Stránka 8 z 34

Napsal: pon úno 07, 2011 12:48
od Laďuša
Nevim proč, ale u tý první fotky jsem si vzpomněl na tu vykopávku na letišti u Rutji :D

Napsal: pon úno 07, 2011 12:56
od Vašátor
Hezká práce Luďku :notworthy:

A také přidávám další foto .... zadní držáky heveru s konzolou opískovány a řádně přivařeny :wink:

Napsal: pon úno 07, 2011 14:02
od Luděk Musil
Laďuša píše:u tý první fotky jsem si vzpomněl na tu vykopávku na letišti u Rutji
Aha ... vysvětlení: v sobotu jsem motor okartáčoval ocelovým kruhovým kartáčem upnutým ve vrtačce a ta prvni fotka je zreagovaný rezol (odrezovač). L.

Napsal: pon úno 07, 2011 14:04
od Patrac
Luděk Musil píše:
Laďuša píše:u tý první fotky jsem si vzpomněl na tu vykopávku na letišti u Rutji
Aha ... vysvětlení: v sobotu jsem motor okartáčoval ocelovým kruhovým kartáčem upnutým ve vrtačce a ta prvni fotka je zreagovaný rezol (odrezovač). L.
osobně bych to nechal "zreagovat" s pískem nebo brokama v pískovačce :lol:

Napsal: pon úno 07, 2011 14:08
od Luděk Musil
Před kartáčováním a odrezováním ten motor vypydal téměř jako tento exemplář:
http://cory.rajce.idnes.cz/motor_21011/#P1310081.jpg

Napsal: pon úno 07, 2011 14:38
od Cory
Kazdopadne stoji za povšimnutie, ze 1,3ky by mali byt modre...no ale aj ta moja 1,3ka, aj luďkova 1,3ka su šedé :)

Napsal: pon úno 07, 2011 14:41
od Patrac
Cory píše:Kazdopadne stoji za povšimnutie, ze 1,3ky by mali byt modre...no ale aj ta moja 1,3ka, aj luďkova 1,3ka su šedé :)
To jsem řešil dneska s Luďkem. ne jen barvu ale i palice a tak. a došli jsme k závěru že prostě díky tomu že většina dílů je unifikovaných nikdo tam podle nás neřešil co se smontuje dohromady. že jedny písty mají a druhý nemají zábrus?.. prostě zrovna byly se zábrusem tak dávaly se zábrusem to že tam nepatřili nijak nevadilo. Hlavně že " linka" jela dál...

Napsal: pon úno 07, 2011 16:32
od Vašátor
No, spíš jde také o to, že Luďkova 21011 je roku výroby 1975 a má ještě například hlavu motoru označenou jako 2101-xxxxx, čili s největší pravděpodobností s větším kompresním poměrem. Navíc jelikož se 21011 začala vyrábět až v roce 1974, je dost možné, že Luďovo autí je jedno z prvních třináctek u nás (berte obrazně - jedna z prvních v poměru dovezených do ČSR), tudíž moje úvaha vede k tomu, že než se linka na výrobu 21011 pořádně rozběhla, házeli tam co jim přišlo pod ruku a podle toho vypadá i Luďkův motor :)

Napsal: pon úno 07, 2011 16:35
od Cory
Podla toho, co mi Ludek pisal, tak ma piesty s rovnym dnom, to znamena ze jedna z prvych 1,3.

Napsal: pon úno 07, 2011 20:44
od Vašátor
Málem bych zapoměl, budu moc rád, když nás podpoříte na facebooku - nejlépe jako "líbí se mi" :sunny: :wink:

classic-oldtimer.cz

Napsal: pon úno 07, 2011 21:09
od Jakub Metelka
Já samozřejmě také :wink:

Napsal: pon úno 07, 2011 21:28
od Křečík Barbuška
Já vás taky nepodpořím :( , ksichtokniha je mi velice odpornou :mrgreen: .

Napsal: pon úno 07, 2011 22:11
od Vašátor
Jo doprčic .... :mrgreen: ... jsem zapoměl přidat odkaz

classic-oldtimer.cz

Napsal: úte úno 08, 2011 07:16
od Luděk Musil
1. Na bloku motoru (jak je vidět z fotky) je odlit měsíc/rok výroby - čili 09-75
2. Ano, blok byl původně šedý ... po odstranění té hromady rzi na mě místy ta šedá "vykoukla"
3. Vzal jsem foťák a ty písty i palici dnes nafotím
L.

Napsal: stř úno 09, 2011 06:54
od Luděk Musil
Včera jsem opět na chvíli přišel ke svému rozloženému motoru.
Písty mají opravdu rovná dna.
Hlava má na sobě nápis 21011-1003015. Její objem je 34 kubíků.
Foto dodám až přijde síťař (nemám u sebe čtečku). L.