Stránka 7 z 15

Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička

Napsal: čtv zář 08, 2011 13:04
od dvk
No ty věže jsou chuťovka teda :shock:

Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička

Napsal: čtv zář 08, 2011 13:14
od mayo456
cúvacie svetlo sa dávalo na 2101 odkedy sa do nich mkontujú palubné dosky čo majú paluby ako 011 ale namiesto imitácie dreva stále ten strieborný pás. to mohlo byť tak niekedy v roku 1974,1975. čo sa týka zapojenia toho svetla do prevodovky treba dať to čidlo na spiatočku myslím. každopaádne tá páčka tam na mňa pôsobí divne skoro jak kvalt páka na trabante alebo wartburgu. ja by som ju dal preč. aa trochu OT a tá zelená 01 sa má ako? :)

Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička

Napsal: pát zář 09, 2011 15:18
od MartasBrno
DVK, líbí, nebo nelíbí?
Ta couvačka je pro mne fakt nejjednodušší takhle. Já tam tu páčku prostě měl kvůli tomu ostřikovači, tak jsem ji jen přidal funkci. Jinak ona je fakt tenoučká, jen ten držák je trochu hamatnější.
Jo a ta zelená je stále uchovaná v suchu, chladnu a temnu. :-) Letos ani jednou nevyjela, tedy bohužel, mrzí mne to, ale bude muset vyjet alespoň jednou nebo dvakrát, abych mohl něco přestěhovat.

Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička

Napsal: pát zář 09, 2011 15:20
od dvk
No, líbí, nelíbí, prostě masakr zhnité :D

Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička

Napsal: pát zář 09, 2011 20:35
od mayo456
nafoť tú zelenú na svetle. mal by si s ňou tiež jazdiť takéto stánie jej nesvedčí :) to je ako keby si nádhernú ženu zatváral doma aby ti kolo nej nechodili zvedavci a neslintali :P

Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička

Napsal: pát zář 09, 2011 22:48
od MartasBrno
DVK, co bys chtěl po 40 letech... Rok 72, celý život to jezdilo v Brně... když sem se narodil, toto už mělo odkroucených 12 let celoročně. Mimoto, byl jsem se podívat na několik podobných vozů a je to némlich to samý, akorát to majitel nepřizná nahlas, bo by ho z toho asi jeblo. Stačí překonat vrstvy blata a asfaltu a je to. No takže já to přiznal, vyřezal, zavařil, ponatíral, ošetřil a su klidnej jako nikdy předtím. Spíš mi možná zkus zhodnotit styl opravy...
mayo, sz.

Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička

Napsal: pon zář 12, 2011 14:08
od dvk
No, styl opravy ... já nejsu bůhvíjaký odborník, teďkom o víkendu jsem taky kolem věží vařil a hluboce smekám před všemi, kteří se do karosařiny vůbec pouští a jakkoli to posoplí dokupy (A jestli je to ještě baví, tak to nedovedu nazvat jinak než sadomasochizmus :) ). Ale díky tvojím fotkám jsem se inspiroval a taky zavařil ty díry nad dorazama. Takže za mě hodnotím pozitivně 8)

Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička

Napsal: pon zář 12, 2011 16:07
od MartasBrno
:-D Dobrý, to beru s radostí :-)

Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička

Napsal: čtv zář 15, 2011 14:24
od MartasBrno
Jupí :-) konečně jsem dodělal ekonomizér. Chodí to dobře, akorát to bude chtít poladit směs, "jehla" má asi mírně odlišný profil než původní, tak to je asi malinko chudší... ale když jsme zkompletoval sací trakt, tak to prakticky nešlo poznat. Uvidíme co na to provoz. Šroubováček vozím sebou.

Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička

Napsal: čtv zář 15, 2011 21:14
od Jakub Metelka
Gratuluju :wink:

Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička

Napsal: pon zář 19, 2011 22:16
od MartasBrno
Tak auto bez úhony přežilo výlet o víkendu Brno - České Budějovice a okolí a zpět. Dálniční provoz ujde, pětka chybí, udržet a jet se dá dlouhodobě (Brno - Humpolec) max. asi 110 - 120, pak to přestává být pohodlné. Do kopce jsme předjížděli kamiony, s kopce všechny kteří se nechali :mrgreen: . Trochu si to ale bere olej, bude to chtít malinko pozornosti. Ekonomizér asi funguje, nevím o něm, no a spotřebu sem psát nebudu, protože to potřebuje ještě trošku seřídit. Každopádně na laku se stále tvoří takové ty obrovské kapky jak palec a kutálí se po autě sem a tam. Vždycky když ráno vyjedu, všici už mají plechovky suchý, no a já jen vyjedu do silnice a při prvním zabrzdění mi přes sklo chlejstne deci vody ze střechy. Je to docela nezvyk... Čekám, že se to umeje, a vono furt nic, asi až na jaře...

Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička

Napsal: pon zář 26, 2011 17:28
od MartasBrno
Hurá, modrej se dočkal repase hřející spínačky, je jako nová až na kontakt 50, odpory okolo 1 mOhm :-) Fotka není, prootže by byla jen fotka kontaktů "po". Fotku "před" jsem nějak nezvládnul logisticky. :-D Mimochodem, taky docela pomohlo zapojit ji správně, aby proud netekl přes dva kontakty do serie :lol: , což zase logisticky nezvládl předchozí majitel.

Jsem spokojený.


P.S.: Jo, toho oleje to vzalo podle účtenek asi tak 1,5l / 7000km. Asi žádná trága. Máte to taky tak?
P.P.S.: Zelenej nakonec vyjel z garáže, kromě toho objel půlku čtvrti, dočkal se dofoukání gum, vyvětrání na sluníčku...

Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička

Napsal: stř zář 28, 2011 20:22
od MartasBrno
Aktuální fotka :-)

Obrázek

Uploaded with ImageShack.us

Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička

Napsal: ned říj 02, 2011 16:28
od radek mb
MartasBrno píše:P.S.: Jo, toho oleje to vzalo podle účtenek asi tak 1,5l / 7000km. Asi žádná trága. Máte to taky tak?
To je, myslím si v pohodě. Za velkou spotřebu oleje považuji víc jak litr na 1000 km. :drinkers:

Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička

Napsal: ned říj 02, 2011 21:21
od MartasBrno
Radku, díky. Je fakt, že vím o autech, která takhle žerou, ale to fakt není etalon dokonalosti. Můj sen bylo, abych mezi výměnama nedolíval, ale to se jaksi nekonalo, resp. po výměně jsem neměl hladinu na maximu. Teprve nedávno jsem se dočetl, že u žigula by vyšší hladina měla pomoct k nižší spotřebě oleje, což mně překvapilo.