Stránka 8 z 28

Napsal: pon pro 19, 2005 11:28
od Patrac
ert píše:já mam rači tichoučko!!!
:wink: ale doby bejvali jiný... :twisted:
Bych se potřeboval svézt třeba s Myšem. markem či Salwou, abych slyšel jak to je vevnitř hlasitý. podle toho uvažuju o maďarovi a nebo pak o nejakým pěkným NEREZ kousku. mmj auto musí mít zvuk ale ne za cenu ohluchnutí.

Napsal: pon pro 19, 2005 15:19
od Ondra 07
Pátrač píše:...mmj auto musí mít zvuk ale ne za cenu ohluchnutí...
Toho se neboj!!! Ten madar je pohoda,pri jizde neni moc slystet a cim jedes rychleji tim ho vevnitr slysis min.Nejvic se ozyva pri deceleraci a u moji 1500 pri 2000.Pokud jedu na 2000ot treba na 2 nebo 3 tak duni pekne,ale neni to v zadnym pripade neprijemny.

Napsal: pon pro 19, 2005 15:24
od Ondra 07
čmelák píše:zvody rura vpotom na strednom diely rezonator t a potom uz len rura az do konca ....
To by byl mega randal... Neco jako ta potunena (stribrno modra) Samara v Bechyni.

Napsal: pon pro 19, 2005 16:29
od Little Red Riding Hood
Ondra 07 píše: Neco jako ta potunena (stribrno modra) Samara v Bechyni.
tim máš asi na mysli dannyho.. :wink: no tomu to docela řachtalo no..

Napsal: úte pro 20, 2005 07:52
od Patrac
mě nejde o řev jako když jezdíš bez výfuku. Jde mi o basový zvuk. Hlasitost klidně může zůstat stejná tzn ( tikot švícarských hodinek)

Napsal: úte pro 20, 2005 16:45
od Little Red Riding Hood
Pátrač píše: ( tikot švícarských hodinek)
no přesně takovej mám pocit když mam zahřátej motor a jede to na neutrál - na volnoběh... vždycky si říkám jestli sem to už zhasl nebo ne.. :lol: :lol: :lol:

Napsal: stř pro 21, 2005 09:17
od Ondra 07
Little Red Riding Hood píše:
Pátrač píše: ( tikot švícarských hodinek)
no přesně takovej mám pocit když mam zahřátej motor a jede to na neutrál - na volnoběh... vždycky si říkám jestli sem to už zhasl nebo ne.. :lol: :lol: :lol:
Me o behu motoru na volnobech ujistuje vyfuk...: "Huuuuuuuuuuuuuuu" :wink:

Napsal: stř pro 21, 2005 11:45
od Marek
Pátrač píše: Bych se potřeboval svézt třeba s Myšem. markem či Salwou, abych slyšel jak to je vevnitř hlasitý. podle toho uvažuju o maďarovi a nebo pak o nejakým pěkným NEREZ kousku. mmj auto musí mít zvuk ale ne za cenu ohluchnutí.
Já už ten zvuk ani nevnímám. Navíc k upřesnění toho zvuku z hlediska vnitřního rušení můžu posloužit asi příkladem - mám dvě děti, 22 a 10 měsíců - tedy miminka - a jsou schopné velmi jednoduše a snadno ve voze při jízdě usnout. Čili není to nijak hrozné, jak říkám - ani to nevnímám.

