdříve bylo nutno oka ohnout do rovna.
LOL sak som to robil cely den a prd som spravil.
OHNUT? hehe, tie oka su 3mm hrube,,a v tom priestore to nemam sancu ohnut.no nic,KLADKA(dam si tu namahu ju postavit) a ide to vsetko von. nemam nervy dalsi den pod tym lezat.
sezen dobrovolnika, druhej dlouhej nastavec na golu a za chvilu je to povoleny :wink:
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“