Stránka 8 z 13

Napsal: čtv črc 22, 2010 10:10
od radek mb
Nejde o ojetiny,ale o ten protiúčet :idea:

Napsal: čtv črc 22, 2010 12:02
od zelvotron
No nevím, tak když u něj šlo prodat ojetinu normálně, tak to muselo jít i když si tam člověk rovnou koupil nový :) , nebo že by dřív měl jen auta v komisi? To nemyslím.

Napsal: čtv črc 22, 2010 12:22
od radek mb
zelvotron píše:nebo že by dřív měl jen auta v komisi?
To nebyla komise,jak mi bylo vysvětleno,kdo chce,může tam auto postavit a nalepit si tam klidně,že to prodává za milion.Ale vyloženě protiúčet je novinka.

Dobrý den,

Ano, je to možné. Vozidlo musíme vidět a na výkupní ceně se musíme
dohodnout.

S pozdravem
Milan Kalaš
Toto je odpověď ze Sadské,když jsem psal,jestli je možné dát desítku na protiúčet jako akontaci na Kalinu.

Napsal: čtv črc 22, 2010 13:52
od zelvotron
Aha, tak takhle, já myslel, že to prodávali oni, a co, dají za desítku aspoň koberečky zdarma? :)

Při 3700ot a výš netáhne

Napsal: ned říj 24, 2010 11:16
od kov
Ahoj. Motor (Lada2113,pro jistotu-1499ccm/16V) mi kolem 3600-3700 otáček přestane táhnout a výš se taky nechytne. Pod těmito otáčkama jede normálně. Udělá to vždy,ne jen občas. Hlavně při předjíždění je to dost opruz,když vám přestane jet auto.
Nemáme ve Zlíně servis lady a s nejbližším 20km, v Holešově, nejsem spokojený. Pokud by to mohla být nějaká drobnost, tak bych se to první zkusil mrknou sám.
Napadla mě špatná svíčka, ucpaný palivový filtr,který nepustí dost benzínu, vzduchový filtr nebo něco z váhou vzduchu? Pokud máte podobnou zkušenost, či víte v čem je problém, prosím o radu na ce se mrknout.
Dík.

Napsal: ned říj 24, 2010 11:54
od plavec
kov píše:ucpaný palivový filtr
kov píše:vzduchový filtr
kov píše:špatná svíčka
To je spotřebák kterej máš vyměněn za pár minut, tak bych začal tímhle.
Pak jsou ještě další metody, ale v žádným případě ne servisy- čti pračky na prachy. Jako poslední metodu mi bylo mnohokrát doporučeno auto prodat a je po problémech. :wink: Vítej v realitě.

Re: Při 3700ot a výš netáhne

Napsal: ned říj 24, 2010 14:06
od Petr HC
kov píše:Ahoj. Motor (Lada2113,pro jistotu-1499ccm/16V) mi kolem 3600-3700 otáček přestane táhnout ...
Změřit tlak na výstupu palivového čerpadla - min 5 Atp a tlak na napájecí liště trysek 3 +/- 0,2 Atp (ve volnoběhu min 2,6 ,při prudkém přidání plynu musí stoupnout přes 3). Diagnostika by měla hlásit chybu "chudá směs".

Napsal: ned říj 24, 2010 20:30
od kov
Dnes jsem mrkul na vzduchový filtr. Je sice dost šedý, ale neřekl bych, že tak, aby to způsobilo můj problém.V dohledné době ho vyměním. Dočetl jsem se tu, že je možné odpojit váhu vzduchu a projet auto. To jsem fakt netušil, že to jde. Když jsem ji totiž za chodu motoru vypojil, tak motor zhasnul. Myslel jsem tedy, že auto bez ní nepojede. Chápu to dobře, že když ji odpojím a motor pojede bez problémů, tak je závada v ní?

Napsal: ned říj 24, 2010 21:35
od plavec
kov píše:Když jsem ji totiž za chodu motoru vypojil, tak motor zhasnul
Musíš ji odpojit když se motor netočí :wink:
kov píše: Chápu to dobře, že když ji odpojím a motor pojede bez problémů, tak je závada v ní?
Nejpravděpodobněji ano.
Váha vzduchu mi odcházela tak, že auto ztrácelo postupem času výkon.A nakonec jsem vůbec nenastartoval. Motor točil, ale sotva chtěl naskočit, zhasnul.

