Nissan: Primera P11,P12; Micra

Volné rozjímaní na téma "proč jsem si raději nekoupil Ladu" a podobná zpovědní témata.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Marek
Příspěvky: 5316
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Re: Nissan: Primera P11,P12; Micra

Příspěvek od Marek »

Nebavíme se o vracích, bavíme se o normálně starých autech.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9401
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Nissan: Primera P11,P12; Micra

Příspěvek od Vašátor »

Tak ja mám zkušenosti lidí, kteří si to koupili jako nové auto :wink:
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Teepee
Příspěvky: 4310
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Re: Nissan: Primera P11,P12; Micra

Příspěvek od Teepee »

S některými Renaulty není dobrá zkušenost, kamarád měl Espace 2,2dCi, ročník asi 2007 s necelými 100tkm. Zaklepal a doklepal asi ve 180tkm. Byl to asi takovejhle příběh: 2010 pořízení 320tKč, 2013 jinej motor 40tKč, 2014 prodej asi za 50tKč.
2014 koupil ŠO kombi 1,9tdi, 140tKč asi 150tkm, dnes na ní má asi 320tkm, na bazoši cenu pořád držej. A je vysmátej. Inspirován jsem si sám pořídil kombi 1,6tdi. No a kamarád si loni pořídil druhou, taky kombi 1,6tdi, prej když jsem s ní já spokojenej... :lol:

Takže jak velkej kufr má ta Primera? :wink:
Bílý LADA a okřídlená spol.
Marek
Příspěvky: 5316
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Re: Nissan: Primera P11,P12; Micra

Příspěvek od Marek »

Tak motor 2,2 dCi se nepovedl, to vědí snad všichni. Je s podivem, že si takovou informaci před koupí neověřil. Proto se poměrně brzy přestal dělat a nahrazen byl motorem 2,0 dCi, který je hodnocen jako bezkonkurenčně nejlepší naftový motor v Evropě.
Mimochodem, Škodovce se motor 2,0 TDI taky zrovna nepovedl. Tisíce prasklých hlav válců, poruchy mazání pro odfláknutý pohon olejového čerpadla a pořád dokola se poroučející EGR ventily.... Nevím, jestli bych takový motor chtěl.
Motory TSI a jejich rozvodové řetězy pochybné kvality, které nezřídkakdy odešly po méně než 60 tisících km, takový motor taky nechceš. A byly jich desítky tisíc. O HTP snad nemá cenu hovořit......

Jedině dva motory, které u škodovky mají smysl, jsou 1,5 TSI a 1,6 TDI, ostatní jsou více či méně rizikové. To není zrovna moc, dva motory celé automobilky.

Jenže to je škodovka, ta se v Česku pomlouvat nesmí.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Jan Vaníček
Příspěvky: 1110
Registrován: úte úno 03, 2009 10:26
Bydliště: Krkonoše

Re: Nissan: Primera P11,P12; Micra

Příspěvek od Jan Vaníček »

Já bych tak negativní na motory od VW nebyl. Ano, byly těžké propadáky viz některé ročníky 1,8TSI, ale ty jsou od ca 2013 v pohodě. Stejně tak další, viz 1,2TSI. Samozřejmě HTP trága. Jako měli to mít teda vychytané lépe, o tom žádná, ale pokud sáhneš po správném ročníku a nebo správné opravě, není problém. 2,0TDI PD problematické, ano, napsal jsi to správně, ale i to se řešilo, podobně jako šálky u 1,9TDI PD, nebo DCI. Co se týká motorů 2,0 TDI CR 110kW, nevím, co proti ním máš, mám třetí auto s tímto motorem a najedu dost a nikdy nebyl sebemenší problém na rozdíl od 1,6, kde odcházejí čerpadla s termostatem. Myslím si, že je to hodně o řidiči a někdy i o "štěstí na páteční/pondělní" kus.
Odpovědět

Zpět na „Volné klábosení - všechny ostatní značky“