Stránka 8 z 11

Napsal: úte úno 01, 2011 20:16
od jackal
Tááák všechno špatně. Vysypaná převodovka a udělanej motor. asi po 30 kilometrech mi při podřazení na 4 zachrčelo ze skříně a od té doby jsem tam čtyřku už nedostal. Tak jsem se vracel do dílny zcela nasrán,ale ještě to nebylo všechno. Po dalších 20 kilometrech mi vyletěla teplota,z motoru se zakouřilo a konec. Takže fááákt super den na k....u. Nevíte kdo mi zrepasuje převodovku a motor?

Napsal: úte úno 01, 2011 22:51
od dmatej
Stará řada, zakouřilo se z motoru a konec? Jak to tak čtu, tak to už na repas snad ani nebude ... když vyletěla teplota = přehřátí, okamžitě zastavit? ... z motoru se zakouřilo ... něco proběhlo blokem? Motor nemůže kouřit, je to zavřená krabice!
Chápu to dobře?

Jinak kdyby se to jen přehřálo, mohl by být jen zaseklý termostat, ale jestli se i zakouřilo, ...

Napsal: úte úno 01, 2011 23:07
od ger007
definuj zakourilo, mozno ti len vyvrela voda z chladica,

Napsal: stř úno 02, 2011 10:02
od Roman
jackal píše:.... Točí ale krásně, musím jen vyměnit otáčkoměr jelikož ten z 03 nějak nestíhá.

Ak sa takto sprava niekto k novopostavenemu motoru hned po jeho montazi do auta, tak sa nedivim rychlosti akou skoncil........

Napsal: stř úno 02, 2011 11:41
od jackal
Zakouřilo se z vejfuku,za mnou byla mlha že jsem ani auta za mnou neviděl. Jel jsem po dálnici takže jsem asi kilometr dojel na benzinku,tam jsem zjistil že expancka je plná, že tlak z motoru ji naplnil vodou z chladiče. Takže to někde nevidrželo,buď hlava nebo těsnění.
Ten otáčkoměr z 03 je fakt neúčinej, musel jít jinej abych mohl sledovat opravdové otáčky a ne že to lítá + - 2000 otáček. Ten motor jsem ani pořádně nehnal,jel jsem tak 140 - 150.
Ve čtvrtek příští týden jde motor zase ven a skříň na repas.Takhle se do těch 100 tisíc rozpočtu nevejdu. A to ještě nemám polepy. Doufám že ostrovačice zůstala nepoškozená.

Napsal: stř úno 02, 2011 11:58
od Luděk Musil
jackal píše:Ten motor jsem ani pořádně nehnal,jel jsem tak 140 - 150
Hm ... nehnal ... při této rychlosti mi má 21044 (5-kvalt, 3,9 dif) ukazuje cca 4,3 krpm. Ale to je vedlejší.
Pokud máš zvětšenou kompresi a dal jsi normální nikoliv celoplechové těsnění - tak bych řekl, že je profouklý. L.

Edit: a pokud to máš "v základu" - tedy 4kvalt a 4,1 dif - tak to bylo při 140 km/h 5,5 krpm .. což nejsou zrovna nízké či střední otáčky

Napsal: stř úno 02, 2011 12:51
od jackal
Luděk Musil píše:
jackal píše:Ten motor jsem ani pořádně nehnal,jel jsem tak 140 - 150
Hm ... nehnal ... při této rychlosti mi má 21044 (5-kvalt, 3,9 dif) ukazuje cca 4,3 krpm. Ale to je vedlejší.
Pokud máš zvětšenou kompresi a dal jsi normální nikoliv celoplechové těsnění - tak bych řekl, že je profouklý. L.

Edit: a pokud to máš "v základu" - tedy 4kvalt a 4,1 dif - tak to bylo při 140 km/h 5,5 krpm .. což nejsou zrovna nízké či střední otáčky
Mam 5q a rychlej dif. točil jsem tak max 4 - 4200. Snížení neproběhlo zatím tak razantní jak bych si představoval,nejsou zkušenosti s tímto motorem. Ale vypadá to na to těsnění nebo hlavu.

Napsal: stř úno 02, 2011 13:11
od Luděk Musil
jackal píše:Mam 5q a rychlej dif. točil jsem tak max 4 - 4200.
jj - to by odpovídalo
jackal píše:Snížení neproběhlo zatím tak razantní
to je kolik a u čeho?
jackal píše:vypadá to na to těsnění nebo hlavu
spíš to těsnění a profouklý do vody. L.

Napsal: stř úno 02, 2011 15:26
od Pája
Pan motorář asi někde udělal chybu :?
BTW kolik to teda mělo/má koní? Nejlépe graf...

Napsal: stř úno 02, 2011 20:21
od jackal
Snížení proběhlo na hlavě,spíše bych to ale nazýval srovnání cca 0,4 mm.
Pan motorář je spíš pan ču..k, po neshodě s opravou jsem mu zbytek peněz odmítl dát a auto dnes večer odvezl do jedné dílny v Dobrovicích. Tam mi to snad dají do pořádku a hlavní je to že snad do úterý. Moto rměl mít 120 koní (nesmějte se), ale pocitově podle mě tak 90. Brzda ukáže pravdu,až to zajedu tak půjdu na měření.

Napsal: čtv úno 03, 2011 09:41
od Pája
Psal si: "Výkon by měl být dostačující,motor byl na brzdě a podle motoráře má xyz koní. Graf dostanu až si pojedu pro motor."
Takže to se asi ve skutečnosti nestalo. ?

Napsal: čtv úno 03, 2011 13:56
od jackal
Pája píše:Psal si: "Výkon by měl být dostačující,motor byl na brzdě a podle motoráře má xyz koní. Graf dostanu až si pojedu pro motor."
Takže to se asi ve skutečnosti nestalo. ?
Přesně tak,skutečnost byla jiná a i proto jsem mu za motor nezaplatil (naštěstí) celou částku. Nějakej graf z brzdy jsem na ukázku dostal, ale asi je putovní protože si ho pán nechal dál. Nebylo ani jasné o jaký motor se jedná. Takže to beru jen jako úsměvnou historku o nějakém grafu. Na brzdu si pak zajedu sám.

Napsal: čtv úno 03, 2011 17:24
od MartasBrno
Mohl bych se zeptat jaké úpravy konkrétně na takový motor patří, co ten člověk udělal a kolik to tak stojí? Pokud se to nehodí, prosím aspoň SZ (ikdybys mne chtěl poslat někam).

Napsal: úte úno 08, 2011 09:12
od Dusan
No bud technicka vada... alebo to niekto po.....l. x ludi tu ma snizenu hlavu o viac a neboli problemi, co sa tyka tesnenia a vody do oleja... do kompresneho pomeru skoro 10 sa tu pouzivalo standartne tesnenie a nebol problem... je pravda ze tie auta nenabehali este 100tkm. Inak 1,7 ma kompresny pomer okolo 9 a daco a ma standartne tesnenie.

Napsal: úte úno 08, 2011 09:14
od Cory
1,7 ma 9,3:1...oproti klasickemu tesneniu je vyrobene z nejakeho ineho materialu a dookola ma silikonovu vrstvu.