Ochrana karoserie

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Teepee
Příspěvky: 4307
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teepee »

slavoj píše:RESISTIN CAR je urceny na striekanie dutin, to znamena, ze tam nedochadza k oterom ako na naprave, tento prostriedok nevytvrdne, preto je aj nachylnejsi na vonkajsie vplyvy a kamienky na ceste. Takze treba pouzivat prostriedky na to urcene a nie potom zbytocne nieco zatracovat ked to pouzijes na iny ucel.
No, jenže on Resistin CAR je určen na spodek a Resistin ML do dutin.
http://www.proxim-pu.cz/
Naposledy upravil(a) Teepee dne čtv črc 20, 2006 09:05, celkem upraveno 1 x.
Bílý LADA a okřídlená spol.
slavoj
Příspěvky: 136
Registrován: úte dub 18, 2006 15:23
Bydliště: VELKY SARIS

Příspěvek od slavoj »

Nemo píše:Moje zkušenost: Na spodek Body-bezvadná věc, a na dutiny směs ML+Konkor,nebo vyjetý olej, samotný ML je opravdu k ničemu, vyjma konzervace závitových spojů. A po vystříkání prahů je nutné zajistit, aby zůstaly průchozí odtokové otvory !
no mna by zaujimal nejaky detailny pohlad na to, odkial sa moze dostat voda do prahov na Lade 2105, pretoze ja mam s tym problem ked prsi a niesom si isty ci to tam naprsi len pocas jazdy, alebo aj ked auto stoji. Neviete o nejakom clanku, ktory by opisoval kde hladat tieto chyby a ako ich odstranit?
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

slavoj píše:
Nemo píše:Moje zkušenost: Na spodek Body-bezvadná věc, a na dutiny směs ML+Konkor,nebo vyjetý olej, samotný ML je opravdu k ničemu, vyjma konzervace závitových spojů. A po vystříkání prahů je nutné zajistit, aby zůstaly průchozí odtokové otvory !
no mna by zaujimal nejaky detailny pohlad na to, odkial sa moze dostat voda do prahov na Lade 2105, pretoze ja mam s tym problem ked prsi a niesom si isty ci to tam naprsi len pocas jazdy, alebo aj ked auto stoji. Neviete o nejakom clanku, ktory by opisoval kde hladat tieto chyby a ako ich odstranit?
Tohle se mi stává taky. Když šlápnu na plyn, tak to šplouchne dozadu a když zabrzdim, tak to šplouchne dopředu. Neni to žigul je to nissan sunny. Dělá to jen, když prší, pak když je sucho, tak to po nějaký době vyschne.
slavoj
Příspěvky: 136
Registrován: úte dub 18, 2006 15:23
Bydliště: VELKY SARIS

Příspěvek od slavoj »

tu som nasiel nejaky postup na ochranu podvozku:
http://www.barvy.cz/poradna.php?akce=op ... vetev=9076
Uživatelský avatar
Teepee
Příspěvky: 4307
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teepee »

Jelen píše:Tohle se mi stává taky. Když šlápnu na plyn, tak to šplouchne dozadu a když zabrzdim, tak to šplouchne dopředu. Neni to žigul je to nissan sunny. Dělá to jen, když prší, pak když je sucho, tak to po nějaký době vyschne.
Jen si zateoretizuju. Pokud Ti to šplouchá, je to poměrně velký objem vody.
Když je sucho, tak to je období maximálně 1-2 max. 3 týdny, pak většinou zase prší.
Aby za 3 týdny vyschly odhadem minimálně 2-3 deci (méně by sotva šplouchalo) z prahu či jiné dutiny se mi zdá nepravděpodobné. Spíš bych si myslel, jestli se to při přelévání nevycmrndá, nevykape. Podívej se pořádně pod auto (pod prahy a dveře zejména, následně pod odtokové drenáže prostoru před čelním sklem.) jestli to odněkud nekape - tam se voda drží.
Možná by stálo za to, po dešti auto zvednout zvedákem za přední a pak zadní část, tam kde to začne kapat, tam ta voda je. (mně třeba teče ze dveří, když je otevřu a změní se vztah hladiny k odtokovému otvoru dveří.
Bílý LADA a okřídlená spol.
Wolf
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wolf »

