Stránka 8 z 294

Napsal: stř čer 23, 2010 12:35
od Luděk Musil
ger007 píše:su kluky z motora 1500 a 1600 rovnake ???
Pouze otisk jednoho razítka na několika různých papírech je stejný :P ... a to by se ještě dalo polemizovat o hustotě a množství barvy, protože s každým obtiskem jí ubývá :lol: :lol: :lol: .
Kliky stejné nejsou. Vždycky tam najdeš rozdíl ... ve struktuře, hustotě, opracování ... .
Pokud se ale ptáš na to, zda-li můžeš kliku z motoru 1500 použít v motoru 1600 (případně naopak) - potom řeknu ano, Tyto kliky jsou stejné, resp. záměnné, protože oba motory mají stejný zdvih, stejné uložení kliky ... . L.
:D :lol: :P

Napsal: stř čer 23, 2010 12:35
od Cory
niektore 1,7i mali klukovky s vacsimi protizavaziami.

Napsal: stř čer 23, 2010 12:44
od Puhi
Cory píše:niektore 1,7i mali klukovky s vacsimi protizavaziami.
:lol: a teraz ktoré :lol: dpc :lol:

Napsal: stř čer 23, 2010 13:47
od ger007
mne je jasne ze ziadne dve kluky co sa tyka materialoveho spracovania nebudu uplne rovnake ze tam nebude rovnaky pocet legujucich prvkov alebo tam bude iny obsah uhlika ale vysoka pec mala pri vyrobe suroveho zeleza iny koks ako pred tyzdnom to mi je jasne, a ze ju nevyrabal Ivan na sustruhu ale Pišta to mi je ukradnute :-D ide o rozmery a vzajomnu zamennost,
Vec sa ma tak ze teda vyrbrusim kluku z lulubely a dam ju do mrkvy pretoze ta ma kluku KO,

Ako kvalitne su orginal ruske ojnicne saly / loziska ???
dalsia vec motor nechcem dat vybrusovat, len prekruzkujem (motor neni ovalny a nema ani hranu pri nedobehu) kde kupim neake kvalitne piestne kruzku, bavil som sa s mojim "dvornym mechanikom" a on hovoril ze mam kupit volajake anglicke kruzky co to je ??


Motory 1200 / 1300 maju iny zdvih ze ??

Napsal: stř čer 23, 2010 13:54
od Puhi
ger007 píše:Motory 1200 / 1300 maju iny zdvih ze ??
66mm

Napsal: stř čer 23, 2010 14:10
od Cory
ger007 píše:Vec sa ma tak ze teda vyrbrusim kluku z lulubely a dam ju do mrkvy pretoze ta ma kluku KO,

Ako kvalitne su orginal ruske ojnicne saly / loziska ???
dalsia vec motor nechcem dat vybrusovat, len prekruzkujem (motor neni ovalny a nema ani hranu pri nedobehu)
Chlapče, ty sa narobis a vysledok bude stat po par tisic km za hovno. Radsej si mesiac dva pockaj a sprav GO celeho motoru.

Napsal: stř čer 23, 2010 14:14
od ger007
ale ved ma nalietane len 90 tisic, kluka je zla koli oleju, malo to par rokov ten isty a dedo to nenahanal, mam doma piesty na 1600vku, dokonca MAHLE, ale nechcem vyhadzovat do luftu 100e na vybrus bloku

Napsal: stř čer 23, 2010 14:16
od Cory
Ved ako myslis, potom ani nekruzkuj, len prehod kluky s novymi loziskami.

Napsal: stř čer 23, 2010 14:19
od ger007
tak zas ked budu creva vonku prekruzkovat by sa to mohlo to neni taka strasna robota, preco neprekruzkovat ??? ked uz ?? je na to neaky dovod ?? neviem pytam sa kompetentych, ved prekruzkovanie neni krok naspet a ked bloku nic neni, nebol uvareny, neni popraskany ani poskrabany, ved je tam krasne videt srobovica po honovani, ved tym mu neuskodim, davnejsie to bol celkom normalny typ opravy pokial sa nemylim

Napsal: stř čer 23, 2010 14:22
od Cory
ger007 píše:a ked bloku nic neni, nebol uvareny, neni popraskany ani poskrabany, ved je tam krasne videt srobovica po honovani
ger007 píše:ale nechcem vyhadzovat do luftu
Tak naco prekruzkovavat? :lol: takto to je zabehnute tak to takto nechaj. Ak budes menit kluku, piesty s ojnicami nemusia ist von.

Napsal: stř čer 23, 2010 14:25
od ger007
nemusia, mas pravdu, ale nemaju predsalen fajnovejsie kruzky v niecom vyhodu?? nic predsa nepokazim ked ich vymenim

Napsal: stř čer 23, 2010 20:09
od vintera
jak čtu, sám sebe přesvědčuješ o potřebě nových kroužků. Pokud mají válce vidět honování a nevyndal jsi písty už ven a nevíš o žádném důvodu pro výměnu (horší tlaky, spotřeba oleje atd.) tak nic neměň a "ušetříš" 100 eur. V "dávných" dobách jsem také překroužkoval pár motorů, ale není to ono. Někdy si kroužky prostě nesedly. Hodně pak záleží na záběhu, jak se s tím jezdí. Dokonce jsme do motorů kroužky i přizpůsobovali, větší kroužek na menší průměr válce. Nežli se kroužek po obvodu zaběhl, tak ho místama byla polovina včudu. Nový je nový, buď neměnit co funguje, nebo našetřit na pořádnou GO. Pokud chceš jezdit autem jenom do práce a bez nákladů, vyměň pouze co je třeba. Pokud chceš mít dobrý motor na dlouho udělej to pořádně.

Napsal: stř čer 23, 2010 20:14
od Cooper
My v práci používáme kroužky Goetze. Žádná jiná značka se neosvědčila.

Napsal: stř čer 23, 2010 21:02
od ger007
fajn
aj keby sa teda rozhodnem robyt vybrus (co sa mozno stane) aj tak na tych novych piestoch (aj ked su to mahle) vymenim pieste kruzky, otazka je kto vyraba piestne kruzky na LADU ??? Goenze EE !

edit JOO vyraba :
http://www.fmecat.eu/section/Butt08/Par ... 7323795069
su to oni ?

Napsal: stř čer 23, 2010 22:25
od Maysner
klika z 1500 a 1600 je stejna. 1700 ma vic protizavazi, cimz je o 1,2kg tezsi. zdvih maji vsechny tri stejnej a to 80mm
Mato pokud mas zajem, mam jednu kliku z 1.7 v regale. z 1500 ci 1600 mas doma zas ty. muzes porovnat