Stránka 8 z 8
Napsal: úte bře 09, 2010 22:29
od Kewin
plavec píše:Kewin píše:tema našeho fanouše uzavřeno padl nám z kostela na střechu snich

sklo cele ale mame ve střeše jezero a mam nepřijemne tušeni že se hejbl sloupek a klesla na jedno stranu naprava.... veškero ND k dispozicy nevite dá se prodat tažne zařizeni ? je tam novy typ z tou vysouvaci koulí...
[ Komentář přidal: zelvotron: út březen 02, 2010 12:36 ]
Jo sni
ch to je prevít.

Kolik bys za to chtěl? Odkud jsi? Bylo by to odtažitelný na laně? Cože tam je za motor, karburátor?
bez papiru klidně cely vuz nebo jen dili viz sekce bazar je tam podane info a fotky
jinak zatim ještě asik 2 tydny na platnych dokladech a po vyřešeni a polepeni brzd doprava po vlastni ose možná
Napsal: stř bře 24, 2010 20:04
od plavec
No jelikož mě to poslední dobou nechtělo startovat.Po otočení klíčku do první pozice se rozsvítí kontrolky a do druhý (startování) zhasnou, nebo jen mžourají a startér ani neotočí a tak to zkouším několikrát nebo dýl držet klíček v poslední poloze a pak to točí. (Baterie nabitá, dobíjení funkční) , tak jsem vyndal startér a v něm nebyl zapojen jeden uhlík

Tak jsem to sesmolil dohromady ale já vůl si neodpojil baterii a spadl mi klíč na startér, takže se vyzkratoval , zajiskřilo se, začoudilo se od baterky a myslel jsem si že je konec.Ovšem ráno jsem to pak normálně nastaroval.
Jestli blbne to s těma světlama stále, to nevím, protože teď jsem jel jen na potkávací.
Napsal: stř bře 24, 2010 20:13
od zelvotron
A aplikovat krumpáč si zkusil?

Napsal: stř bře 24, 2010 20:20
od Křečík Barbuška
Proč hned tak zostra? Prozatím bych dával krumpáč na noc do blízkosti auta jako varování, myslím, že by to mělo stačit

.
Napsal: čtv bře 25, 2010 07:24
od plavec
zelvotron píše:A aplikovat krumpáč si zkusil?

i sekeru.

Napsal: čtv dub 01, 2010 23:26
od radek mb
zelvotron píše:A aplikovat krumpáč si zkusil?
Tak to je drsný

Napsal: pát dub 02, 2010 18:36
od plavec
Mno vypadá to, že vše bylo způsobeno nezapojeným uhlíkem ve starteru. Protože už ta elektrika "nepadá"
Napsal: pát dub 02, 2010 22:26
od Petr HC
plavec píše: Mno vypadá to, že vše bylo způsobeno nezapojeným uhlíkem ve starteru. Protože už ta elektrika "nepadá"
10 % problému -
plavec píše:... ale já vůl si neodpojil baterii a spadl mi klíč na startér, takže se vyzkratoval , zajiskřilo se, začoudilo se od baterky...
90 % problému - konečně se "propálil" přechodový odpor .
Napsal: pát zář 03, 2010 22:44
od plavec
Je to o fávu a o elektrice, tak tó dám sem.
Jak jsou zapojeny přední ostřikovače světel? Vytáhl jsem si je ze solitera a v obyčejným starým favoritu na to asi nejsou drátky.
Mám to udělat přes relé?
Sem jen zkoušel ještě nenasazený na nárazníku a to je panečku sprcha! Teď chápu,proč je k tomu bandaska asi na 10litrů ostřikovací kapaliny

Protože ostřik světel všechno hned vychlastá

Napsal: sob zář 11, 2010 17:17
od zelvotron
Máš starej návod k obsluze? Tam byly el. schémata a u 136 LS ostřikovače světel myslím už byly. Ale je to zapojený tak, aby to stříkalo při rozsvícených potkávačkách.
ostřikovače fávo
Napsal: sob zář 11, 2010 20:16
od plavec
zelvotron píše:Máš starej návod k obsluze? Tam byly el. schémata a u 136 LS ostřikovače světel myslím už byly. Ale je to zapojený tak, aby to stříkalo při rozsvícených potkávačkách.
Nevím jakej mám návod.Takovej modrej.Pohledám. Ale jen ze zvědavosti, páč jsem si to dneska zapojil jako zvlášť okruh s plandající pojistkou.
Jakou pojistku tam mám dát? Dal jsem 15A- přijde mi to sice moc, ale jako 7,5 A praskla. Je na to trošku větší motorek ale hodnoty se tam nedaj dočíst.Na menším motorku na skla je psáno 3A. Když už jsem u toho, ten motorek ostřikovače na sklo se mě točí ale neteče z něj kapalina.
Dá se nějak rozebrat nebo vyčistit?
Napsal: pát bře 11, 2011 21:59
od plavec
Další elektro-dotaz : pasuje centrál brano z formana do felicie?
Napsal: sob bře 12, 2011 13:05
od Saša
Nevím jestli motorky s táhly , ale řídící jednotka je stejná .