Stránka 8 z 15

Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička

Napsal: pát zář 09, 2011 22:48
od MartasBrno
DVK, co bys chtěl po 40 letech... Rok 72, celý život to jezdilo v Brně... když sem se narodil, toto už mělo odkroucených 12 let celoročně. Mimoto, byl jsem se podívat na několik podobných vozů a je to némlich to samý, akorát to majitel nepřizná nahlas, bo by ho z toho asi jeblo. Stačí překonat vrstvy blata a asfaltu a je to. No takže já to přiznal, vyřezal, zavařil, ponatíral, ošetřil a su klidnej jako nikdy předtím. Spíš mi možná zkus zhodnotit styl opravy...
mayo, sz.

Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička

Napsal: pon zář 12, 2011 14:08
od dvk
No, styl opravy ... já nejsu bůhvíjaký odborník, teďkom o víkendu jsem taky kolem věží vařil a hluboce smekám před všemi, kteří se do karosařiny vůbec pouští a jakkoli to posoplí dokupy (A jestli je to ještě baví, tak to nedovedu nazvat jinak než sadomasochizmus :) ). Ale díky tvojím fotkám jsem se inspiroval a taky zavařil ty díry nad dorazama. Takže za mě hodnotím pozitivně 8)

Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička

Napsal: pon zář 12, 2011 16:07
od MartasBrno
:-D Dobrý, to beru s radostí :-)

Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička

Napsal: čtv zář 15, 2011 14:24
od MartasBrno
Jupí :-) konečně jsem dodělal ekonomizér. Chodí to dobře, akorát to bude chtít poladit směs, "jehla" má asi mírně odlišný profil než původní, tak to je asi malinko chudší... ale když jsme zkompletoval sací trakt, tak to prakticky nešlo poznat. Uvidíme co na to provoz. Šroubováček vozím sebou.

Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička

Napsal: čtv zář 15, 2011 21:14
od Jakub Metelka
Gratuluju :wink:

Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička

Napsal: pon zář 19, 2011 22:16
od MartasBrno
Tak auto bez úhony přežilo výlet o víkendu Brno - České Budějovice a okolí a zpět. Dálniční provoz ujde, pětka chybí, udržet a jet se dá dlouhodobě (Brno - Humpolec) max. asi 110 - 120, pak to přestává být pohodlné. Do kopce jsme předjížděli kamiony, s kopce všechny kteří se nechali :mrgreen: . Trochu si to ale bere olej, bude to chtít malinko pozornosti. Ekonomizér asi funguje, nevím o něm, no a spotřebu sem psát nebudu, protože to potřebuje ještě trošku seřídit. Každopádně na laku se stále tvoří takové ty obrovské kapky jak palec a kutálí se po autě sem a tam. Vždycky když ráno vyjedu, všici už mají plechovky suchý, no a já jen vyjedu do silnice a při prvním zabrzdění mi přes sklo chlejstne deci vody ze střechy. Je to docela nezvyk... Čekám, že se to umeje, a vono furt nic, asi až na jaře...

Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička

Napsal: pon zář 26, 2011 17:28
od MartasBrno
Hurá, modrej se dočkal repase hřející spínačky, je jako nová až na kontakt 50, odpory okolo 1 mOhm :-) Fotka není, prootže by byla jen fotka kontaktů "po". Fotku "před" jsem nějak nezvládnul logisticky. :-D Mimochodem, taky docela pomohlo zapojit ji správně, aby proud netekl přes dva kontakty do serie :lol: , což zase logisticky nezvládl předchozí majitel.

Jsem spokojený.


P.S.: Jo, toho oleje to vzalo podle účtenek asi tak 1,5l / 7000km. Asi žádná trága. Máte to taky tak?
P.P.S.: Zelenej nakonec vyjel z garáže, kromě toho objel půlku čtvrti, dočkal se dofoukání gum, vyvětrání na sluníčku...

Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička

Napsal: stř zář 28, 2011 20:22
od MartasBrno
Aktuální fotka :-)

Obrázek

Uploaded with ImageShack.us

Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička

Napsal: ned říj 02, 2011 16:28
od radek mb
MartasBrno píše:P.S.: Jo, toho oleje to vzalo podle účtenek asi tak 1,5l / 7000km. Asi žádná trága. Máte to taky tak?
To je, myslím si v pohodě. Za velkou spotřebu oleje považuji víc jak litr na 1000 km. :drinkers:

Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička

Napsal: ned říj 02, 2011 21:21
od MartasBrno
Radku, díky. Je fakt, že vím o autech, která takhle žerou, ale to fakt není etalon dokonalosti. Můj sen bylo, abych mezi výměnama nedolíval, ale to se jaksi nekonalo, resp. po výměně jsem neměl hladinu na maximu. Teprve nedávno jsem se dočetl, že u žigula by vyšší hladina měla pomoct k nižší spotřebě oleje, což mně překvapilo.

Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička

Napsal: ned říj 02, 2011 21:24
od Laďuša
To je teda div, já mam spíš vyzkoumáno, že olej ubejvá od horní rysky k minimu a pak už tam zůstane :D Děda mi to taky povídal

Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička

Napsal: ned říj 02, 2011 21:38
od MartasBrno
Jo, jenže já dlouh ojezdil s tím, že mi to v zatáčce probliklo, pak jsme to dvakrát prohnal po dálnic do Humpolce a pak do Budějovic, no a doma mi to druhej den svítilo. Měl jsem 2cm pod míru. Fuj. Eště teď se stydím. Já to titiž tak nějak měl trvale kolem rysky min. A ono se to požralo, no. Nekape ba ani neslzí to nikde.

Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička

Napsal: sob říj 15, 2011 22:44
od MartasBrno
Mám speciální dotaz. Co může způsobit prasknutí brzdového kotouče? Nedávno mi začalo auto při brzdění jakoby ani ne kopat, ale tak zlehka houpat, jakoby byly křivý kotouče... No a je to prasklina. Přitom brzdím tak nějak normálně. Mohla by za to pouze malá tloušťka když je kotouč víc sjetý? Nějak se mi to nezdá. A mohlo by za to zatuhlé jedno prase a tím nesouměrný přítlak? Mám jedno prase hůře pohyblivé, ale není to žádná tragedie, normálně to funguje, jen to trošku víc špinilo.

Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička

Napsal: ned říj 16, 2011 06:18
od Křečík Barbuška
V podstatě jsi si odpověděl sám, prostá únava materiálu daná opotřebením, nepříznivými pracovními podmínkami a zcela jistě i stáří má vliv.

Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička

Napsal: ned říj 16, 2011 12:30
od MartasBrno
Až bude venku, změřím kolik má. Ale opravdu to není žiletka, maso tam je.