Sytič + filterbox

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Hnojar
Příspěvky: 296
Registrován: čtv lis 25, 2004 07:59
Bydliště: Orlová - opět :))))
Kontaktovat uživatele:

Sytič + filterbox

Příspěvek od Hnojar »

Mám rozštelovaný sytič ( Weber ) , přechlastává i při minimálním vytažení. Vzduchová klapka se úplně zavírá při úplně vytaženém sytiči a její podtlakové ovládání funguje ( mám tam novou membránu a fakt se to otevře když to naskočí ) . Někde jsem vyhrabal hodnotu max. pootevření vzd. klapky, a zjistil jsem že se mi otvírá o cca 2 mm méně a nemůžu to reg. šroubem na tom podtlakovém bazmeku vyregulovat, protože otvíráním klapky podtlakem dojde ke zkrácení teleskop. táhélka ( s těma mosaznýma trubičkama ) a tohle táhélko větší otevření nedovolí 8) tak nevím co s tím. a dále, vynucenou jízdou cca 2 km bez filtru jsem zjistil že auto je mnohem tižší, zcela vymizel hluk při cca 3 - 3,5 rpm. dá se to nějak omezit ? co třeba filterbox z hranaté řady ?
Marek
Příspěvky: 5268
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Tím dorazem na membráně vzduchové přívěry MUSÍ být možno seřizovat otevření přívěry při motoru v chodu !!! Pokud to nejde, je tam mechanický problém někde v celém systému (deformace čehosi nebo přidření). Správně seřízená klapka vzduchové přívěry musí být otevřena 7 mm (u OZONu 4,5 mm) při plně vytaženém táhlu (měřeno kruhovým kalibrem mezi klapkou a VNITŘNÍM okrajem hrdla I. komory).
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9325
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vašátor »

To, že se ti klapka otvírá méně, to je přesně ono. Chce to doštelovat na podtlakovém ovládání sytiče a to tak, že odšroubuješ ten šroubek, kterej tam je...a pod ním je ještě jeden, malinkatej šroubek...úplně vevnitř, není vidět, musíš ho poštelovat úzkým šroubováčkem...také jsem se divil proč mi nejde seřídit klapka sytiče. Potom jsem však přišel na to, že ten šroubek, kterej je vidět, je pouze krycí :D a pod ním je druhej :D

Když vytáhneš sytič naplno a rukou zaltačíš na podtlakové ovládání klapky, musí se otevřít na 7mm ...viz knížka, předpokládám, že jsi to už studoval :-)
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Hnojar
Příspěvky: 296
Registrován: čtv lis 25, 2004 07:59
Bydliště: Orlová - opět :))))
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hnojar »

No a přesně toto nepomáhá, podle mě mám špatné některé z té hromady táhel... ten vnitřní šroubek v podtl. membránovači funguje jako doraz, ale mě se ta membrána nezastaví o něj, , mi se prostě vzduchová klapa víc neotevře, i kdybych třeba odmontoval ten třemi šrouby upevněný kryt, a membránu tímpádem obnažil na světlo boží, případně ani když membránu úplně odstraním. čili, chbka je někde v těch další táhlech, co vedou ke škrtící klapce. jedno, možná dvě táhla nejsou přímé ale zahnuté, možná bych je měl zkrátit/ natáhnout. Podle mě to kdysi kdosi sřizoval právě takto, a ne šroubem kterým se to dělat má, a proto mi to teď nejde. přidřené nic není.
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9325
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vašátor »

Kua chlape já tam k tobě budu muset dojet, ať vidíš sílu LADAklubu :D ...nééé...zejtra jedu s Tomášem pro tu 2107 a něco mi říká, že tam budeš také...tak vem VAZ sebou, 10ku klíč a letmo na to koukneme :D ...jsme přece LADAklub :D
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Hnojar
Příspěvky: 296
Registrován: čtv lis 25, 2004 07:59
Bydliště: Orlová - opět :))))
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hnojar »

samozrřejmě že tam budu a veškeré nářadí mám sebou..... a flexu má ivo, když tak :D
Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo »

Sytič zůstal, zato máš nové brzdové obložení. Tvoje návštěva znamená vždy něco opravit. :lol:
Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo »

Jen pro zajímavost. Takto to dneska u mě doma vypadalo. Další malý Ladasraz.
Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo »

Další.
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“