VAZ-21061 & 2106
Moderátor: Moderátoři
Tak práce zase o kousek pokročili pár fotek je TADY
Snat jediný v čem nemám jasno je propojení diagnostický zásuvky a imobilizéru,
jeden drát vede od rj do imobilizeru a z něj 2 dráty do diagnostický zásuvky. Nevěděl by někdo jak přesně to má bejt?(schema tohodle obvodu sem nikde nenašel)
A rozdělovač u lady se točí po směru hodinovejch ručiček a u felicije proti směru?
Snat jediný v čem nemám jasno je propojení diagnostický zásuvky a imobilizéru,
jeden drát vede od rj do imobilizeru a z něj 2 dráty do diagnostický zásuvky. Nevěděl by někdo jak přesně to má bejt?(schema tohodle obvodu sem nikde nenašel)
A rozdělovač u lady se točí po směru hodinovejch ručiček a u felicije proti směru?
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Já teď budu za blbce: Nevím, jak se točí rozdělovače, ale musíš zachovat zapojení kabelů podle lady. Pěkně to máš připravený, jen jsem toto nikdy neviděl. To je staré MPi 40kW? Nikdy jsem ho neviděl a divím se, že má rozdělovač a staré favorití zápalko. Každopádně rád bych viděl, jak vyřešíš implantaci vstřikovačů. Tak, aby byly umístěné stejně jako v originále. (jaký tvar má paprsek co vystřikují?). Jo a co čidlo na klice?
Naposledy upravil(a) MartasBrno dne úte pro 28, 2010 14:12, celkem upraveno 1 x.
Vstřikování je z felicie 1,6 takže motor VW 55KW/4500rpm má rozdělovač a jediný čidlo je vněm. Feldy 1,3 maj čidlo na setrváku a sou bez rozdělovače.
Vstřikovače sou taky vymyšlený až to bude hotoví dám sem fotku.
A na ten směr otáčení rozdělovače se pudu podívat sem to zkoušel kam se točí že bych se podíval špatně no i toje možný.
Vstřikovače sou taky vymyšlený až to bude hotoví dám sem fotku.
A na ten směr otáčení rozdělovače se pudu podívat sem to zkoušel kam se točí že bych se podíval špatně no i toje možný.
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Tak sem to zkoušel a točí se po směru stejně jako klikovka, motor u feldy se točí stejně ale rozdělovač má na vačkovce jakoby zezadu proto se točí naopak.
Problém je vtom že v rozdělovači je takovej kalíšek a vněm sou 4 okýnka 3 sou stejný a jedno je jiný a to udá první válec aby rj věděla do jakýho válce vstřikovat takže když se to točí naopak tak to budu muset nějak předělat aby to odpovídalo.
Problém je vtom že v rozdělovači je takovej kalíšek a vněm sou 4 okýnka 3 sou stejný a jedno je jiný a to udá první válec aby rj věděla do jakýho válce vstřikovat takže když se to točí naopak tak to budu muset nějak předělat aby to odpovídalo.
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
No kabely opačně právě nastačí musí se předělat ten bazmek vrozdělovači co vněm sou ty díry a okousek pootočit palec(kuli tomu že se točí opačně jinak by to byla pohoda) .
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Jasně vědět určitě dám i na sraz doufám přifrčím. Zatím je to na dobré cestě, auto má v papírech 21061 ale motor je vyměněnej za 1600.
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Jaký je systém vstřikování ? Sekvence (každý vstřikuje zvlášť) , ebo polosekvence (2+2) .
Jistý a velmi pravděpodobný zádrhel může nastat při úpravě toho rozdělovače . Ono nebude stačit mechanická úprava , Jde totiž i o rozpoznání náběžné a sestupné hrany . Tady může nastat problém , nevím co je snímacím prvkem v tvém rozdělovači . Zda cívka , hal , opto ... . U cívky by stačilo přehodit konce vinutí . Nešlo by jednodušej celý rozdělovač prostě otočit vzhůru "nohama"
Na výsledek jsem také zvědav .
