Stránka 8 z 20

Napsal: sob úno 19, 2011 01:22
od Vazko
K tým žabomyším vojnám Priora vs. Fabia HTP som našiel zaujímavé video BMW z4 vs Lada priora:
http://www.youtube.com/watch?v=ohrwd1tvBr0

Napsal: sob úno 19, 2011 07:49
od mirozv
zelvotron píše:Priora má větší rozchod kol než desítka?
Asi o cemtimeter .

Napsal: sob úno 19, 2011 19:00
od veliz
Z fotografiií je zřejmý nepoměr mezi mohutným pontonem karoserie a malým rozchodem kol, malými koly a malými otvory pro kola. U desítky je tento nepoměr extrémní. Priora je na tom lépe, ale je to stále málo na to, aby jízdní vlastnosti mohly být špičkové.

Napsal: sob úno 19, 2011 19:17
od zelvotron
To je celkem odvaha posuzovat jízdní vlastnosti podle obrázku :lol: Ale jo, desítka je tak trochu "tramvaj", zadní kola jsou částečně schovaný úmylsně, prototypy je měly zakrytovaný úplně - možná pamatuješ, že v osumdesátých letech to byla velká móda ;)

Malý kola, z dnešního měřítka jo, na druhou stranu dnešní styl na cokoliv cpát minimálně 17" mě přijde úchylný, třebaže je fakt, že k dnešním mohutným karoseriím se malý kola moc nehodí.

Napsal: sob úno 19, 2011 21:30
od Marťas
Jak má auto malý otvory pro kola, tak je to provozní katastrofa... Proto na silnici nejlíp drží Suzuki Samurai :P

Napsal: sob úno 19, 2011 23:54
od Veverka
ale lada doveze vsade

Napsal: ned úno 20, 2011 11:37
od JmJ
Ono je otazkou, co je a co neni dulezite. Jestli auto super drzi na silnici v extremech, ale dejme tomu ma nizky podvozek, nevydrzi moc rozbitych cest a kdyz nasnezi, tak si lehne na bricho (jeden extrem) nebo jestli auto projede i mocalem. Osobne jsem zvykly spis na to, ze auto prejede ruzne nerozvnosti spis nez ze 90 stupnovou zatacku projedu 120 km/h.

Abych resil, jak vysoky je obrubnik u ktereho parkuju, nebo jak moc je rozbita polnacka, po ktere chci jet, nebo abych platil 3x drazsi pneumatiky na uzasne krasna obrovska kola, na to me nejak neuzije.

Idealni bude proste nejaky kompromis. Auto musi rozumne dobre zatacet a brzdit, ale nesmim se s nim vymlet rozbite cesty mezi dedinama v plne rychlosti. Radeji zatacku o 10 km/h pomaleji nez resit co projed a co ne :-).

Napsal: ned úno 20, 2011 11:47
od Majo
:lol: ani to tu nemusim citat cele :lol:
uplne mi staci ked vidim ako niekto posudzuje jazdne vlastnosti na zaklade obrazku o rozchode kolies a pri tom po ceste jazdi Nivou, pripadne este vacsou hruzou :weedman:

Napsal: ned úno 20, 2011 23:19
od dmatej
JmJ - tos mi připomněl to video z TopGear, kde s Roomsterem porazili na okruhu Ferrari - okruh byl totiž malinko rozkopanej :-D

veliz: Ono taky dost záleží kolik hmotnosti je před/za nápravou a podél osy, obrázek je pak celkem putna. A co má říkat taková Thalia II? Nebo Octavia I? Pokud se dobře pamatuju ...
Taky si pamatuju uložení motoru a převis Renaultu 19, to bylo teprv peklo co se jízdních vlastností týče.

Priora není sporťák ani třílitr, podvozek je podle mě přiměřenej výkonu motoru.

Napsal: pon úno 21, 2011 18:55
od zelvotron
Priora vs. Logan MCV :mrgreen:

Obrázek

Napsal: pon úno 21, 2011 20:45
od plavec
zelvotron píše:prototypy je měly zakrytovaný úplně - možná pamatuješ, že v osumdesátých letech to byla velká móda
Třeba auto z běžnýho provozu: Citroen BX. Tenkrát to byla asi super stylová kára.
Veverka píše:ale lada doveze vsade
Opravdu? Tak jistej bych si nebyl

Napsal: ned úno 27, 2011 10:17
od veliz
dmatej píše: veliz: Ono taky dost záleží kolik hmotnosti je před/za nápravou a podél osy, obrázek je pak celkem putna. A co má říkat taková Thalia II? Nebo Octavia I?

Priora není sporťák ani třílitr, podvozek je podle mě přiměřenej výkonu motoru.
Octavia I má pouze jednu disproporci, a sice malý rozvor a velký zadní převis. Všechno ostatní je v pořádku.

Ale s tou Thalií II máš pravdu. To je auto pojaté podobně jako Priora, ikdyž poněkud moderněji. Nakonec Renault vlastní 25% Lady, takže při vývoji Priory třeba trochu radil.

Napsal: ned úno 27, 2011 13:08
od Puhi
ťažko, tých 25% má oveľa kratšie, ako existuje priora.

Napsal: ned úno 27, 2011 14:54
od Veverka
Nová Thalie je sice levnější,ale je to naprosto dokonalej holobyt víc než Dáčka,a hlavně má línej motor 1.2.

Napsal: ned úno 27, 2011 23:55
od Wolfhunt
zelvotron píše:Priora vs. Logan MCV
Fakt silno ocenujeme, ze si si nechal narazit auto, aby si nam ukazak kakaja kvalitnaja ruskaja rabota Priora je :lol: