Re: Červená Vesta - první Luxka v ČR
Napsal: ned úno 25, 2018 09:33
Pomalu se blížíme k první desítce megametrů (přes zimu se jezdí fakt míň) a jak jsem včera trochu spěchal, tak jsem forsáž přepnul "na zelenou". No, řekl bych, že se ŘJ adaptovala na oranžový režim a současně si dále sedá motor, takže to co to udělalo mne dost překvapilo. Na ECO je Vesta lemra lemravá, to je celkem "úmysl", prostě rozjezd jako s plně naloženou 2104kou s 1300 motorem , na oranžovou zhruba Priora ale na zelenou prostě po sešlápnutí plynu prostě vystřelí. Nevýhodou je, že se pak člověk nekrotí a spotřeba jde o litr až dva nahoru (zatímco ECO/oranžová se moc neliší), prostě tu pravou nohu člověk nahoře neudrží . Na druhou stranu, když chci předjet nějaké to 2.0 TSI SUV nebo černou starší audinu ftédéý, tak to prostě není problém - resp. ten mazut se rychleji na jedničku odlepí, ale v okamžiku, kdy začínám řadit za dva. tak už nemá šanci (nebo to ten srab vzdal, kdo ví). Takže konečně se stává z Vesty to, co bych intuitivně od Avtovazu očekával , teda až na tu spotřebu při sportovní jízdě (po Praze se semafory atd není problém 12l).
Otázka na ostatní vestaře s více než 10 000 km, taky vám motor kolem 10 ožil, nebo to má spíš souvislost s jetterem
Jinak bylo je v Praze -10 °C dle PP, což je v měřítkách Lady samozejmě prd zima, takže nepřekvapí, že člověk sedne do auta, všechno funguje a motor chytne na brnk. Jediné co, že Vesta začíná topit až někde kolem 70-90 stupňů (ten debilní teploměr si ukazuje co chce, už mne fakt štve, momentálně nemám telefon s Androidem, tak si nemůžu pustit Torque), což v praxi znamená, že jsem potupně řídil v bundě a auto rozumně roztopil až asi za deset minut. Nevím, jestli by se s tím dalo něco dělat, desítka začala alespoň trochu vlažit už za minutu za dvě ... Ještě jsem nehledal ruská videa na toto téma
Otázka na ostatní vestaře s více než 10 000 km, taky vám motor kolem 10 ožil, nebo to má spíš souvislost s jetterem
Jinak bylo je v Praze -10 °C dle PP, což je v měřítkách Lady samozejmě prd zima, takže nepřekvapí, že člověk sedne do auta, všechno funguje a motor chytne na brnk. Jediné co, že Vesta začíná topit až někde kolem 70-90 stupňů (ten debilní teploměr si ukazuje co chce, už mne fakt štve, momentálně nemám telefon s Androidem, tak si nemůžu pustit Torque), což v praxi znamená, že jsem potupně řídil v bundě a auto rozumně roztopil až asi za deset minut. Nevím, jestli by se s tím dalo něco dělat, desítka začala alespoň trochu vlažit už za minutu za dvě ... Ještě jsem nehledal ruská videa na toto téma