Stránka 8 z 9
Napsal: pát lis 06, 2009 12:37
od zelvotron
taktak, nikdo neříkal, že ten motor nevydrží, ale jen že naprd jede
Napsal: pát lis 06, 2009 15:54
od Cooper
Jaký motor? Golf IV 1,6?
Napsal: pát lis 06, 2009 16:41
od zelvotron
jj, ale 16v, konzern totiž dělá natolik skvělé vznětové motory, že jeho benzíňáky stojí obvykle za starou bačkoru
resp. možná to dělá schválně aby vynikly kvality těch nafťáků
Napsal: pát lis 06, 2009 17:21
od Cooper
No kamarád měl totiž vyhlédlého GOLFa IV 1,6 v bazaru. Jel jsem tam s ním. Tmavě modrý, kamarád říká "Bomba, co? Je dovezený z Itálie!!" se na něho podívám " No a co že je z Itálie?"........"Vole, to je kvalita". Dál jsem s ním na to téma nebavil, protože jsem to prostě nepobral. Co je jako lepšího na autě z Itálie?
Za toho golfa chtěli 125 tisíc, najeto 125 tisíc kiláků. Přímo vedle golfa stál Ford Focus, stejný rok jako golf, stejný cena, najeto 115 tisíc kiláků, nafťák. Kamarád ale nafťáka nechtěl, prý se nevyplatí.....že to studené moc žere, což nevím co je na tom pravdy.
Golfa má teď 4 měsíce, už jde měnit ložisko, hned od koupi mu na palubním PC svítí že má navštívit servis....italsky.
Zajímavé že jezdí se spotřebou 8,6.........
Já bych bral Forda.....
Napsal: pát lis 06, 2009 18:51
od Veverka
Podobnou debatu jsem taky zažil(ale neůčastnil jsem se jí,hned jsem šel do kolen
).
Šlo o to:co je lepší:Seat leon nebo Audi A3?
Borec naprosto vážně prohlásil,že A3,protože to je německá kvalita
(beztak už to snad ani nemontují v Ingolštatu).I kdyby,jakej bude teda oproti Seatu rozdíl.
Jak já ten koncern už nemám rád,ty auta za to ale nemůžou,stejně jako nesnáším koncern za to jak určitě loboval v čr za prosazení té ekologické daně-a neříkejte mi že neloboval!
Napsal: pát lis 06, 2009 19:43
od Jelen
Ekologická daň vznikla proto, že to chtěli uvalit na auta DOVEZENÁ, nesplňující tyto normy, podle kterých je to dnes. Jenže EU řekla ne, když dárky, tak pro všechny, tak to máme i v rámci republiky. Za to nemůže koncern (Bože, to je blbej název pro sdružení automobilek), i když se možná trochu připojil, aby se líp prodávaly nový auta, ale za to může v první řadě Evropská Unie.
Napsal: pát lis 06, 2009 21:24
od zelvotron
Já myslím, že je to trochu jinak, nemyslím, že by se sem před dobou temna i přes uvolnění zákazu vozilo nějaký větší množství karburátorových pleček, jednoduše proto, že tak starý lundry se dovozcům stejně už moc nevyplácelo vozit, už vozí hlavně verky s nějakým tím eurem a zaplatit 3 nebo 5 tis. u auta za 30 a víc tisíc už není tak strašný, naopak jim moc hrálo do karet, že výpalný vyřadí starý škodovky, krabice a favority jinak provozovatelný s minimálníma nákladama až do roztrhání (někdy doslova) těla.
Napsal: pát lis 06, 2009 22:33
od červ
Jelen píše:Deset tisíc je tak průběh na měnění oleje, ještě aby to začlo bejt poruchový. Že je to dobrej motor tvrď, až najedeš aspoň 100 000.
Jaký fólie jsi si nechal udělat? Zrcadlovký, nebo černý? Co to stálo? Taky nad tím uvažuju.
ja ještě nic neměnil a ja tam mam longlife olej kterej vydrží až 30 000
no černy folie mam 35% a 50 % prostupnost světla mě je dělal znamej a rozebral jsem mu to a rek si za golfa 2500 jinak to je za 4700 ale nevim kolik by si řek ostatnim
Napsal: pát lis 06, 2009 22:38
od červ
Cooper píše:Jaký motor? Golf IV 1,6?
ano je to 1,6 16v 77 kw 2002
Napsal: sob lis 07, 2009 00:25
od Hurikán
červ píše:tam mam longlife olej kterej vydrží až 30 000
Promiň, ale tohle mě fakt pobavilo. Pokud to myslíš s motorem vážně, tak se na doporučovaných 30tkm vykašli a měň dejme tomu po 15tkm. Určitě ale ne až po 30. S tímhle výmyslem přišlo víc automobilek a pak se lidi diví, když jim začnou motory odcházet. V servisech o tom vědí své. Posledním hřebíčkem je doporučení použití lehkoběžného oleje 5W-30 v provedení A1/B1, nebo A4/B4. Tyhle oleje mají nízkou HTHS viskozitu, takže vytvářejí velmi slabý neúdržný film oleje. Po zvýšeném počtu reklamací na havárie motorů většina automobilek od těchhle olejů potichu upustila, ale jednou vydané příručky už samozřejmě nikdo přetiskovat nebude.
Tohle jsem si fakt nemohl odpustit. Protože použití těchhle "doporučovaných" olejů je fakt cesta do pekla.
Napsal: sob lis 07, 2009 14:53
od Acibuk
Návrh na ekodaň podal jakýsi poslanec za SZ. Byl to balíček několika ekologických zákonů, jak tu správně padlo, mělo se to vztahovat jen na dovoz. Ale už to tam prostě zůstalo, i když to tam v podstatě nikdo nechtěl, celkem nenápadně to prošlo schvalovacím procesem a na protesty už bylo pozdě.
[ Komentář přidal: Laďuša: po listopad 09, 2009 18:20 ]
OT diskuze o olejích přesunata sem:
http://forum.ladaklub.com//viewtopic.php?t=2712
Napsal: čtv črc 01, 2010 18:23
od červ
Golf už dojezdil
Napsal: čtv črc 01, 2010 18:45
od Cooper
Ty voe....cos dělal? Nebo kdo dělal?
Napsal: čtv črc 01, 2010 19:01
od Jelen
To vypadá krutě, jakoby tě něco převálcovalo. Jak se to stalo?
Napsal: čtv črc 01, 2010 19:09
od červ
stalo se to tak že ženská zatačí kde nema a ke všemu zničeho nic zastaví