Jistý a velmi pravděpodobný zádrhel může nastat při úpravě toho rozdělovače . Ono nebude stačit mechanická úprava , Jde totiž i o rozpoznání náběžné a sestupné hrany . Tady může nastat problém , nevím co je snímacím prvkem v tvém rozdělovači . Zda cívka , hal , opto ... . U cívky by stačilo přehodit konce vinutí . Nešlo by jednodušej celý rozdělovač prostě otočit vzhůru "nohama"
Na výsledek jsem také zvědav .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Nechci strašit, ale dalším problémem může být napěťová úroveň spouštěcího impulzu. Pokud ŘJ má na vstupu obvod typu TTL - což je obvyklé - impulz z cívky by ho mohl zlikvidovat. Hall čidlo mívá výstup TTL, u optozávory nevím. Chce to zkouknout osciloskopem.Saša píše:Tady může nastat problém , nevím co je snímacím prvkem v tvém rozdělovači . Zda cívka , hal , opto ... . U cívky by stačilo přehodit konce vinutí .
To se v tomhle případě nebude řešit , je to komplet celé vyndané z auta , jen rozdělovač se točí obráceně proti Ladě .Petr HC píše:dalším problémem může být napěťová úroveň spouštěcího impulzu.
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Tak to je jiná - nečetl jsem to od začátku, ale po přečtení začínám pochybovat, že by se rozdělovač točil obráceně proti žiguláckému (u žiga je mezikolo u VW ne) .Saša píše:To se v tomhle případě nebude řešit , je to komplet celé vyndané z auta , jen rozdělovač se točí obráceně proti Ladě .Petr HC píše:dalším problémem může být napěťová úroveň spouštěcího impulzu.
Vstřikování je sekvenční.
a rozdělovač se točí naopak protože je na vačkovce zezadu, když by byl zapředu tak by se točil stejně jak motor ale on je na druhy straně tak se točí naopak.
A otom rozeznání náběžný a sestupný hrany vím ale mělo by to jít vyřešit úpravou rozměrů těch náběžnejch a sestupnejch hran aby šli v opačným pořadí.
A pak nastavení předstihu ten se nastavuje v klidu na maximální hodnotu a RJ pak jiskru přidržuje? a jaká je ta maximální hodnota?
a rozdělovač se točí naopak protože je na vačkovce zezadu, když by byl zapředu tak by se točil stejně jak motor ale on je na druhy straně tak se točí naopak.
A otom rozeznání náběžný a sestupný hrany vím ale mělo by to jít vyřešit úpravou rozměrů těch náběžnejch a sestupnejch hran aby šli v opačným pořadí.
A pak nastavení předstihu ten se nastavuje v klidu na maximální hodnotu a RJ pak jiskru přidržuje? a jaká je ta maximální hodnota?
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
A o tom to je. Rozdělovač je na konci vačkové hřídele a točí se naopak než motor - kdyby se obrátil o 180 grad (u VW 1600). U Lady pohání rozdělovač pomocný hřídel , který se otáčí ve směru otáčení motoru, ale úhlový převod ozubenými koly na svislou osu (společnou pro olejové čerpadlo) smysl otáčení obrátí. Další problém může být pořadí zapalování 1,2,4,3 nebo 1,4,3,2 ,ale to se vyřeší přepojením kabelů.luboš píše: ... a rozdělovač se točí naopak protože je na vačkovce zezadu, když by byl zapředu tak by se točil stejně jak motor ale on je na druhy straně tak se točí naopak.
Nejsem motorář, takže se mohu mýlit. Nejlépe by asi bylo, konzultovat to s Markem.
Pořadí zapalování u lady je 4,2,1,3 u felicie 1,3,4,2 takže to má jen posunutej počátek, jinak posobě dou stejně tak přehodím vn kabely a kabely ke vstřikovačům.
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250