Stránka 8 z 14
Napsal: čtv zář 13, 2007 08:20
od Křečík Barbuška
Napsal: pát zář 14, 2007 05:54
od Luděk Musil
Pánové (Drobek + K-L) , pokud se nepletu, Vy máte běžný "podtlak".
Velmi slušně seřizují tato zařízení v Brně v KSB (notabene, Drobku, Ty to máš "za rohem"). Já tam s 03 jezdil také.
HL Propan, Křižíkova (KSB), 532 045 575, zde: 49°13'19.99"N,16°36'49.38"E
Napsal: pát zář 14, 2007 07:14
od Patrac
Notabenee Luďku myslím si že Drobek i Koko Loko má už dost zkušeností na tio aby si podtlakovej reduktor seřídili sami. Už abych měl ten novej kabel a mohl si auto seřizovat taky sám...
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Napsal: pát zář 14, 2007 07:31
od Drobek81
Patrč:
seřízení hej,to si občas pohnu se šroubkem...ale pak ho zas vrátím bo se mi to nezdá...jde mi hlavně o kontrolu těsnosti a vyčištění reduktoru...Nevím po jaké době by se to mělo čistit...
Napsal: pát zář 14, 2007 09:43
od Luděk Musil
Drobek81 píše:...jde mi hlavně o kontrolu těsnosti a vyčištění reduktoru...Nevím po jaké době by se to mělo čistit...
Tak tam Tě obslouží a zodpoví k plné spokojenosti. L.
Napsal: pát zář 14, 2007 12:09
od Křečík Barbuška
O seřízení šroubku na reduktoru ani tak nejde to jsem se naučil ihned po montáži, spíše o ty šroubky před brejlema, to už je vyšší soutěž, mmj. včera jsem učinil zajímavé zjištění, volnoběh a chování motoru při něm se značně zlepší, když odpojím odvětrávání klikovky, ten plyn je citlivý na každé prdnutí.
Napsal: pát zář 14, 2007 12:13
od Wolf
Luděk Musil píše:Tak tam Tě obslouží ....
Co cepujou
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
?
Koko Loko píše:O seřízení šroubku na reduktoru ani tak nejde to jsem se naučil ihned po montáži, spíše o ty šroubky před brejlema, to už je vyšší soutěž, mmj. včera jsem učinil zajímavé zjištění, volnoběh a chování motoru při něm se značně zlepší, když odpojím odvětrávání klikovky, ten plyn je citlivý na každé prdnutí.
Marku nechci te strasit, ale odpojeni odvetravani muze mit vliv na chod motoru i u benzinu
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
. W.
Napsal: pát zář 14, 2007 12:24
od Křečík Barbuška
Wolf píše:Marku nechci te strasit, ale odpojeni odvetravani muze mit vliv na chod motoru i u benzinu . W.
Ale jo, já vím, to bylo experimentální u příležitosti čištění odvětrávacího ústrojí. O důležitosti vrchního mazání vím.
Napsal: pát zář 14, 2007 12:42
od Wolf
Koko Loko píše:...O důležitosti vrchního mazání vím.
... no, to jsem zrovna nemel na mysli
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
, spis tvorbu smesi. W.
Napsal: pát zář 14, 2007 12:47
od Křečík Barbuška
Jasně, já to pochopil spíše jako výtku
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
, nicméně svou poznámkou jsem chtěl upozornit, že pohon na LPG je značně nestabilní, neb na benzínovém provozu je odpojení hadice velmi málo zřetelné, tedy tak to vidí lajk. Další příklad, zacpi rukou otvor sání ve filtrboxu při benzínu a nic moc se nestane, máchni na tom stejném místě rukou při plynu a chce to zdechnout, asi tak.
Napsal: pon zář 24, 2007 07:57
od Patrac
Tak po víkendu doplňuji další zkušenost s LPG pana Čadka. Nejen že dodrbali plyn a vodu. ale po včerejšku jsem zjistil že zdrbaná byla i elektřina. část fastonů držela jak pes ježka. nebyly vůbec zacvaknůté do izolace a dráty byly z poloviny vyjeé nebo utřepané. prostě flink práce. Další věc je to že v klidovém stavu by si RJ měla brát asi do 10mAh leš mě bere dvojnásobek!!!!!! tedy projít kompletní kabeláž od LPG a zjistit co je kde dál zprasené.. Otřes!!!!!
Napsal: pát zář 28, 2007 18:24
od Kewin
Patrac píše:Tak po víkendu doplňuji další zkušenost s LPG pana Čadka. Nejen že dodrbali plyn a vodu. ale po včerejšku jsem zjistil že zdrbaná byla i elektřina. část fastonů držela jak pes ježka. nebyly vůbec zacvaknůté do izolace a dráty byly z poloviny vyjeé nebo utřepané. prostě flink práce. Další věc je to že v klidovém stavu by si RJ měla brát asi do 10mAh leš mě bere dvojnásobek!!!!!! tedy projít kompletní kabeláž od LPG a zjistit co je kde dál zprasené.. Otřes!!!!!
hm humus duvod proč si neinstalovat lpg nebo ušetřit
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
a mit zprominutim d.o.k.u.r auto
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
leč ktery neodbornik by to zvladl daleko lepe
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Napsal: pon říj 01, 2007 10:00
od Patrac
No po srazu doplňuji další info. Stále se rozlaďující volnoběh a relativně vysoká spotřeba. Trevor zjistil že mám namontovaný špatný mix, který mi uzavírá volnoběžný kanál vzduchu. proto mi rozdrbali klapku vzduchu a proto se to celé opět ku...ví. takže opět do LPG zábřeh a výměna směšovače..
Napsal: úte říj 02, 2007 21:47
od Křečík Barbuška
Radku ten "vadný" mix má vadu v čem? Předpokládám, že je odlišný od klasických podtlaků, blíže popiš prosím.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Jen tak mě napadlo, že mi to žere ukrutně proto, že můj neinteligentní mixík má celkem malé otvory v podstatě menší než průměry komor v karburátoru a motoru se nedostává tolik vzduchu co by potřeboval, je to možné? Chtěl jsem se na to zeptat dnes při tankování LPG na Kulkově, ale vzhledem k tomu, že jsem tam spatřil mechanika jak cosi plynového bastlí v autě a přitom mu vesele kouká zapálená cigareta z úst a to celé 2 metry od stojanu kde se plnilo do mého ingotu na dotaz nedošlo a mám pocit, že jsem tam byl naposledy.
Napsal: stř říj 03, 2007 06:05
od Drobek81
Koko Loko píše:a přitom mu vesele kouká zapálená cigareta z úst a to celé 2 metry od stojanu kde se plnilo do mého ingotu na dotaz nedošlo a mám pocit, že jsem tam byl naposledy.
Si to moc bereš...chce to silné nervy a zapálit si s ním...
jinak jak to tu čtu tak sem docela rád, že sem koupil auto už s LPG a myslím že to mají dobře udělané...Dát za to tolik lovů a mít jen starosti, to by nebylo pro mně...
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)