Stránka 8 z 23

Napsal: pon pro 27, 2010 22:48
od luboš
Tak práce zase o kousek pokročili pár fotek je TADY
Snat jediný v čem nemám jasno je propojení diagnostický zásuvky a imobilizéru,
jeden drát vede od rj do imobilizeru a z něj 2 dráty do diagnostický zásuvky. Nevěděl by někdo jak přesně to má bejt?(schema tohodle obvodu sem nikde nenašel)
A rozdělovač u lady se točí po směru hodinovejch ručiček a u felicije proti směru?

Napsal: úte pro 28, 2010 14:05
od MartasBrno
Já teď budu za blbce: Nevím, jak se točí rozdělovače, ale musíš zachovat zapojení kabelů podle lady. Pěkně to máš připravený, jen jsem toto nikdy neviděl. To je staré MPi 40kW? Nikdy jsem ho neviděl a divím se, že má rozdělovač a staré favorití zápalko. Každopádně rád bych viděl, jak vyřešíš implantaci vstřikovačů. Tak, aby byly umístěné stejně jako v originále. (jaký tvar má paprsek co vystřikují?). Jo a co čidlo na klice?

Napsal: úte pro 28, 2010 17:24
od luboš
Vstřikování je z felicie 1,6 takže motor VW 55KW/4500rpm má rozdělovač a jediný čidlo je vněm. Feldy 1,3 maj čidlo na setrváku a sou bez rozdělovače.
Vstřikovače sou taky vymyšlený až to bude hotoví dám sem fotku.
A na ten směr otáčení rozdělovače se pudu podívat sem to zkoušel kam se točí že bych se podíval špatně no i toje možný.

Napsal: úte pro 28, 2010 19:27
od luboš
Tak sem to zkoušel a točí se po směru stejně jako klikovka, motor u feldy se točí stejně ale rozdělovač má na vačkovce jakoby zezadu proto se točí naopak.
Problém je vtom že v rozdělovači je takovej kalíšek a vněm sou 4 okýnka 3 sou stejný a jedno je jiný a to udá první válec aby rj věděla do jakýho válce vstřikovat takže když se to točí naopak tak to budu muset nějak předělat aby to odpovídalo.

Napsal: úte pro 28, 2010 20:34
od MartasBrno
No, jen dáš kabely opačně. A je to.
To jsem nevěděl, že v VW je to v rozdělovači. Ušetřilo by to práci s halem a setrvákem, to stojí za řeč.

Napsal: úte pro 28, 2010 21:10
od luboš
No kabely opačně právě nastačí musí se předělat ten bazmek vrozdělovači co vněm sou ty díry a okousek pootočit palec(kuli tomu že se točí opačně jinak by to byla pohoda) .

Napsal: úte pro 28, 2010 21:41
od Jelen
Hlavně dej vědět, jak se to povedlo rozchodit a jaký to má vliv na jízdní vlastnosti a spotřebu. Ty to cpeš na 1,5ku? (Nečtu to tu celý, odvozuju jen od typu auta.)

Napsal: úte pro 28, 2010 22:01
od luboš
Jasně vědět určitě dám i na sraz doufám přifrčím. :D Zatím je to na dobré cestě, auto má v papírech 21061 ale motor je vyměněnej za 1600.

Napsal: stř pro 29, 2010 13:41
od Saša
Jaký je systém vstřikování ? Sekvence (každý vstřikuje zvlášť) , ebo polosekvence (2+2) .
Jistý a velmi pravděpodobný zádrhel může nastat při úpravě toho rozdělovače . Ono nebude stačit mechanická úprava , Jde totiž i o rozpoznání náběžné a sestupné hrany . Tady může nastat problém , nevím co je snímacím prvkem v tvém rozdělovači . Zda cívka , hal , opto ... . U cívky by stačilo přehodit konce vinutí . Nešlo by jednodušej celý rozdělovač prostě otočit vzhůru "nohama"
Na výsledek jsem také zvědav .

Napsal: stř pro 29, 2010 14:10
od Petr HC
Saša píše:Tady může nastat problém , nevím co je snímacím prvkem v tvém rozdělovači . Zda cívka , hal , opto ... . U cívky by stačilo přehodit konce vinutí .
Nechci strašit, ale dalším problémem může být napěťová úroveň spouštěcího impulzu. Pokud ŘJ má na vstupu obvod typu TTL - což je obvyklé - impulz z cívky by ho mohl zlikvidovat. Hall čidlo mívá výstup TTL, u optozávory nevím. Chce to zkouknout osciloskopem.

Napsal: stř pro 29, 2010 15:10
od Saša
Petr HC píše:dalším problémem může být napěťová úroveň spouštěcího impulzu.
To se v tomhle případě nebude řešit , je to komplet celé vyndané z auta , jen rozdělovač se točí obráceně proti Ladě .

Napsal: stř pro 29, 2010 17:01
od Petr HC
Saša píše:
Petr HC píše:dalším problémem může být napěťová úroveň spouštěcího impulzu.
To se v tomhle případě nebude řešit , je to komplet celé vyndané z auta , jen rozdělovač se točí obráceně proti Ladě .
Tak to je jiná - nečetl jsem to od začátku, ale po přečtení začínám pochybovat, že by se rozdělovač točil obráceně proti žiguláckému (u žiga je mezikolo u VW ne) .

Napsal: stř pro 29, 2010 19:24
od luboš
Vstřikování je sekvenční.
a rozdělovač se točí naopak protože je na vačkovce zezadu, když by byl zapředu tak by se točil stejně jak motor ale on je na druhy straně tak se točí naopak.
A otom rozeznání náběžný a sestupný hrany vím ale mělo by to jít vyřešit úpravou rozměrů těch náběžnejch a sestupnejch hran aby šli v opačným pořadí.
A pak nastavení předstihu ten se nastavuje v klidu na maximální hodnotu a RJ pak jiskru přidržuje? a jaká je ta maximální hodnota?

Napsal: čtv pro 30, 2010 13:09
od Petr HC
luboš píše: ... a rozdělovač se točí naopak protože je na vačkovce zezadu, když by byl zapředu tak by se točil stejně jak motor ale on je na druhy straně tak se točí naopak.
A o tom to je. Rozdělovač je na konci vačkové hřídele a točí se naopak než motor - kdyby se obrátil o 180 grad (u VW 1600). U Lady pohání rozdělovač pomocný hřídel , který se otáčí ve směru otáčení motoru, ale úhlový převod ozubenými koly na svislou osu (společnou pro olejové čerpadlo) smysl otáčení obrátí. Další problém může být pořadí zapalování 1,2,4,3 nebo 1,4,3,2 ,ale to se vyřeší přepojením kabelů.
Nejsem motorář, takže se mohu mýlit. Nejlépe by asi bylo, konzultovat to s Markem.

Napsal: pát pro 31, 2010 12:48
od luboš
Pořadí zapalování u lady je 4,2,1,3 u felicie 1,3,4,2 takže to má jen posunutej počátek, jinak posobě dou stejně tak přehodím vn kabely a kabely ke vstřikovačům.