Stránka 8 z 8

Re: Nissan: Primera P11,P12; Micra

Napsal: čtv led 27, 2022 21:08
od Marek
Nebavíme se o vracích, bavíme se o normálně starých autech.

Re: Nissan: Primera P11,P12; Micra

Napsal: čtv led 27, 2022 21:15
od Vašátor
Tak ja mám zkušenosti lidí, kteří si to koupili jako nové auto :wink:

Re: Nissan: Primera P11,P12; Micra

Napsal: pon led 31, 2022 11:19
od Teepee
S některými Renaulty není dobrá zkušenost, kamarád měl Espace 2,2dCi, ročník asi 2007 s necelými 100tkm. Zaklepal a doklepal asi ve 180tkm. Byl to asi takovejhle příběh: 2010 pořízení 320tKč, 2013 jinej motor 40tKč, 2014 prodej asi za 50tKč.
2014 koupil ŠO kombi 1,9tdi, 140tKč asi 150tkm, dnes na ní má asi 320tkm, na bazoši cenu pořád držej. A je vysmátej. Inspirován jsem si sám pořídil kombi 1,6tdi. No a kamarád si loni pořídil druhou, taky kombi 1,6tdi, prej když jsem s ní já spokojenej... :lol:

Takže jak velkej kufr má ta Primera? :wink:

Re: Nissan: Primera P11,P12; Micra

Napsal: pon led 31, 2022 11:46
od Marek
Tak motor 2,2 dCi se nepovedl, to vědí snad všichni. Je s podivem, že si takovou informaci před koupí neověřil. Proto se poměrně brzy přestal dělat a nahrazen byl motorem 2,0 dCi, který je hodnocen jako bezkonkurenčně nejlepší naftový motor v Evropě.
Mimochodem, Škodovce se motor 2,0 TDI taky zrovna nepovedl. Tisíce prasklých hlav válců, poruchy mazání pro odfláknutý pohon olejového čerpadla a pořád dokola se poroučející EGR ventily.... Nevím, jestli bych takový motor chtěl.
Motory TSI a jejich rozvodové řetězy pochybné kvality, které nezřídkakdy odešly po méně než 60 tisících km, takový motor taky nechceš. A byly jich desítky tisíc. O HTP snad nemá cenu hovořit......

Jedině dva motory, které u škodovky mají smysl, jsou 1,5 TSI a 1,6 TDI, ostatní jsou více či méně rizikové. To není zrovna moc, dva motory celé automobilky.

Jenže to je škodovka, ta se v Česku pomlouvat nesmí.

Re: Nissan: Primera P11,P12; Micra

Napsal: pon led 31, 2022 15:45
od Jan Vaníček
Já bych tak negativní na motory od VW nebyl. Ano, byly těžké propadáky viz některé ročníky 1,8TSI, ale ty jsou od ca 2013 v pohodě. Stejně tak další, viz 1,2TSI. Samozřejmě HTP trága. Jako měli to mít teda vychytané lépe, o tom žádná, ale pokud sáhneš po správném ročníku a nebo správné opravě, není problém. 2,0TDI PD problematické, ano, napsal jsi to správně, ale i to se řešilo, podobně jako šálky u 1,9TDI PD, nebo DCI. Co se týká motorů 2,0 TDI CR 110kW, nevím, co proti ním máš, mám třetí auto s tímto motorem a najedu dost a nikdy nebyl sebemenší problém na rozdíl od 1,6, kde odcházejí čerpadla s termostatem. Myslím si, že je to hodně o řidiči a někdy i o "štěstí na páteční/pondělní" kus.