Napsal: pát pro 23, 2005 22:00
od ert
dnes sem slyšel poprvé zvuk mojeho žigulíčka! tatík se stim prohnal!
nádherně to pískááááá!
ale už zase dopískalo těsnění!
tentokrát se nepropálilo, ale upně normálně se vyfouklo!tentokrát u 4. válce . snad dovalim foto! vypádá to jak když to tak má bejt! jak z fabriky... tak čistá práce!!
:? nejdřív sem si myslel že sem to špatně dotáh,ale pak sem vyděl že se to bortí u všech válců... škoda
ale myslim si že by se to asi nestalo kdybych si blbě nehráb do regulace předstihu.... prostě sem dal velkej předstih a velkej plnící tlak! a je vyděláno...
ale jinak už to je seštelovaný!
plnící tlak 0,5 baru... a když odpojim regulaci od membrány na obtokovym ventylu, tak si výfukový plyny nadzvednou obtokovej ventyl sami, ale to už pak plní 0,9! :twisted:
a hezky od volnoběhu.. tak 1700 otáček a už je to fofr :shock:
ale ted to mám naskládaný v přepravce!
dal nové těsnění ... klasika 1600 a spátky karbec!
musim pořešit to těsnění pak na to vlítnu... ted musim jezdit..
a ať si taky žigulíček dopřeje vánoční klídek.. žadná honička... 8)
No a vám všem taky přeju krásný prožití vánočních svátků a hodně dárků pod stromečkem,
a hlavně ať nám ty laďušky šlapou

Napsal: pát pro 23, 2005 22:21
od Little Red Riding Hood
ERTe hrozně tě obdivuju.... kde ses vlastně k těmhle věcem dotal??.. ty máš snad vysokou ladařskou né??.. :) :wink:

Napsal: pát pro 23, 2005 23:21
od Pool
To pískání bych si strašně rád poslechl :lol: miluju turba.. :love10:

Napsal: sob pro 24, 2005 14:03
od Little Red Riding Hood
Pool píše:To pískání bych si strašně rád poslechl :lol: miluju turba.. :love10:
to pískáni je slišet aj v tom videu od maďarů.. co je v témě "voňavka".. je to fakt nádhernej zvuk.... :twisted: :twisted: :twisted:

Napsal: sob pro 24, 2005 14:08
od čmelák
po meste chodi UNO turbo ale to je zvuk
nerezovy vyfuk hlboky sound ako svina turbo svisti ze si treba chytat usi a potom BLOWoff a dovi to je taka supa ach mnam

Napsal: sob pro 24, 2005 15:16
od Dusan
Ale ved tesnenia sa doju vyrobiť na mieru nie... ?
A keby tam použil medene podložky ktore sa použivaju na tesnenie hydrauliky ? či sa to roztopi ?

Napsal: pon led 02, 2006 10:26
od Marek
ert píše:dnes sem slyšel poprvé zvuk mojeho žigulíčka! tatík se stim prohnal!
nádherně to pískááááá!
ale už zase dopískalo těsnění!
tentokrát se nepropálilo, ale upně normálně se vyfouklo!tentokrát u 4. válce . snad dovalim foto! vypádá to jak když to tak má bejt! jak z fabriky... tak čistá práce!!
:? nejdřív sem si myslel že sem to špatně dotáh,ale pak sem vyděl že se to bortí u všech válců... škoda

Mám podezření, že standardní těsnění to není schopné udržet.

K tomu jsou různá řešení. Záleží jen na tom, ke kterému se přikloníš.

Základem je snížení tlaku turba. Myslím, že 0,7 - 0,8 je až až, stačilo by možná 0,6 Bar.
Druhou možností - možná nejlepší - je snížení kompresního poměru zvětšením spalovacího prostoru hlavy. Lada má standardně klínovitý spalovací prostor, což pro přeplňování není úplně ono, ale výhodou naopak je, že je okolo dost masa k ubírání, čímž se spalovací prostor dá nejen zvětšit, ale zejména vhodně tvarovat. Ono není UBRAT jako UBRAT.
Třetí možností je pochopitelně zvolit jiný materiál těsnění spalovacích prostor. Asi bych to řešil tak, že okolo válců bych nechal vyfrézovat kruhové drážky, do nichž bych vložil měděné kroužky a z klasického těsnění hlavy bych naopak původní utěsňovací kroužky vystřihal. Pak bych to stahl dohromady a je to.