MAJO:
Joo! Tak už vím, jak to máš.. Vařené k sobě do takového "véčka".. No jo, stačí připomenout, ono to tam někde je v tý hlavě...
A když o šroub dole, tak jen o 40mm? Já mám o 60mm právě a mám taky přesazeno o šroub..
Ale koukal jsem, že misku na pružinu máš výše jak jak já na té poslení fotce. Což je výhoda oproti mě, to je fakt..
Asi máš pravdu, hádat se nebudu.. Nevím přesně, jak to s poloosami je..
No doufám, že budeš mít víc času.. Koukat na tvoje výtvory je při nejmenším dost inspirující...
ROPÁK:
No, záleží, co od toho auta chceš...
Já to mám na denní ježdění takže nemůžu ztratit veškerý dovednosti na silnici a nezávislý zavěšení má prostě lepší jízdní vlastnosti mimo terén.
To, jak to zvedáme my se zdá být relativně jednoduché a i přes to je to docela dost práce dost práce. S tuhou to teda musí být ještě tak 100x víc práce když si vezmu brzdy, řízení, kříže, kardany, uložení motoru, pružiny, tlumiče, ramena, přední panhart atd atd.
Dále já jsem výš o nějakých 10 cm (jen na středech nábojů, nepočítám pneu) a to mi absolutně stačí. Auto vypadá zvedlé ale nevypadá to jako pěst na oko. Navíc jízdní vlastnosti na silnici se nějak výrazně nezhoršili.
No a v neposlední řadě nemůžeme opomenout ani právní stránku věci.. Při instalaci tuhý nápravy se jedná už o zásah do vozidla, který není povolen (už nevím, jak to v zákoně stojí přímo, je to dlouho co jsem to četl..) což zvednutí nebo snížení není.. Jasně, tohle je diskutabilní ale tuhá náprava je přímo bijící do očí..
Navíc Vik nebo kdo to stavil nivu na tuhých o tom přímo psal, že na STK a na silnici se na to orgáni nekoukají s nadšením. A na tomhle zvednutí to nikdo nepozná když se v tom nebude nějak hrabat, niv tolik nejezdí. Navíc já to dělal tak, že vyndám podložky vzadu a dám jiný dopředu a ono si to kecne zase dolů o 5 cm...