Air box neboli čistič vzduchu a jeho úpravy

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10490
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Air box neboli čistič vzduchu a jeho úpravy

Příspěvek od Luděk Musil »

MOBILonline píše:Pani trochu sa tastariem ako amater veci neznaly.......aky je to box obrezany a ake ma vyhody ? Sorry ak otravujem, ale chcem byt tiez mudry :)


Takže, kdo o tom něco víte - sem s tím. Já jen vím, že obřezaný na plyn fungovat nebude, anebo bude, ale za cenu velkého obohacení směsi L.
Uživatelský avatar
Patrac
Příspěvky: 3739
Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
Bydliště: Brno - King field
Kontaktovat uživatele:

Re: Air box neboli čistič vzduchu a jeho úpravy

Příspěvek od Patrac »

Luděk Musil píše:
MOBILonline píše:Pani trochu sa tastariem ako amater veci neznaly.......aky je to box obrezany a ake ma vyhody ? Sorry ak otravujem, ale chcem byt tiez mudry :)


Takže, kdo o tom něco víte - sem s tím. Já jen vím, že obřezaný na plyn fungovat nebude, anebo bude, ale za cenu velkého obohacení směsi L.
Co udělat bez ořezání s možností uzavírání. Tedy pro běh na benzín by byl ořezaný a při přepnutí na plyn by se uzavřel. Za předpokladu že by stačilo mít pro otevřený sání ořezanou třeba polovinu filter boxu. Nestálo by to za zvážení. Myslím že na výrobu by to nebylo až tak složitý. :wink:
Pool

Příspěvek od Pool »

Co takhle začít obrázkem..

Obrázek

A tady už je jeden v praxi..

Obrázek

Myslím že už není potřeba nic dodávat 8)
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čmelák »

toto este ktomu:
,,THIS MODIFICATION MAY NOT BE STREET LEGAL IN ALL COUNTRIES" no a?
Úprava sania - vzduchový filter: OPEN AIRBOX
Jedná sa o odizolovanie vzduchového filtra, takpovediac jeho obriezku. Celá úprava spočíva v tom, že z pôvodného krytu vzduchového filtra, odrežeme, najlepšie malou karbobrúskou s rezným kotúčom bočné steny. Viď obrázok. Treba však dať pozor na malú rúrku odvetrávania kľukovej skrine, tá musí zostať zachovaná!
+motor by mal mať sýtejší zvuk
+mal by ísť lepšie do otáčok
+bude sa mu lepšie dýchať, nakoľko sa zväčší obsah plochy telesa filtru
+lepší ťah nad 3500RPM
+motorový priestor je krajší ,odporúčam nafarbiť vrchný kryt a miesto pôvodných matíc dať krídlové

Malá nevýhoda, že v zime teda v chladnom období je treba vrátiť pôvodný airbox, preto pred odporúčam behnúť na vrakáč a kúpiť iný a ten upraviť.
Pool

Příspěvek od Pool »

čmelák píše:Malá nevýhoda, že v zime teda v chladnom období je treba vrátiť pôvodný airbox

A taky před STK :lol:
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čmelák »

na STK by ti nemali nic podla mna nie je to zadny velky zasah do motora...
Pool

Příspěvek od Pool »

čmelák píše:na STK by ti nemali nic podla mna nie je to zadny velky zasah do motora...

No jo ale ten zvuk.. :twisted:
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6487
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Pool píše:Co takhle začít obrázkem..

Obrázek


Myslím že už není potřeba nic dodávat 8)


Ano ano, pred tydnem sem koupil na srotaku pouzity filtrbox a flexu na orezani uz mam taky zajistenou ...:chain:

Ale myslim, ze na sprovozneni je jeste moc zima.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Pšenda
Příspěvky: 313
Registrován: úte čer 01, 2004 14:38
Bydliště: Praha

Příspěvek od Pšenda »

A co to udělat jako to má FRENK? To by mohlo makat i s LPG
Obrázek
Ford Sierra 2.9i V6 Manuál Ghia - 150 koní a jede to šíleně, jak jinak než na LPG
Pool

Příspěvek od Pool »

Pšenda: FRENKY to má ještě lepší, nasává chladnější vzduch dál od motoru.
Naposledy upravil(a) Pool dne pát bře 11, 2005 18:34, celkem upraveno 1 x.
Pool

Příspěvek od Pool »

Ale toto je KING! :laughing8:

Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6487
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

no naporove sani, to by se mi libilo :-) uz jen ten vizualni efekt ;-) kazdopadne netusim, jestli by to k necemu pomohlo a tak vubec.

***
a co takhle dmychadlo (blower) aneb at zije Mad Max a jaho The Last V8 Black Interceptor ;-)

http://www.madmaxmovies.com/archives/Ga ... gChase.JPG
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Pool

Příspěvek od Pool »

For JmJ:

Tak to je mazec :laughing5: ! S tímto přijet na STK.. nebo zastavit tě švestky.. úplně vidím ty jejich protáhlý ksichty :tard: :lol: .

Jinak to náporové sání má jistě svoje výhody:
- do motoru nasává stále čerstvý "studený" vzduch => lepší pro chod motoru
- zajistí rychlejší proudění směsi do válců, vznikne takové menší "přeplňování" - to samozřejmě těžko bude fungovat při nízké rychlosti, ale od takových 100 km/h může motor určitě získat na výkonu.

Potom už jedině turbo!

LADA s kompresorem taky není sci-fi..

Obrázek

LADA s dmychadlem Volumex

Obrázek
Pšenda
Příspěvky: 313
Registrován: úte čer 01, 2004 14:38
Bydliště: Praha

Příspěvek od Pšenda »

Akorát že nemá zapojený odvětrávání klikové skříně.
Ford Sierra 2.9i V6 Manuál Ghia - 150 koní a jede to šíleně, jak jinak než na LPG
BARTEK
Příspěvky: 47
Registrován: sob úno 26, 2005 22:51
Bydliště: hnojnik
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BARTEK »

Nevite z čeho je ten kompresor .Nebo z čeho se to da dopasovat?
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“