Napsal: ned říj 24, 2010 22:57
od MartasBrno
U některých čidel funguje princip, že když se odpojí, tak řídicí jednotka jejich hodnoty nahradí tabulkovýma hodnotama které zná. Motor pak jede hůř, ale jede a vliv čidla je eliminovaný.

Napsal: pon říj 25, 2010 08:13
od Petr HC
MartasBrno píše:U některých čidel funguje princip, že když se odpojí, tak řídicí jednotka jejich hodnoty nahradí tabulkovýma hodnotama které zná. Motor pak jede hůř, ale jede a vliv čidla je eliminovaný.
U ŘJ Bosch MP7.0xxx je tomu tak u všech čidel kromě čidla polohy klikové hřídele (pak neví kdy má pálit).
For Kov: I tak je můj tip nedostatečný tlak paliva na common railu. Chce to změřit tlaky, které jsem uváděl a diagnostiku.
P.S. Škoda, že ŘJ nemá tabulkové hodnoty na to, aby to jelo, když je čidlo palivoměru na spodním dorazu.

Napsal: pon říj 25, 2010 08:38
od plavec
čistě teoreticky mě napadlo čidlo polohy škrtící klapky. Anebo do benzínu nalejt přípravek na vyčištění vstřiků. :wink:
Ale bez diagnostiky nevíme.

motor netáhne odspodu

Napsal: úte bře 01, 2011 22:55
od _MeDi
Zdravím laďáky :)

Jelikož po dlouhodobě nevyřešené závadě motoru propadám čirému zoufalství, prosím, ostatně jako vždy, o radu zde přítomné.

Pročetl jsem na fórech snad všechna témata obdobná mému problému, nicméně choroba mé Lady zdá se býti specifickou.

Auto odspodu netáhne. Ovšem jen někdy. resp. 1/10 jízd trhá asfalt jako nové (ostatně je akorát zajeté - 60tkm.)
Bohužel tedy většinou (9/10 jízd) ve spodním spektru otáček nereaguje ani na větší diference v přišlápnutí pedálu plynu. Motor začne jen hučet a jakoby se dusil a nemá vůbec chuť jít do otáček. Jediné, co pomáhá je podřazení, ale ani nad 4000ot./min to není úplně ideální.
Hrál jsem si s tím několik dní, abych zkusil vypozorovat příčinu. (Odpojoval/připojoval) jsem váhu vzduchu, lambda sondu, čidlo škrtící klapky, servo otáček volnoběhu...nic. Lada jakoby na nic z toho nereagovala a jela si +- stejně. Z toho vyvozuji, že závada snad v ničem z výše zmíněného netkví. Samozřejmě jistotu nemám. Možná se naopak mýlím.

Konkrétnější dotaz pak je: není potřeba reset ŘJ? Nezamotal jsem jí hlavu tím odpojováním všeho možného? V poslední době auto strašně moc žere. Kolem 10ti litrů. Je to možná pouhou zimou, ale spíše tím, že je prostě nutné při jízdě po městě tlačit pedál téměř k podlaze, aby Lada stíhala ostatní povozy při rozjezdech z křižovatek apod. Ostudná to situace. Nehodna vozu zn. Lada

Je možná důležité podotknout, že auto jezdilo dlouhou dobu (určitě více jako rok - cca 5tkm) s odpojeným čidlem vedle olejového filtru. Po opětovném připojení čidla se motor přestal klepat a značně se zkultivoval. Nicméně po stránce výkonu vše beze změn :(

V nedávné době mi byly měněny rozvody, seřizovány ventily, měněn palivový filtr, vzduchový filtr i olej.

Ta nezměrná radost, když to auto zrovna jede jak má, :thumbright: v kontrastu se smutkem, když tomu tak není... :cry:
Dám půl království tomu, kdo odhalí mou svízel. (dal bych celé království, ale druhou půlku jsem už utopil v ladě) :D :thumbright:

Napsal: úte bře 01, 2011 23:03
od ger007
nerozumiem moc tymto modernym strojom ale ked nedavno menili rozvody neposunuli ich o zub ??

Napsal: úte bře 01, 2011 23:15
od _MeDi
No. Možné je vše. Já tohle nejsem schopen poznat. Ovšem zdá se mi to nepravděpodobné z toho důvodu, že auto by snad jelo pořád stejně (špatně). Jenže Lada někdy táhne jak má. Proto to vidím spíše na nějaké to elektronické udělátko...