Zapojenie budikov z 2103.
Moderátor: Moderátoři
- Marek89
- Příspěvky: 1818
- Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
- Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
- Kontaktovat uživatele:
Zapojenie budikov z 2103.
Viete nájsť zapojenie budíkov z 2103 ? myslím ktorý vodič sa kde pripája apod.
Naposledy upravil(a) Marek89 dne sob srp 18, 2007 20:33, celkem upraveno 1 x.
Re: Zapojenie budikov z 2103.
Zapojení budíků KAM??? Do původní elektroinstalace 2103 nebo snad do 2101, 2105...?Puma17 píše:Viete najst zapojenie budikov z 2103 ? myslim ktory vodic sa kde pripaja apod.
V první řadě je důležité, abys měl hlavní svazek sdružující všech 5 budíků do dvou koncovek. Pak je nejlepší vzít elektro měřák, vše proměřit a propojit. Barevné označení ne vždy sedí. Nicméně oranžová je plus
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- Marek89
- Příspěvky: 1818
- Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
- Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
- Kontaktovat uživatele:
Hľadal som schému tých prístrojov (ktorý drôt je čo) ale nenašiel som. Ak viete nájsť, tak by som poprosil o schému prístrojov z 2103 a 2105. Ďakujem
Naposledy upravil(a) Marek89 dne sob srp 18, 2007 20:35, celkem upraveno 1 x.
Předpokládám, že pokud se vyznáš ve schematu, vyznáš se i v elektrice ....
jak jsem již psal, vem měřák, odpoj přístrojovku, změř si co kterej drát je a máš jasno. V palubce moc drátů není ... pouze dvě koncovky, což zase tak moc drátů není ... I kdybys to měl dělat metodou odpojování drátů po jednom a koukat se co na přístrojovce zhaslo ...
Oranžová by měla být plus, bílo-černá je u mého vozu kostra.
Že bude souhlasit barevnost drátů dle schematu docela pochybuju ...
jak jsem již psal, vem měřák, odpoj přístrojovku, změř si co kterej drát je a máš jasno. V palubce moc drátů není ... pouze dvě koncovky, což zase tak moc drátů není ... I kdybys to měl dělat metodou odpojování drátů po jednom a koukat se co na přístrojovce zhaslo ...
Oranžová by měla být plus, bílo-černá je u mého vozu kostra.
Že bude souhlasit barevnost drátů dle schematu docela pochybuju ...
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- Marek89
- Příspěvky: 1818
- Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
- Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
- Kontaktovat uživatele:
Tak mi aspoň poradte čo znamenajú rôzne písmena na budíkoch.
na otáčkomeri sú napr. HR, S,C,M,BH,H
na teplomeri je B,BH,H
na ukazovateli paliva su B,BH,S,O,H
na otáčkomeri sú napr. HR, S,C,M,BH,H
na teplomeri je B,BH,H
na ukazovateli paliva su B,BH,S,O,H
Naposledy upravil(a) Marek89 dne sob srp 18, 2007 20:36, celkem upraveno 1 x.
Co znamenají ty písmenka nevím. Pokusím se to vysvětlit jinak:
Plusový pól až po zapnutí klíčku.
Otáčkoměr:
1.drát (oranžová) - plusový pol
2. drát - kostra
3.drát - vede od kontaktu číslo 1. indukční cívky
pak tam jsou ještě dráty od žárovek, to poznáš. Kostra je pouze jedna - společná.
Teploměr:
plusový pól
kostra
drát od čidla teploty v hlavě motoru
Olejoměr
plus pól
kostra
drát od snímače tlaku oleje
kontrolka - drát od čidla oleje
Palivoměr
plus pól
kostra
drát od snímače stavu paliva
kontrolka - drát od snímače rezervy
Tachometr
zapojení kontrolek poznáš snadno
V první řadě si sveď dráty od všech budíku do jednoho svazku (kostra a plus pol společný pro všechny budíky). Po té se podle barev (nebo proměř) podívej který drát ti vede na co a popiš si koncovky (u 2103 jsou dvě pro všechny budíky). No a po té akorát zjistit co je jaký drát u budíků 2105 a přestrkat dráty v koncovce ...
Plusový pól až po zapnutí klíčku.
Otáčkoměr:
1.drát (oranžová) - plusový pol
2. drát - kostra
3.drát - vede od kontaktu číslo 1. indukční cívky
pak tam jsou ještě dráty od žárovek, to poznáš. Kostra je pouze jedna - společná.
Teploměr:
plusový pól
kostra
drát od čidla teploty v hlavě motoru
Olejoměr
plus pól
kostra
drát od snímače tlaku oleje
kontrolka - drát od čidla oleje
Palivoměr
plus pól
kostra
drát od snímače stavu paliva
kontrolka - drát od snímače rezervy
Tachometr
zapojení kontrolek poznáš snadno
V první řadě si sveď dráty od všech budíku do jednoho svazku (kostra a plus pol společný pro všechny budíky). Po té se podle barev (nebo proměř) podívej který drát ti vede na co a popiš si koncovky (u 2103 jsou dvě pro všechny budíky). No a po té akorát zjistit co je jaký drát u budíků 2105 a přestrkat dráty v koncovce ...
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/