Rozvody
Moderátor: Moderátoři
- dmatej
- Příspěvky: 2845
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Rozvody
Dneska jsem vyměnil napínák a tlumič kmitů řetězu. Kontroloval jsem i ventily - OK.
Starý tlumič měl ulomené oba kusy, přes které byl kdysi přišroubován.
Laďka takhle ještě najela asi 200 km, na volnoběh a při sundání nohy z plynu dělala děsnej kravál, ale domů mě dovezla.
Po kompletaci až na vzduchový filtr jsem nastartoval, ohřál se motor, během toho jsem pomalu doléval chladič, jak utíkaly bubliny, ...
Po chvíli jsem se odhodlal prošlápnout plyn, pomalu se zvašovaly otáčky, ale jakmile jsem sundal nohu z plynu, ozvalo se zase ono mě už známé "chrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr". Zkusil jsem opět přitáhnout řetěz, zhoršilo se to, dělá to už pořád, čili novej tlumič kmitů je nejspíš zase na šrot.
Všiml jsem si jedné věci: starý tlumič byl sjetý po straně blíž budce, nový byl po montáži křivě stejným směrem. Je to normální? Nebo tam něco překáží? Co? Zítra se na to znova kouknu, jen jestli mě někdo "netrknete".
Jinak po nastartování si Laďka krásně předla, nic necvakalo, motor běžel pravidelně .... než ...
Už se těšim, až to budu zase všechno sundavat
Starý tlumič měl ulomené oba kusy, přes které byl kdysi přišroubován.
Laďka takhle ještě najela asi 200 km, na volnoběh a při sundání nohy z plynu dělala děsnej kravál, ale domů mě dovezla.
Po kompletaci až na vzduchový filtr jsem nastartoval, ohřál se motor, během toho jsem pomalu doléval chladič, jak utíkaly bubliny, ...
Po chvíli jsem se odhodlal prošlápnout plyn, pomalu se zvašovaly otáčky, ale jakmile jsem sundal nohu z plynu, ozvalo se zase ono mě už známé "chrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr". Zkusil jsem opět přitáhnout řetěz, zhoršilo se to, dělá to už pořád, čili novej tlumič kmitů je nejspíš zase na šrot.
Všiml jsem si jedné věci: starý tlumič byl sjetý po straně blíž budce, nový byl po montáži křivě stejným směrem. Je to normální? Nebo tam něco překáží? Co? Zítra se na to znova kouknu, jen jestli mě někdo "netrknete".
Jinak po nastartování si Laďka krásně předla, nic necvakalo, motor běžel pravidelně .... než ...
Už se těšim, až to budu zase všechno sundavat
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Zkoušel ses po napnutí řetězu podívat, jestli je opravdu napnutý? Čili prstem se opřít do řetězu.... Teď jsem dělal na motoru Lucinky a Pavlíka a řetěz je již tak vytahaný, že nelze napnout doplnýho....
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- dmatej
- Příspěvky: 2845
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Napnutej byl dost. Myslim, že jsem měl včera záchvat blbosti, když jsem tam nechal ten tlumič křivě.
Za chvíli se na to jdu kouknout, nafotim ten prasklej - nemůžu se dočkat, až zase budu vypouštět chladič, sundavat víko ventilů, povolovat alternátor, vyndavat startér, .... abych mohl vyndat ulomené kusy tlumiče
Za chvíli se na to jdu kouknout, nafotim ten prasklej - nemůžu se dočkat, až zase budu vypouštět chladič, sundavat víko ventilů, povolovat alternátor, vyndavat startér, .... abych mohl vyndat ulomené kusy tlumiče
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Chlape už ti vážně hrabe ... dělej zesebou něcodmatej píše:vyndavat startér
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- dmatej
- Příspěvky: 2845
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Když potřebuješ povolit matku na řemenici a spíš protočíš spojku a všechny válce než aby se matka hnula, je třeba sundat startér a vrazit na setrvačníku mezi zuby majzlík. Pak to jdeVašátor píše:Chlape už ti vážně hrabe ... dělej zesebou něcodmatej píše:vyndavat startér
Jinak dneska jsem to zkontroloval, znova utáhnul řetěz a ono to jde. Akorát to klepání, co jsem kdysi přisuzoval jednomu z ventilů mi nejde do hlavy. Ventily jsem včera zkontroloval, jsou téměř všechny na stejno - širokou měrku 0,15 od Marka tam nenarvu, úzkou 0,15 trošku s obtížemi, 0,10 tam klouže sama.
To klepání se teď ozývá jen na ohřátým motoru, studenej přede jako kolovrátek. Možná to bude jinde.
Dneska jsem ještě vyměnil olej po asi 4000 km, jeho spotřeba stále klesá a už nečerná tak rychle - stále se vyplavuje bordel po dřívějších majitelích. Na rozebírání nemám čas ani energii.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Koukám, že na to máme každej jinou metodudmatej píše: Když potřebuješ povolit matku na řemenici....
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
k výměně rozvodů
ahoj. Nejlíp se mi povolovala matice na řemenici tak, že jsem na ni nasadil ořech(nebo klíč) a zapřel o něco. pak zatočit startérem, a matice je dole. nedovedu si představit to jinak dokázat.
souhlas, s klíčem je to blbý ....Myso píše:no nie vsetci maju klic/orech c.38
Brněnské odnoži však stačí, když ho má Pátrač
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10557
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele: