Stránka 8 z 35

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Napsal: úte zář 01, 2015 05:41
od Jarda_NIVA1.7
->Luděk Musil:
Ne ne, tak jsem to nemyslel, délka bovdenu nevadí, ale mám nějak posunutou prevodovku do auta, otvor v tunelu na radicku vychazi jen tak tak a redukcni prevodovka by si taky rada zalezla dal...

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Napsal: úte zář 01, 2015 06:09
od Luděk Musil
Jarda_NIVA1.7 píše:..., ale mám nějak posunutou prevodovku do auta, otvor v tunelu na radicku vychazi jen tak tak a redukcni prevodovka by si taky rada zalezla dal...
To jsem z toho Fanda ... tedy :reindeer:
To by (třeba) znamenalo, že máš hnutou (dozadu) přední nápravnici. Protože silentbloky motoru jsou na ní. A potom by to třeba odpovídalo :scratch: . A co kardany? Nevypadává Ti třeba přední a zadní se tam kroutí jako žížala :?:
L.

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Napsal: úte zář 01, 2015 09:33
od Majo
Niva ma pri pouziti elektrickeho snimaca rychlosti vyvody na prevodovke dva. Na jeden je bez zmeny nasroubovany mechanicky nahon tachometra a ten valcek je na druhom a ma zaslepeny vyvod na lanko(alebo v pripade mpi ten vyvod ani nema a v tom mieste je konektor)
Kazdopadne ak je to posunute, tak to moze robit problemy tiez. Ja som mal take problemy na kombiku(viko ventilov oprete o prepazku a kardan som musel dokonca v tisichrane skracovat), dôvodom boli zle navarene vnutorne blatniky.

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Napsal: úte zář 01, 2015 09:37
od Jarda_NIVA1.7
->Luděk Musil:
Nápravnici snad ne, to by byly posunuté i kola, Marťas na to koukal a říkal, že motor má být blízko přepážky mot. prostoru a kabiny.
Přední nevypadává, ale zadní klepe, hlavně při rychlosti nad 90km/h, už jsem sehnal jiný, ale na tom původním vůle nejsou, prý je ale z 1.6.
Majo píše:Niva ma pri pouziti elektrickeho snimaca rychlosti vyvody na prevodovke dva. Na jeden je bez zmeny nasroubovany mechanicky nahon tachometra a ten valcek je na druhom a ma zaslepeny vyvod na lanko(alebo v pripade mpi ten vyvod ani nema a v tom mieste je konektor)
Kazdopadne ak je to posunute, tak to moze robit problemy tiez. Ja som mal take problemy na kombiku(viko ventilov oprete o prepazku a kardan som musel dokonca v tisichrane skracovat), dôvodom boli zle navarene vnutorne blatniky.
->Majo:
aha, to je to na co jsem se ptal... ja mam pouze jeden vývod, takze snímač rychlosti jsem dal jako průchozí - na snímači mám přišroubovaný náhon tacha, takžýe ten bovden náhonu je skarede ostre ohnutý nahoru. :(

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Napsal: úte zář 01, 2015 10:07
od Luděk Musil
Majo píše:... a ten valcek je na druhom a ma zaslepeny vyvod na lanko(alebo v pripade mpi ten vyvod ani nema a v tom mieste je konektor)... .
Aha ... tak už vím, co mi to Trevor dal za náhon tachometru :idea: .. z jedné strany klasika vstup na bowden, z druhé strany plochá konektorová patice se 3-mi vývody.
Nechcete to někdo? L.

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Napsal: úte zář 01, 2015 10:21
od Jarda_NIVA1.7
Luděk Musil píše:
Majo píše:... a ten valcek je na druhom a ma zaslepeny vyvod na lanko(alebo v pripade mpi ten vyvod ani nema a v tom mieste je konektor)... .
Aha ... tak už vím, co mi to Trevor dal za náhon tachometru :idea: .. z jedné strany klasika vstup na bowden, z druhé strany plochá konektorová patice se 3-mi vývody.
Nechcete to někdo? L.
->Luděk Musil:
já bych ho vyměnil za ten můj, ale nemám ho kam namontovat :( mám přídavku asi z 1.6... co by udělalo, když bych ten snímač dal na 5q převodovku, trochu by to kecalo řídící jednotce, vadilo by to? když to jezdilo i bez něho. Nevím teda jestli tam je dost místa, co se týče karoserie okolo... Ale stejně bych dal rád dohromady tu origo převodovku a tam už ho vůbec nebudu mít kam dat... :/

ještě přidám nějaké fotky:

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Napsal: stř zář 02, 2015 08:03
od Jarda_NIVA1.7
přítelkyně dala něco sem na facebook a já nejsem schopnej neco napsat, udelat galerku...

https://www.facebook.com/petra.buresova ... 6467087451

https://www.facebook.com/pages/%C5%BDlu ... 3341787797

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Napsal: stř zář 02, 2015 08:11
od Luděk Musil
Jarda_NIVA1.7 píše:... takhle blbě to mám ...
A není jen chyba ve špatně usazeném deklu?
Tohleto by mohlo být i původní příčinou vypadávání kvaltů. L.

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Napsal: stř zář 02, 2015 08:30
od Jarda_NIVA1.7
->Luděk Musil:
Nene, dekl byl první, co mě napadlo, ale sedí přesně na redukční převodovce a otvor kopíruje okénko v tunelu. Prvotní příčina to byla, ale teď 4ka už vypadává i bez manžety. Marťas mi říkal, že lije olej, tak, že sundá celou řadičku - ty 3 šroubky, to já ani náhodou...

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Napsal: stř zář 02, 2015 14:07
od Luděk Musil
Das ist unmoglich.
Pokud na redukce sedí přesně - tak musí sedět přesně i na hlavní převodovku.
V podstatě jediný, co mě teď napadá: jaká tam byla původně hlavní převodovka a jaká je tam nyní? L.

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Napsal: stř zář 02, 2015 16:16
od Raduz
Čéče to je záhada udělej fotku ze spodu.....
Nebylo to bouraný a pak nějak poslepovaný?

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Napsal: čtv zář 03, 2015 07:12
od Jarda_NIVA1.7
->Luděk Musil:
Původně tam byla asi origo prevodovka (tam to bylo tak o centak lepší), ale vypadavala 4ka, tak jsem tam dal tu žiguláckou. Redukční převodovka by ráda dál - směrem dozadu, ale nepustí jí úchyty v podlaze.
->Raduz:
Tak bourany to asi bylo, ale vypadá celkem dobře opravený...

Napadá mě celý agregát uvázat za strom a couvat, no jenom abych si neotrhnul pulku auta :).

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Napsal: čtv zář 03, 2015 07:30
od Luděk Musil
Jarda_NIVA1.7 píše:->Luděk Musil:
Původně tam byla asi origo prevodovka (tam to bylo tak o centak lepší), ale vypadavala 4ka, tak jsem tam dal tu žiguláckou. Redukční převodovka by ráda dál - směrem dozadu, ale nepustí jí úchyty v podlaze.
Jardo, asi jsem tu otázku nepoložil zcela přesně - takže znovu:
Jaká tam byla původně převodovka? 4-kvalt nebo 5-kvalt?
Jaká je tam nyní převodovka? 4-kvalt nebo 5-kvalt?
---------------------------------------
Na vysvětlení: hlavní převodovka je pro všechny modely (2101 - 2107, 2121) stejná ... tedy stejně dlouhá. Liší se pouze "ve střevech".
Může být rozdíl ve výšce a vzdálenosti osy řadící páky. Myslím, že obě tyto převodovky mám doma (nebo aspoň pozůstatky).
O víkendu se pokusím (neslibuju) podívat a srovnat je.
Jarda_NIVA1.7 píše:->Raduz:
Tak bourany to asi bylo, ale vypadá celkem dobře opravený...
Napadá mě celý agregát uvázat za strom a couvat, no jenom abych si neotrhnul pulku auta :).
:scratch: zůstal bych asi jen u toho nápadu. Silentbloky motoru by asi nebyly nejšťastnější. L.

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Napsal: čtv zář 03, 2015 08:34
od Jarda_NIVA1.7
->Luděk Musil:
Oboje 5q.

Jj, to je pravda s těmi SB. Nebo ještě zkusit všechny SB povolit, lehce to třeba o ten strom předpružit a pak dotáhnout, ale předpokládám, že tam oválné díry nejsou, tak bych si pomohl maximálně o nějaký milimetr a ne alespoň o 15, co bych potřeboval.

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Napsal: pon zář 07, 2015 08:28
od Jarda_NIVA1.7
Tak tady jsem nahrál nějaké fotky na rajče, doufám, že příště bude miň poruch, ale zas to dojelo a to je hlavní, 8000 km za 14 dni. Příští rok mě docela láká k Aralskému jezeru, ale na to je potřeba alespoň měsíc a chtělo by to, aby jel ještě někdo. Týden ke 14 denní celofabrikovce by šel, 14 dní už bude horší...

http://jardaj.rajce.idnes.cz/Slovensko% ... _8_000_km/

a cestou jsem vyfotil i pár NIV :) ta auta jsou prostě všude :D