Stránka 8 z 10
Napsal: pát čer 19, 2009 16:56
od Drobek81
Cory píše:Kokso, robi sa to pomaly 30 rokov...mohli by zmenit aspon palubovku
pokud je neco genialni, neni potreba to menit
Nevim proc, ale libi se mi, je to tak trochu nostalgie a nkus historie a uz jenz principu takove auto chci
Napsal: pát čer 19, 2009 16:58
od Cory
Mne sa taktiez paci, je proste originalna, ale ide o to, ze sa to furt nezmenilo
Napsal: pát čer 19, 2009 17:53
od Laďuša
A co to zelenkavý podsvícení? To je u 07 normální? A Cory, volant je jinej
Ale Drobek má pravdu, dokonalé netřeba měnit (sice pár chyb už v Avtovaze udělali, ale dokud se klasika drží ve výrobě, vzdávam jim čest
)
Napsal: pát čer 19, 2009 17:57
od Cory
Ano ano, to zelene podsvietenie je nomalne, akurat kontrolky nesvietia ako "pole", ale uz iba ako symbol.
Napsal: pát čer 19, 2009 18:10
od Laďuša
Nu to tam vidim, ale jako myslim jestli to zeleně podsvicovalo už před těma 20 lety?
A vlastně, jsou to karburátorky a nebo inžektorky? Ňák se mi v tom nechce až tak číst... Ale myslim, že autovaz už karburátorový nedělá?
Ale vcelku tu politiku nechápu, proč se vyrábí 2 modely prakticky úplně totožný? Jiná maska s kapotou, jiný zadní světla. Jiná palubovka, volant, možná stropy, plastování v kufru? (i když 21053 taky byla už oplastovaná tam) I sedačky jsou v tej pětce už z 07. Zadní sedačka ale nemá loketní opěrku, rozdíl a nebo 07 (v tutom ohledu) zchudla? Zdá se mi to jako příliš málo rozdílů na 2 modely současně vyráběný. A navíc jediný srovnatelný. Chápal bych to, pokud by ta 2105 se stále vyráběla s motorem 1300.
Napsal: pát čer 19, 2009 18:12
od ger007
a hlavne ake tam robia motory 1,6 i ???
Napsal: pát čer 19, 2009 18:19
od Veverka
Je to 1.6i 53,5kw,i v testu se diví proč se dělají 2 stejné modely.Jinak tu 21054 bych vzal hned,dokáže si přestavit zděšení okolí u nás když se někde objeví nový hranatec
?
Napsal: pát čer 19, 2009 18:25
od Cory
Veverka píše:1.6i 53,5kw
a pise sa tam o 116Nm, ak som dobre precital. Ale zda sa mi to ako blbost. 2107 na UA je 1,5 mpi, vykon neviem, ale bolo tam 112 Nm. Ta 1,6ka sa mi zda nejak brutalne uskrtena
Napsal: pát čer 19, 2009 18:28
od Veverka
116 je správně,kde jsi vzal informace o produkci 07 z UA-Lucku?Nemůžu nic najít.
Co víte o kvalitě krabic vyrobených po roku 2000?
Napsal: pát čer 19, 2009 18:31
od Cory
Veverka píše:kde jsi vzal informace o produkci 07 z UA-Lucku
Priamo v autopredajni v Uzhorode, na skle bola nalepeny papier s parametrami.
Napsal: pát čer 19, 2009 18:35
od Laďuša
To je ňáký divný, tuto...
Ta ukrajinská evidentně nepochází z Avtovazu, ale z tamější fabriky (město nevim)
Toľjattinský modeli jsou oba (054 a 074) 1600, inžektor (raspreděljennyj - to je kolika bod?), 53,5/5300 kW/ot*min na-1, 116/3750Nm/ot*min na-1, 8V, jevro 3....
Toť oficiální stránky, dneska už mi šlapou (včera jsem při tom euru spoléhal na paměť
)
No na šestnácti stovku mi to příde taky ňáký slabý....
Napsal: pát čer 19, 2009 19:16
od Maysner
to sou ctyrbody
Napsal: sob čer 20, 2009 09:43
od Dusan
vies to budu ruske kone prepocitane na kilovaty..a vsetci vieme ze ich kone su silnejsie...tak ze aj ked ich je menej ....
Napsal: sob čer 20, 2009 12:21
od Veverka
Ladušo to UA město je Luck(Lutsk).
Jinak 2106 se taky dělala od roku 2001 i na UA,a to v závodě AntonAvto ve městě Cherson.
Napsal: sob čer 20, 2009 16:00
od Kalasnikov
xx