slavoj píše:no mna by zaujimal nejaky detailny pohlad na to, odkial sa moze dostat voda do prahov na Lade 2105, pretoze ja mam s tym problem ked prsi a niesom si isty ci to tam naprsi len pocas jazdy, alebo aj ked auto stoji. Neviete o nejakom clanku, ktory by opisoval kde hladat tieto chyby a ako ich odstranit?
Do prahu, ale i do dveri se bezne muze pri provozu dostat voda. Ale jak bylo receno vyse, vzdy se musi zajistit pruchodnost vytokovych otvoru. Pri aplikaci ML prostredku tudy bezne prebytky vytekaji a pokud se ucpou, musi se vycistit. Jinak je to kdesi v mistech pod zadami (pro slovenske pratele - pod chrbatom) :D . W.
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

No ja si myslim, že je tam aspoň litr, dva. Někdy od toho mám mokrej koberec na celý pravý straně auta. Vytejká to dovnitř a sváry okolo prahů jsou pak i za sucha mokrý. Asi do prahu v nejnižším místě vyvrtám díru a bude.
Uživatelský avatar
Teepee
Příspěvky: 4307
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teepee »

Jelen píše:No ja si myslim, že je tam aspoň litr, dva. Někdy od toho mám mokrej koberec na celý pravý straně auta. Vytejká to dovnitř a sváry okolo prahů jsou pak i za sucha mokrý. Asi do prahu v nejnižším místě vyvrtám díru a bude.
Zpravidla jsou výtokové otvory z prahu provedeny tak, že nejspodnější lem má v sobě prolisy, a těmi nedoléhá k protikusu (vnitřnímu prahu). Tudy by to mělo vytéct, tohle by se mělo udržovat průchodné. Nebo doplnit dírami, stačí tak 5-6mm průměru a občas je pročistit.
I když, mně se nikdy v autě voda takhle nehonila, a že bych věnoval odtokovým otvorům nějakou pravidelnou péči to ne, jen je skouknu při občasné vizitě spodku, kterou s mým přibývajícím věkem, dělám čím dál méně často. :cry: :? :(
Bílý LADA a okřídlená spol.
slavoj
Příspěvky: 136
Registrován: úte dub 18, 2006 15:23
Bydliště: VELKY SARIS

Příspěvek od slavoj »

tak ja po dlhsich dazdoch mam v prahoch tolko vody, ze ked brzdim normalne pocujem ako sa mi voda prelieva a spliecha ju az do vnutra kabiny, pod koberce pretoze mam na prednej vnutornej strane male otvory na aplikaciu rezistinu, ale nemal som precistene odtokove kanaliky tak preto sa tam voda drzala, vytieklo odtial mozno 3l vody. mna by hlavne zaujimalo ze odkial sa tam voda dostane, pocul som ze aj okolo brzdy dvery to moze zatekat, preto chcem teraz tieto otvory vytmelit silikonom.
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

:shock:
tak to je sila. ja mam prahy zavarene tak, ze netecie ani do nich(voda) a ani nic nevyteka z nich(olej). a splouchanie oleja nastastie nepocujem 8)
mam tam akurat stopliky v navrtanych dierkach urcenych na nastrek dutin
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Vaňka
Příspěvky: 14
Registrován: úte zář 02, 2008 16:24
Bydliště: Praha

Příspěvek od Vaňka »

Nazdar, chci se zeptat, jestli nekdo mate k dispozici navod na rezistinaci dutin klasicke lady - jako kde vrtat otvory a kde sou pro osetreni dutin vyznamne technologicke otvory. Mam relativne zachovalou "nula jednicku", tak bych rad, kdyby chvili vydrzela, tak aby se to dostalo vsude...
Dik
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11039
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Zkus podle tohoto. Nicméně, "na rovinu" stejně schnije, dříve či později.
Přílohy
dutiny.jpg
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Odpovědět

Zpět na „Karoserie a ostatní“