Stránka 8 z 16
Napsal: čtv bře 10, 2011 14:23
od Luky
Dovolím si otázku, nevím nakolik je či není blbá, každopádně mě to zajímá. Je nějaký rozdíl ve výfukovém potrubí na staré řadě? Popřípadě zda to může mít vliv na zvuk motoru. Přijde mi, že mě oproti třeba 01 nebo 06 dělá motor menší hluk, což mi tedy vůbec nevadí
, jen si říkám, čím to může být...
Napsal: čtv bře 10, 2011 15:21
od flamo
jj, vyfukov je viac druhov. Strednych dielov je niekolko: so zhasacom plamena, bez zhasacu plamena, s okruhlym rezonatorom, s ploskym rezonatorom... a koncove diely su na sedan dva druhy: plosky s prepezkami (je o nieco tichsi, ale ma hrozny zvuk) a ovalny, v ktorom je v podstate len dierovana rura (o nieco hlasnejsi ale ovela lepsi zvuk)
mozno ma niekto doplni, alebo opravi
Napsal: čtv bře 10, 2011 15:58
od MartasBrno
Jestli myslíš celkově menší hluk, tak tomu taky pomohla elektrická sahara. Vrtule udělá svoje
Napsal: čtv bře 10, 2011 18:51
od Luky
MartasBrno píše:Jestli myslíš celkově menší hluk, tak tomu taky pomohla elektrická sahara. Vrtule udělá svoje
To máš pravdu. Celkově, když jedu po okresce na čtyřku nějakých těch 70-90 tak nemam rádio ani moc nahlas, oproti 01 to je znát.
Napsal: čtv bře 10, 2011 19:23
od Marťas
Luky, To dělaj ty moderní tvary, oproti 01
A s Nikolajem to zatim nejde moc porovnávat - je nemocnej na diferák
Napsal: pon bře 14, 2011 23:46
od Luky
Takže po namontování jiného, funkčního startéru stále nejsem pojízdný. Startér se točí, ale ozývá se jen rychlé cvakání. S Marťasem nám to přišlo, jakoby nevyjížděl ten bazmekt. ?????? díky za rady, L.
Napsal: úte bře 15, 2011 16:07
od Saša
Pokud jste startér nerozebíraly , ani nikdo před váma je vadná volnoběžka .
Napsal: úte bře 15, 2011 16:12
od Luky
Přeci jen nejsem ještě příliš kovaný v těchto věcech tak tedy, co to ta volnoběžka je? Mušketýr říkal, že ho vyzkoušel a že fungoval
Napsal: úte bře 15, 2011 16:27
od MartasBrno
A zkoušel ho ve vzduchu, nebo v autě?
Volnoběžka je spojka, která zabírá jen v jednom směru a v opačném se protáčí. Je to kvůli tomu, aby motor nepoháněl startér, když naskočí.
Napsal: úte bře 15, 2011 16:28
od Saša
Volnoběžka je uvnitř dílu startéru který na sobě má zuby (pastorek) který se zasouvá do věnce (ozubení na setrvačníku) . Když totiž motor chytí a zvýší otáčky a "ty" ještě držíš klíček v poloze start mohlo by nastat nepřípustné zvýšení otáček startéru , který by to nemusel mechanicky vydržet , nehledě na to že by se z něho stal účinný generátor bez regulace . Proto ta volnoběžka která zabírá akorát na jednu stranu .
Díl je výměný ale né opravitelný (tedy za určitých podmínek je , ale velmi těžce a nevyplatí se to) .
Koukali jste na zuby setrváku ?
Napsal: úte bře 15, 2011 16:32
od Luky
MartasBrno píše:A zkoušel ho ve vzduchu, nebo v autě?
Přiznám se, že to nevím, ale asi ho nedával do auta aby ho vyzkoušel a pak mi ho poslal.
Saša píše:Koukali jste na zuby setrváku ?
Teď jsem na ně koukal. Zuby na setrváku jsou ok. Zkoušel jsem otočit rukou pastorkem a na jednu stranu se točí celý a na druhou jen samotný, z čehož usuzuju, že volnoběžka funguje tak jak má.
Napsal: úte bře 15, 2011 19:54
od Roman
Volnobezku musis odskusat pod zatazenim. Mal som v golfe problem s volnobezkou, sem tam preklzovala pri startovani. Vonku sa to dalo odskusat tak, ze som starter zabrzdil kusom dreva a vtedy bolo vidiet, ze preklzuje. Ale bacha, je to dost nebezpecna skuska....
Napsal: úte bře 22, 2011 20:03
od Luky
Takže, zástupy podivně zakulacených strojů z Japonska a Německa, které křižují Prahu jsem opět narušil svým opět pojízdným VAZem. Dnes jsem pořídil přední plastové podběhy a až bude hotové ošetření dutin a možná i celého spodku, tak půjdou na auto. Sundal jsem sedmičkový volant, který po 95 tkm šel překvapivě snadno, a osadil volantem trojkovým. Ptáte se proč? Že sedmičkový je lepší a originál? Originál ano, ale trojkový se mi více líbí a po zhruba pěti stech kilometrech s tímhle jsem spokojen více i co do ohmatu a řízení. Dále se chystá jarní očista, konzervace a leštění laku aby z šedého byl opět bílý a výměna některých provozních kapalin a filtrů, a až bude dostatek financí tak pořízení letních Barumek, nejspíš funglovky. Dále bude nejspíš potřeba seřízení ruční brzdy, protože i na plné zatažení jde s autem(pravda, s trochou námahy, ale přece!) pohnout jen rukou. Páni technicí na STK by z toho nejspíš nebyli zrovna šťastní. Jinak se Dean těší dobrému zdraví. A huráá na sraz.
Napsal: úte bře 22, 2011 20:16
od rosta
jestli ti nebrzdí ručka a je nadoraz tak máš buď sjetý obložení a nebo zarezlý lanovody....
Napsal: úte bře 22, 2011 20:22
od Luky
Nejspíš jsem se špatně vyjádřil. Když páku zvednu na doraz. Myslel jsem, že je to otázka pouze seřízení
, jinak všechny možnosti co jsi říkal jsou taky možné. Celou dobu s ním jezdil starý pán, kterému byla šumák nějaká věc jako ručka, když jsem ho kupoval tak dědic po pánovi se mi chlubil fotkou od supermarketu, kdy to měl pán zabržděný cihlou, kterou prý vozil s sebou. Jen škoda, že mi tu fotku nedal, ta byla luxusní
zvlášť když s jedný strany byla naleštěná fabka a z druhý nějaký bávo.