Napsal: úte srp 17, 2010 15:36
O1 Tour, tedy nove auto, starej typ co se dela prave nekde fTurecku nebo kde. je to ten cenovej HIT za 300 klacku.
Podle fšeho se neda srovnavat se starejma O1, protoze je to udelany co nejlevneji. Takze totalni hnus. pocit v aute des. a to vcetne odporneho volantu.
Motor opravdu nema cenu vytacet, protoze nad 3tis. je totalne mrtvej a dela jen kraval, ale holt me to nekdy ujede kdyz presednu ze sveho.
kopani do volantu se deje hlavne pri ostrejsi jizde zatackama + akcelerace-decelerace + řazeni!
O tom ze znatelne odskakuje zadek na nerovnostech nemluvim.
Ja necekam od Skodfky zazraky, ale dat za to 300tis. a nemet tam ani radio a rezervu.
Zlate stare BMW, a nebo klidne nova Priora.
Rika se ze motor dela auto. jenze kdyz do uplneho křapu date uspornej diesel a naslibujete zakaznikum levne jezdeni, tak me to proste dneska nestaci.
Podle fšeho se neda srovnavat se starejma O1, protoze je to udelany co nejlevneji. Takze totalni hnus. pocit v aute des. a to vcetne odporneho volantu.
Motor opravdu nema cenu vytacet, protoze nad 3tis. je totalne mrtvej a dela jen kraval, ale holt me to nekdy ujede kdyz presednu ze sveho.
kopani do volantu se deje hlavne pri ostrejsi jizde zatackama + akcelerace-decelerace + řazeni!
O tom ze znatelne odskakuje zadek na nerovnostech nemluvim.
Ja necekam od Skodfky zazraky, ale dat za to 300tis. a nemet tam ani radio a rezervu.
Zlate stare BMW, a nebo klidne nova Priora.
Rika se ze motor dela auto. jenze kdyz do uplneho křapu date uspornej diesel a naslibujete zakaznikum levne jezdeni, tak me to proste dneska nestaci.