Spotřeba
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 12
- Registrován: sob dub 15, 2006 17:34
Spotřeba
Zdravím.
Mám několik dotazů, které se odvíjejí od toho, že mám u své 21011 spotřebu zhruba 11-12 l/km.
1. Má na spotřebu vliv to, že jsem až dosud startoval studené auto tím stylem, že jsem vytáhl sytič a cca 10-20x sešlápl pedál plynu a pak teprve startoval? Četl jsem v originální příručce, že na pedál se šlapat vůbec nemá. Čili se v podstatě ptám, jestli tam při tom sešlapování neteče nějaký benzín, já tomu prd rozumím a nevím.
2. Nejsem si vědom toho, že bych jezdil nějak zostra, stylem brzda - plyn, že bych to nějak moc honil atd., ba spíš právě naopak.
Předpokládám, že chyba je v tom, že auto asi nebylo hodně dlouho seřízené (mám ho teprve chvíli). Může to být v hladině plovákové komory, co jsem pochopil, tak třeba i v netěsnící membráně u pumpy (pokud se nepletu). Nádrž i hadičky by měly být v pořádku.
Rovnou se ptám, nejste někdo z Pardubic a nechtěli byste se mně na tohle mrknout? Sám se do toho pouštět nebudu, protože tomu nerozumím. Případně nevíte o nějakých dobrých opravářích z Pardubic a okolí, kteří by tuhle kontrolu provedli?
DÍKY!
Hošek
737 382869
Mám několik dotazů, které se odvíjejí od toho, že mám u své 21011 spotřebu zhruba 11-12 l/km.
1. Má na spotřebu vliv to, že jsem až dosud startoval studené auto tím stylem, že jsem vytáhl sytič a cca 10-20x sešlápl pedál plynu a pak teprve startoval? Četl jsem v originální příručce, že na pedál se šlapat vůbec nemá. Čili se v podstatě ptám, jestli tam při tom sešlapování neteče nějaký benzín, já tomu prd rozumím a nevím.
2. Nejsem si vědom toho, že bych jezdil nějak zostra, stylem brzda - plyn, že bych to nějak moc honil atd., ba spíš právě naopak.
Předpokládám, že chyba je v tom, že auto asi nebylo hodně dlouho seřízené (mám ho teprve chvíli). Může to být v hladině plovákové komory, co jsem pochopil, tak třeba i v netěsnící membráně u pumpy (pokud se nepletu). Nádrž i hadičky by měly být v pořádku.
Rovnou se ptám, nejste někdo z Pardubic a nechtěli byste se mně na tohle mrknout? Sám se do toho pouštět nebudu, protože tomu nerozumím. Případně nevíte o nějakých dobrých opravářích z Pardubic a okolí, kteří by tuhle kontrolu provedli?
DÍKY!
Hošek
737 382869
Při sešlápnutí plynu 20x za sebou spotřebuješ asi 14cm3 benzínu, tedy 0,014 l Když ráno před startem párkrát na plyn šlápneš, tak tomu určitě neublížíš, já myslím že to naopak dřív chytne tzv. na výpary. Potom v průběhu dne už je myslím zbytečné našlapávat, protože už to chytá pěkně. Na teplém motoru se má při startu pouze sešlápnout a držet, naopak mačkáním se to rádo zachlastává. V karburátoru musí být benzín samozřejmě, jinak je šlapání neúčinné. Našlapávání tedy se spotřebou souvislost mít nebude. Horší je třeba rozhozenej předstih, to potom jezdíš a máš pedál plynu dvakrát hlouběji, než na seřízeném autě, to udělá svoje.
Někdy by sme se na to mohli podívat... Mám garáž na Drážce.
Naposledy upravil(a) Pája dne úte úno 01, 2011 08:29, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 12
- Registrován: sob dub 15, 2006 17:34
filtr
Ještě maličkost - nemůže mít na spotřebu vliv starý, špinavý, ucpaný atd. vzduchový filtr? Někde jsem tady něco četl na fóru a tohle jsem si vydedukoval. Ještě jsem ho sice neviděl, ale vsadím se, že původní majitel ho neměnil po celou dobu co auto měl - tři roky.
P.S.: Pájo díky za nabídku pomoci, psal jsem Ti SMS, nevím jestli došla - každopádně o tu pomoc bych měl zájem - ozval bych se v druhé polovině června. Díky.
P.S.: Pájo díky za nabídku pomoci, psal jsem Ti SMS, nevím jestli došla - každopádně o tu pomoc bych měl zájem - ozval bych se v druhé polovině června. Díky.
-
- Příspěvky: 1296
- Registrován: úte led 31, 2006 20:53
- Bydliště: Kocourkov a Hulvátov
No tak ten by měl mít vcelku vliv,protože když jím jde míň vzduchu tak potom tam jde zákonitě víc paliva,aby bylo množství směsi zachováno,motoru se špatně dýchá...rozhodně co nejdříve vyměnit,proboha vždyť to stojí nějakejch 70 Kč a je to na 10 000Km. Já ho třeba tak na 5 000 Km vždycky profouknu na pumpě foukáním na kola,popř přeluxuju,nachytá se tam na to vždycky bordelu...Hošek Zminný píše:nemůže mít na spotřebu vliv starý, špinavý, ucpaný atd. vzduchový filtr
zvlast ted z jara. pylu a ruznych tech bordelu, co litaji luftem... no hnus zrovna ted sem ho menil. pockal sem, az prestane z tech stromu co tu mame padat zluty prach a sup tam s novym. nema cenu se s tim nejak trapitNulašestka píše:No tak ten by měl mít vcelku vliv,protože když jím jde míň vzduchu tak potom tam jde zákonitě víc paliva,aby bylo množství směsi zachováno,motoru se špatně dýchá...rozhodně co nejdříve vyměnit,proboha vždyť to stojí nějakejch 70 Kč a je to na 10 000Km. Já ho třeba tak na 5 000 Km vždycky profouknu na pumpě foukáním na kola,popř přeluxuju,nachytá se tam na to vždycky bordelu...Hošek Zminný píše:nemůže mít na spotřebu vliv starý, špinavý, ucpaný atd. vzduchový filtr
VAZ 2104 1.3 1989
-
- Příspěvky: 1389
- Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
- Bydliště: Bratislava-Praha
- Kontaktovat uživatele:
na to aby si ju v polke zivotnosti sundal a mal potom znova cisty filter. dvojstupnovyBrandy píše:Kdyz uz jsme u tech filtru, k cemu je na tom takova ta vata? Na jinym filtru nez zigulakym jsem to nevidel.
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
-
- Příspěvky: 12
- Registrován: sob dub 15, 2006 17:34
filtr
Díky za radu ohledně toho filtru.
Samozřejmě se na jeho výměnu chystám, zatím jsem tak neučinil, protože mám auto teprv krátce a víceméně ho až dosud zajíždím a zkouším. Koupím ho hned v pondělí a uvidíme, co to s tou spotřebou udělá.
Dík.
Samozřejmě se na jeho výměnu chystám, zatím jsem tak neučinil, protože mám auto teprv krátce a víceméně ho až dosud zajíždím a zkouším. Koupím ho hned v pondělí a uvidíme, co to s tou spotřebou udělá.
Dík.