Stránka 8 z 12

Napsal: pát bře 31, 2006 12:56
od Roman
Na nejakych anglickych strankach, chlap co robi motory to kontroloval tak, ze na piesty nalepil plastelinu, zlozil motor na necisto a odskusaval ako daleko idu ventily k piestom, mozno by stalo za to to tak nejako odskusat....

Napsal: pát bře 31, 2006 16:46
od Myso
to si po 35km zabehu tocil do takych tociek akoze vyssich? resp. co si myslel tym vyssie?

to stredove vybranie je na znizenie kompresie a nie na ventily...preto budem vzdy a vsade pouzivat piesty s vybranim na ventily...

Napsal: pát bře 31, 2006 17:41
od Majo
pre Patraca je vsetko nad volnobeh vyssie otacky :wink:
uz mam aj ja s vybratim a nemam ani remen 8)

s tou plastelinou je to ale dobry napad. Asi to odskusam. Pekne pootacam klukou nech mi spravi odliatky...

Napsal: pát bře 31, 2006 20:18
od Dusan
Už sa to tu niekde pisalo... pri osadeny rozvodoveho kola o 1 zub v smere otačania može vo vysokych otačkach naražať saci ventil o piesty. vid tuma. Ja mam zniženu hlavu o 2mm a motor točil aj 7000 (kratkodobo kto sa troška natrapi s motorom tak je mu luto ho tak trapiť )a nestalo sa nič, trošku mam aj posunute časovanie (proste retaz je troška dlhšia).
Marek ma tiež niečo take a plus aj vačka 1,7 nech sa vyjadri.
Mech už maš to autičko na vozenie :) a nie trapenie :cry:

Napsal: pát bře 31, 2006 20:39
od Patrac
vyšší točky 3200 pro záběh.. no uvidíme dám to do kupy a uvidíme co se stane. myslím že to je víc věcí dohromady. ale otisk na pístech je kvůli posunutí rozvodového kola.

Napsal: ned dub 02, 2006 11:53
od Deli
Pátrač píše:... Co když se při vyšších točkách potkávaly ventily s pístam jen lehce a vačka tím pádem na vahadlevh kladla veký odpor. vlivemt ohodle t prostě kolík neustál. Sice mám písty se zahloubením ale jen se středovým zahloubením. tzn nemám písty se zábrusy pro jednotlivé venitly.
Jeden dotaz - muze se stat, ze na volnobehu se pisty s ventilama nepotkaji a ve vyssich otackach ano? Pokud ano, jak je to mozne?

Napsal: ned dub 02, 2006 13:18
od Pšenda
Deli píše:
Pátrač píše:... Co když se při vyšších točkách potkávaly ventily s pístam jen lehce a vačka tím pádem na vahadlevh kladla veký odpor. vlivemt ohodle t prostě kolík neustál. Sice mám písty se zahloubením ale jen se středovým zahloubením. tzn nemám písty se zábrusy pro jednotlivé venitly.
Jeden dotaz - muze se stat, ze na volnobehu se pisty s ventilama nepotkaji a ve vyssich otackach ano? Pokud ano, jak je to mozne?
Nestihnou se vrátit.

Napsal: ned dub 02, 2006 14:30
od Roman
Preto je jedna z uprav motora pouzitie tvrdsich pruzin na ventily.

Napsal: ned dub 02, 2006 16:27
od Little Red Riding Hood
hmm.. prosim co je to za pružiny??.

Napsal: ned dub 02, 2006 18:10
od Roman
Na zigulika neviem, ale viem ze sa to dava na upravene favo motory

Napsal: ned dub 02, 2006 21:11
od Majo
Zigul ma pruziny na ventiloch tvrde dost, pokial su teda nove, dobre a nie su unavene mnohymi tisickami kilometrov. Horsie je to aj u toho spominaneho Favorita, tam su uz otacky 7000 viac nez kriticke.
Inak ak das pruziny maksie, tak to zase pojde lahsie do otacok, tak si vyber :wink:

Napsal: ned dub 02, 2006 21:37
od Vašátor
Tvrdost pružin se dá obejít tím, že se pod ně dá podložka. Ale to je spíše na motory s výkonem lehce zvednutým. Je tím totiž omezen výsuv ventilu.

Napsal: ned dub 02, 2006 21:48
od Little Red Riding Hood
no tím pádem když dáš tvrčí pružiny na 1600. která tahá od spoda, tak bude tahah hůř že..

Napsal: ned dub 02, 2006 21:59
od hornak.active.sound
jaky otacky sou pro 2105 "norma" a na jaky bych memel tocit?

Napsal: pon dub 03, 2006 12:03
od Jiri
Pátrač píše:Dotaz může rupnout těsnění pod palící tak, aby profukovalo z válce do válce a přitom aby nebyl poškozen průtok chladící kapaliny a oleje.tzn olej ani voda nikde neteče nemísí se nikde nefouká vzduch a přitom těsnění je ruplý???
a dál pokud je ruplý , tak proč? Myslíte že je vadný??? nebo vysoké tlaky??? to se mi ale nezdá protože snížení bloku o 1mm a hlavy o 0,2mm není až tak drastické oproti jiným úpravám co tu mají někteří.
Ahoj Mě takhle odeslo tesnneni u 2111 8v motor mel nepravidelny chod, chceck engine nesvitilo a motor postupne ztravel vykona a nesel skoro nastartovat v tom nejslabsim miste se prepalilo mezi 2 a 3 valcem po cca 36000km Diky tomu ze profokuvala smes z jednoho valce do druheho tak se podpalily ventily v obou valcich.....bajecne....
motor byl skoro novy a nez uprav... holt vada materialu:-( zadne drasticke chovani k motoru pres 5000rpm jsem ho netocil. Servis vyloucil vliv LPG a dali to za vinu jednoznacne spatnemu tesneni .... nejspis mohlo byt v tom slabem miste pri montazi ohnute a zase narovnane
jinak zadna voda v oleji ani obracene, ani to nebublalo do chalzeni