Stránka 8 z 34

Re: Čavdar 21011

Napsal: sob lis 12, 2016 23:58
od Marťas
To bych bral jako furt „ok“.

Re: Čavdar 21011

Napsal: úte lis 29, 2016 17:49
od Viktor.A
Som sa trosku pobavil... V sobotu knam prisli ludia z polskej firmy co s nou spolupracujeme na inventuru. A jak si tak jedna pani obzera mojho zigulika dojdem k nej a ona: To jest fiat polski ? Ja: Nie, to jest žigulik ruski :D

Re: Čavdar 21011

Napsal: úte lis 29, 2016 17:57
od Viko
Alebo Viktorovej prítulky kolega z Litvy: To je žiguli, však? A guľatý!! :D

Re: Čavdar 21011

Napsal: čtv pro 01, 2016 11:59
od Viktor.A
Hosi otazka. Ludia co jazdia celorocne. Mal by som po starte cakat aspon kym sa teplota trochu zdvihne alebo mozem rovno jet ? Dnes rano jak bola kendra ze som si videl dych uz vo vytahu smerom z bytu som hned isiel a na prvej krizovatke mi to dochlo aj ked som mal sitic dokoran. Normalne som musel hladkat plyn.

Re: Čavdar 21011

Napsal: čtv pro 01, 2016 12:27
od Vašátor
Já to dělám tak, že si prvně nastartuju, oškrabu auto, sednu, připoutám se a vyrazím. Pravda, co jsem jezdil se Žigulem v zimě je už dlouho, ale problém s tím nebyl. Jen bych doporučil před půlku chladiče dát karton, zašoupnout přímo mezi čelo a chladič. Motor se pak rychleji ohřeje, do motorového prostoru neproudí tolik ledového vzduchu.

Re: Čavdar 21011

Napsal: čtv pro 01, 2016 12:36
od Viktor.A
Rozmyslal som aj nad tou kozenkou na masku nekde som to videl na zigul..cosi podobne jak autobusaci na karosach nosia

Re: Čavdar 21011

Napsal: čtv pro 01, 2016 13:37
od valda1971
Když jsem s 2101čkama jezdil "normálně", tak jsem jej chvilku nechal běžet, něco jak píše Vašek. Sytič jsem pomalu zatahoval, on naplno také při určitém zahřátí může zlobit. Na té co mám dodnes jsem chladič dle rady táty nikdy nezakrýval (ale on nejezdil couračky) a bylo to v pohodě. Pak jsem měl jednu na courání do práce a tam jsem karton měl. Dečku kvůli stání na sídlišti ne, kvůli možné krádeži.

Re: Čavdar 21011

Napsal: čtv pro 01, 2016 16:43
od nuladvojka
Já jezdím každodenně i bez jakéhokoli kartonu nebo dečky. Když jsou okna zamrzlý, tak to dělám taky jako klucí, nastartuju, pomalu oškrábu okna z jedné půlky, pak už musím ubrat sytič, doškrábu druhou půlku a můžu vyjet, auto se krásně zahřeje. Ale když jsou okna bez námrazy, tak čekám alespoň na to až ručička teploty vystoupá na první čárku. Když náhodou pospíchám a musím jet hned, tak se mi to u první křižovatky dusí a nejede. Takže je asi lepší to raději nechat chvíli zahřát :wink: .


A když jsme u těch zimních startů, nemá náhodou někdo problém s tím, že se mu dostává „voda” do karbucu z odvětrávání klikovky? Mě když se odvětrává klikovka, tak se mi orosí víko a následně vznikají kapky které si nasává karbec. Vyřešili jsme to s tátou tak že jsme do díry nacpali seřízlou gumovou hadičku a vyvedli do boku na filtr. S touto úpravou je to OK, ale není to originál a nechce se mi věřit že s tím má každý co má žigula problém!!! 8)

Re: Čavdar 21011

Napsal: čtv pro 01, 2016 17:06
od Luky
S 01kou ten problém nemám. Skočím do ní, navrčím a hned vyrážím. 2 světla a pak rovinka, na které se to ohřeje a vypínám sytič. Neškube, nedusí se. Zkus jezdit furt s plným plynem, třeba to bude ok :wink: :D

Edit: Jestli nejsi jako já a Marťas, tedy neletíš všude na poslední chvíli, nebo totálně pozdě :lol: ...tak do toho skoč, natoč, zapal si, pusť si rádio a poslouchej. Cígo cca 5 min. a musíš mít ohřáto a můžeš vesele do rachoty 8)

Re: Čavdar 21011

Napsal: čtv pro 01, 2016 19:08
od Viktor.A
No ja vyrazam v minutu kedy by som mal byt uz v praci takze snidam cigaro cestou :D

Re: Čavdar 21011

Napsal: čtv pro 08, 2016 08:33
od Viktor.A
Hosi nevim, dnes som si privstal ze necham to kulturne zohriat. Ze odhadzem/oskrabem dam cigaro atd. No a zacalo to dechnut na volnobehu asi tak na polceste k prvej rucicke teploty a neslo to udrzat inak nez mat decentne stlaceny plyn. A este dalsi problem ze ked stlacim plyn tak prve dve otacky (len podla zvuku sa mi zda) zaduni akoby falosny vzduch alebo cosi. Skusal som aj ubrat sitic jak je pisane vyssie.

Re: Čavdar 21011

Napsal: čtv pro 08, 2016 12:33
od Vašátor
Jak se chová sytič? Plně vytažený cca 3000ot, načež jdou otáčky plynule dolů, jak jej zatahuješ?

Re: Čavdar 21011

Napsal: čtv pro 08, 2016 12:54
od Viktor.A
Otacky konkretne neviem ale pri postupnom zatvarani plynule znizuje ale nekedy mam pocit ako by ho pri plnom potiahnuti neotvorilo uplne. Ale stale mi je divne ze to robi len poranu a vecer ked idem z prace a je vacsia kosa tak to nedochne. A este divnejsie mi je ze predtym cim sa viac zohrieval isiel "peknejsie" az uplna "pohodicka" a teraz ide pohode potom dochne a akonahle sa dostane nad prvu ciarku tak je to fajn.

Re: Čavdar 21011

Napsal: čtv pro 08, 2016 15:33
od Jimmi
Prostě se mu do práce nechce :D
Ale může to být falešná závislost (na teplotě motoru) a ve skutečnosti to může být třeba dodávka paliva nebo tak.

Re: Čavdar 21011

Napsal: čtv pro 08, 2016 16:12
od Viktor.A
Aj som rozmyslal ze pozret na predstih odtrh a zmes na karbeci postelovat plusk skontrolovat bouden na sitici