Měl jsem vodní pumpu, řemen, vodící kladku, napínací kladku pevnou.zelvotron píše:Já myslel, že díly jsi už měl vlastní?
Napínací kladku řekli že dají podle toho co je v autě, kde je automatická, jak můj tak jejich názor je, že automatická je lepší, řemen má ustálené předpětí.
Vodící kladka v autě byla trochu jiná, i když by asi byly záměné.
Řemen jsme se shodli, že není-li jasný původ a historie, není možno mít v něj důvěru.
Vodní pumpu použili mojí.
Nákup řemene a napínací kladky nakonec vyřešili nákupem celé rozvodové sady, kdy údajně sada vyšla na lepší peníze, než koupit napínací kladku a řemen samostatně.
Já jsem za ty díly dal 1200kč (1000Kč + 200Kč poštovné) nejlevnější vodní pumpa vyjde asi na 1200Kč, takže jsem na tom aspoň nic neztratil.
Pevnou kladku a vodící kladku mám zatím doma.
Postup: Nejdřív rozeberu, pak podle toho co je v autě kupuju díly jsem slyšel od více mechaniků.
Takže můj nákup rozvodové sady podle katalogu... Kutilům zdar.