Stránka 8 z 13
Re: Zapalování
Napsal: stř dub 11, 2012 22:48
od plavec
honzat píše:Zapalovací modul nebyl originál (za ten chtěli 5000,- Kč) ale nějaký made in germany.
Cosi jsem slyšel o tom, že tam jde i modul z Forda.
Re: Zapalování
Napsal: úte srp 21, 2012 15:45
od FOMA
Jen dotaz:
Interval výměny zapalovacích svíček na 1.5 16v?
Servisní knížku mám ,,spotřebovanou,, a nikde jinde to napsané nevidím, předpokládám, že po 30 000km, ale přeci jen pro jistotu
Dík.
Re: Zapalování
Napsal: úte srp 21, 2012 17:10
od vodis
Na 1,5 8V mám 30000km a tady bych to viděl asi stejně.
Re: Zapalování
Napsal: stř srp 22, 2012 07:51
od JmJ
FOMA píše:Jen dotaz:
Interval výměny zapalovacích svíček na 1.5 16v?
Servisní knížku mám ,,spotřebovanou,, a nikde jinde to napsané nevidím, předpokládám, že po 30 000km, ale přeci jen pro jistotu
Dík.
do prdele dubove, ja sem se na to dival a zapomel sem ti to napsat a uz nepamatuju co sem nasel
promin
idiota!
Re: Zapalování
Napsal: stř srp 22, 2012 15:00
od tavri
30000 pro svíčky BRISK LR15YC-1
ze zkušenosti moje mají najeto hodně přes 50000 v pohodě
jednou za rok vyndám, zkontroluji, očistím, dám zpátky
Re: Zapalování
Napsal: ned říj 28, 2012 12:14
od Antonin00
no zase som tu.zase mi zacalo blbnut auto.to bude asi pocasim.cely rok nic a az teraz uz neviem co mam robit.zase to nejde na 4 valce.svieckami to nie je,kablami takisto nie.uz tipujem len zapalovaci modul.je tam elektronika a mozno je tam nejak studeny spoj alebo daco.a este sa chcem spytat naco sluzi taka vzduchova hadicka ktora vedie od skrtiacej klapky na zaciatok agregatu???je taka uzka cierna.
Re: Zapalování
Napsal: ned říj 28, 2012 12:58
od Cory
Je mozne že mas poskodeny zapalovaci modul, a pri vacsej vlhkosti sa do neho dostava co sposobuje problemy.
Re: Zapalování
Napsal: ned říj 28, 2012 15:53
od Petr HC
To Antonin00 - pro diagnosu je důležité jestli jde na 2 nebo na 3 válce - pak se dá postupovat dále - např. pokud jde na 3 , je téměř jisté, že to nedělá zapalovací modul. Pozor-nezkoušet odpojováním kabelů od svíček.A vzduchové hadičky od ŠK jsou dvě-horní je odvětrání karteru ve volnoběhu a spodní je odsávání par z absorberu.
P.S. A používej příkaz "Hledat" - už toho zde bylo na podobné téma napsáno hodně.
Re: Zapalování
Napsal: ned říj 28, 2012 17:51
od zelvotron
Jestli ti náhodou neprobíjí zapalovací modul od fajfky na matičku, kterou je přidělanej, jako to dělalo mě vloni, stačilo pořádně modul na horní straně odmastit a vysušit, matičku sem pro jistotu ješte omotal izolačkou.
Re: Zapalování
Napsal: ned říj 28, 2012 18:39
od Antonin00
no musim daco vymysliet.dneska to islo ked som tahal suseda a ked som chcel ist neskor do obchodu tak uz to neslo ako malo pricom som medzitym s autom nic nerobil.aj tak je ten modul dost blbo umiestneny a dost tepelne namahany napr.v lete.radsej by som ho videl na lepsie trebars vetranom mieste resp.chladnejsom...uvidim skusim daco ....dakujem za odpovede...
Re: Zapalování
Napsal: ned říj 28, 2012 18:44
od Cory
Nebolo by vidiet prebijanie v noci za tmy? Skus vyskusat.
Re: Zapalování
Napsal: pon říj 29, 2012 19:58
od zelvotron
No u mě to hlavně bylo i slyšet, jak to práskalo.
Re: Zapalování
Napsal: úte říj 30, 2012 12:56
od Antonin00
este sa chcem spytat co je na tych styroch pinoch co idu do zap.modulu.je tam plus ,minus a signal alebo ako.je ukostrenie modulu len na spodnej strane toho modulu kde je taka kovova platnicka kde je vyryte ukostrovacie znamienko minus,alebo to ide aj cez piny.vdaka za rady...
Re: Zapalování
Napsal: úte říj 30, 2012 18:24
od Cory
Pokial mas 4-pinovy konektor, tak hnedy je kostra, modro-červeny je +12 a ostatne dva piny su signaly - pre 1. a 4. valec a pre 2. a 3. valec.
Keď máš 3-pinovy konektor, tak kostru berie z uchytenia o motor (alebo inu cast karoserie). Do konektora potom ide +12 a 2 signaly.
Re: Zapalování
Napsal: sob led 19, 2013 15:50
od ger007
ake zapalovaci kabely pouzivate vo svojej Lade 110 s bosch vstrekovanim a kde ste ich kupili ???