Re: Radkova ( Čendova) desítka
Moderátor: Moderátoři
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Teplo je,motor v autě taky,jde se na rozvody
edit:zhruba kolem dvacáté hodiny motor rozchozen.Zvuk dost zvláštní,nedrží to volnoběh.Ze začátku vůbec,to hned zdechlo,teď to kolísá a až potom to chcípne.
Takže velice děkuji Štěpánovi,bez kterého bych to nikdy nedal dohromady.Strávili jsme na tom včera 13 hodin.Uvidíme,jak se to bude dál chovat,teď je to ještě syrový motor.
Fota z akce dodám.
edit:zhruba kolem dvacáté hodiny motor rozchozen.Zvuk dost zvláštní,nedrží to volnoběh.Ze začátku vůbec,to hned zdechlo,teď to kolísá a až potom to chcípne.
Takže velice děkuji Štěpánovi,bez kterého bych to nikdy nedal dohromady.Strávili jsme na tom včera 13 hodin.Uvidíme,jak se to bude dál chovat,teď je to ještě syrový motor.
Fota z akce dodám.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
fota z akce zde: http://radekmb.rajce.idnes.cz/Desitka-oprava_motoru/
Jinak by mě zajímalo,co stojí za problémem,že to nedrží volnoběh.Prostě,jede to normálně,ale chcípe to.Nikdy před tím jsem s tím problém neměl.Může to být tím,že ten motor jde zatím ztuha a po zajetí se to zlepší nebo třeba voda uškodila váze vzduchu?
Jinak by mě zajímalo,co stojí za problémem,že to nedrží volnoběh.Prostě,jede to normálně,ale chcípe to.Nikdy před tím jsem s tím problém neměl.Může to být tím,že ten motor jde zatím ztuha a po zajetí se to zlepší nebo třeba voda uškodila váze vzduchu?
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Čili jinýmy slovy: Bude se to hvíli učit jezdit.zelvotron píše:takže z řj se vytratily původní data přizpůsobení
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
radek mb, Koukajíce na Tvoje fotky, jen tiše závidím a přeju co nejvíc dalších kilometrů bez nehod a poruch ten motor je krásně čisťounkej, je vidět že ste si dali záležet
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Rád bych Ti nějak pomohl, alespoň radou. Napiš číslo a typ ŘJ - možná mám nějaký SW, ale pokud to bude GM, pak je to problém.radek mb píše: ...Jinak by mě zajímalo,co stojí za problémem,že to nedrží volnoběh.Prostě,jede to normálně,ale chcípe to.Nikdy před tím jsem s tím problém neměl.Může to být tím,že ten motor jde zatím ztuha a po zajetí se to zlepší nebo třeba voda uškodila váze vzduchu?
Zatím si podrobně pročti http://chiptuner.ru/content/sensor/ a http://chiptuner.ru/faq.php?id=9 včetně dalších odkazů v nich.
Možná by pomohlo to promytí propylalkoholem, poněvadž ta voda určitě čistá nebyla a předpokládám, že vzduchový filtr protrhla.
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Tak záhada s volnoběhem vyřešena:zapomněli jsme připojit hadici od absorbéru benzínových par do škrtící klapky,takže to tam sálo falešný vzduch a rozhodilo to celý motor.Teď už to běží jak švýcary.Navíc jsem ten systém škrtící klapky sundal a profoukl vzduchem,což taky pomohlo,neboť jakási dírka na ventil volnoběhu už byla skoro ucpaná.Takže volnoběh je lepší než býval.
Na poslech motor běží pěkně,ale je slyšet jeden ventil,který měl velkou vůli( 0,4) a my ho kvůli nepřítomným podložkám nemohli doštelovat.
Co je horší,bude se muset vyndat alternátor,kterému,jak byl pod vodou, zarezla ložiska a teď řve jak tur.
Na poslech motor běží pěkně,ale je slyšet jeden ventil,který měl velkou vůli( 0,4) a my ho kvůli nepřítomným podložkám nemohli doštelovat.
Co je horší,bude se muset vyndat alternátor,kterému,jak byl pod vodou, zarezla ložiska a teď řve jak tur.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
- ger007
- Příspěvky: 4784
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
snad sa dilo zdari !
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
-klika zkontrolovaná:chlápek co ji projížděl mikrometrem řekl,že je v perfektní kondici.
-nové šály na klice
-nové šály na ojnicích
-jedna ojnice
-nové pístní kroužky (při nasazování se podařilo šéfovi jeden zlomit,takže jeden kroužek je dán starý),kroužky Goetze
-veškerá těsnění a gufera
-vodní pumpa a kompletní nové rozvody
-vzduchový a olejový filtr+olej
-lehounce se zabrousila sedla ventilů
V podstatě je taková víc než poloviční generálka motoru.Teď zbývá ten alternátor.A taky ten motor dobře zajet.Ale můžu říci,že to je úleva jezdit zas desítkou a ne šestkou.Teď teprve oceňuji ten komfort,který desítka poskytuje.
Navíc "díky" této neplánované opravě motoru se rozhodlo,že desítka definitivně zůstane "v baráku" a bude dále šlechtěna.Asi si to i zaslouží,byla to proti šestce taková utlačovaná Popelka.
-nové šály na klice
-nové šály na ojnicích
-jedna ojnice
-nové pístní kroužky (při nasazování se podařilo šéfovi jeden zlomit,takže jeden kroužek je dán starý),kroužky Goetze
-veškerá těsnění a gufera
-vodní pumpa a kompletní nové rozvody
-vzduchový a olejový filtr+olej
-lehounce se zabrousila sedla ventilů
V podstatě je taková víc než poloviční generálka motoru.Teď zbývá ten alternátor.A taky ten motor dobře zajet.Ale můžu říci,že to je úleva jezdit zas desítkou a ne šestkou.Teď teprve oceňuji ten komfort,který desítka poskytuje.
Navíc "díky" této neplánované opravě motoru se rozhodlo,že desítka definitivně zůstane "v baráku" a bude dále šlechtěna.Asi si to i zaslouží,byla to proti šestce taková utlačovaná Popelka.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487