příběh o druhé komoře
Moderátor: Moderátoři
- Pavel04
- Příspěvky: 602
- Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
- Bydliště: Praha - Nusle
- Kontaktovat uživatele:
příběh o druhé komoře
Včera se mi přihodila nemilá věc - jedu po Evropské třídě a zničeho nic začne auto samo zrychlovat, dám nohu z plynu a zrychluje dál... Rychle sjedu do boční ulice a zastavím, ale ouha na neutrál 6000 ot. volnoběh, tak se rozhodnu zhasnout auto ale ono má teď nějaký el. problém, takže klíčkem to nejde... rozhod sem se to jako obvykle uhasit na čtyřku, což nešlo, jenom se začala pálit spojka... takže sem použil přepínač lpg a šel do polohy 0. Sundal sem karbec a zjistil, ze se zasekla otevrená druhá komora... sem jí teda trovhu rozhejbal, nasadil na auto a jel...
teď mě napadá plno způsobů, jak ten ¨motor uasit, ale v tom stresu mě napadl jenom ten zdlouhavej s přepínačem lpg/ba.
Stalo se vám to taky už někdy?
teď mě napadá plno způsobů, jak ten ¨motor uasit, ale v tom stresu mě napadl jenom ten zdlouhavej s přepínačem lpg/ba.
Stalo se vám to taky už někdy?
Vaz 2107 no engine - 0g CO2
Ja bych se jen optal, jak se to vlastne muze stat, kdyz druha komora by se mela nucene zavrit kdyz pustim plyn? nebo to se jako zasakne tak, ze se tim zasekne vlastne i plynove tahlo, ktere se nevrati?
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Jelen píše:Leda že by tam měl pán OZONa.. To by se pak zasek v podtlaku. Ale u Weberu to neni možný, to by se zasekly obě dvě komory, páč by se tam zaseklo i táhlo plynu jak říkal JmJ.
No ale prave i u ozonu se musi plynovym tahlem povolit otevreni te komory. Ona neni tak uplne samootviraci. Kdyz plyn pustim, tak podtlak nepodtlak, komora se mechanicky zavre. Aspon sem si to myslel
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11031
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Myslíš si to správně druhá komora se otvírá podtlakem při adekvátním otevření klapky první komory (odblokování pojistky) a zavírá se buď poklesem podtlaku nebo nuceně povolením pedálu, nicméněž je to mechanika a může se hryznout.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Koko Loko píše:Myslíš si to správně druhá komora se otvírá podtlakem při adekvátním otevření klapky první komory (odblokování pojistky) a zavírá se buď poklesem podtlaku nebo nuceně povolením pedálu, nicméněž je to mechanika a může se hryznout.
a hryzne se pak i pedal nebo ne? je tam milion dajakych hejblat a byt vim, co je vysledek toho hlavolamu, tak nevim, jak presne to funguje.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11031
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
- Pavel04
- Příspěvky: 602
- Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
- Bydliště: Praha - Nusle
- Kontaktovat uživatele:
pedal se nezakous, ale probihalo to asi tak, ze na karburatoru se to zvenku nijak neprojevovalo - postupnym tahanim za tahlo se otvirala 1, pak se ta pacicka priblizila k zoubku tahla 2 a ta se zacala otvirat.
mozna ze klapka je jenom narazena na ty osicce, co prochazi skrz komoru a neni to jeden kus , takze vznikla vule mezi klapkou a tou osickou co skrz ni prochazi a osicka se normalne hybala, ale ta klapka byla stale zasekla...
kazdopadne nic vne karburatoru nevykazovalo chybu.
jo a jak je z vyse uvedeneho zrejme karburator je ovladan ciste mechanicky.
mozna ze klapka je jenom narazena na ty osicce, co prochazi skrz komoru a neni to jeden kus , takze vznikla vule mezi klapkou a tou osickou co skrz ni prochazi a osicka se normalne hybala, ale ta klapka byla stale zasekla...
kazdopadne nic vne karburatoru nevykazovalo chybu.
jo a jak je z vyse uvedeneho zrejme karburator je ovladan ciste mechanicky.
Vaz 2107 no engine - 0g CO2
Re: příběh o druhé komoře
Pavel04 píše:teď mě napadá plno způsobů, jak ten motor uhasit, ale v tom stresu mě napadl jenom ten zdlouhavej s přepínačem lpg/ba.
A jak teda? Mě teď nenapadá už nic Možná vytáhnout sytič, ale nevím jestli bych tomu naopak ještě nepřidal grády...
- Pavel04
- Příspěvky: 602
- Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
- Bydliště: Praha - Nusle
- Kontaktovat uživatele:
treba vztahneskabel meyi civkou a roydelovacem nebo ruynz jinz kabely.
ted sem si sel prohlidnout jeden karbec anormalne sem prstem drzel pootevrenou 2 a a na 1 to nemelo vliv, tudiz sem vydedukoval, ze 2 byla tak ze tri ctvrtin otevrena, takze se este dala trochu pootevrit, tudiz mi zvenku pripadalo ze se normalne pohybuje. asi tam byl nejakej bordel, kterj to skripnul...
ted sem si sel prohlidnout jeden karbec anormalne sem prstem drzel pootevrenou 2 a a na 1 to nemelo vliv, tudiz sem vydedukoval, ze 2 byla tak ze tri ctvrtin otevrena, takze se este dala trochu pootevrit, tudiz mi zvenku pripadalo ze se normalne pohybuje. asi tam byl nejakej bordel, kterj to skripnul...
Vaz 2107 no engine - 0g CO2
Pavel04 píše:treba vztahneskabel meyi civkou a roydelovacem nebo ruynz jinz kabely.
Tak to joo.. ale jinak z kabiny asi nemáš šanci. Tatovi se na škodárně stal zas opačný případ, jezdil asi půl roku se zavřenou druhou komorou (zatuhlou). Přitom nebyl nějaký šetřílek, že by jezdil opatrně jen na první a z nějakých záhadných důvodů se to kouslo. A drželo to jak fena, ani kleštěmi jsme to nemohli roztrhnout! Benzín je totiž potvora lepkavá... používám při fajčení zapalovač benziňák a jeho "zásobník" se po nějakým čase zalepí a nejde to ani rukama otevřít. Nezbyde než to omýt lihem a je to o.k.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11031
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno