Libor to odvrtával, když jsem to slyšel, jak to probíhalo tak bych to nedělal, raději bych vyměnil nápravnici komplet...
Jednou jsem to také zkoušel vyndat a vzdal jsem to, jezdím na tom rozklepanym šroubu dodnes...
Ložiska vpředu dotahuji od oka, nová jsou vpoho ale pokud jednou vznikne vůle dotahování nepomůže na dlouho... Výměnu kotoučů už vcelku zvládám bez větších nervů.
Navijak, diferencialy, poloosy
Moderátor: Moderátoři
- Ondra1,7mpi
- Příspěvky: 1447
- Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
- Bydliště: Javořice - vysočina
Re: Navijak, diferencialy, poloosy
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
-
- Příspěvky: 69
- Registrován: pát srp 14, 2020 18:46
- Bydliště: Všenory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Navijak, diferencialy, poloosy
Zdravím, jak je to s tím drážkováním poloos? Vím že je 22 a 24 zubů, ale nevím jestli je to podle modelu nebo jeden ve předu a jiný vzadu. Mně napadlo že prostě koupím dopředu i dozadu poloosy a dif s 24 zubů.
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 922
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Navijak, diferencialy, poloosy
Ahoj, vsechny starsi maji predek i zadek 22, novejsi (ted nevim jestli rok 2003 nebo pozdeji maji predek 24 a zadek stale 22), ale i tak uz je ta zadni poloosa jina, ta novejsi je delsi a je vetsi prumer za loziskem, ja mel tu novejsi zadni napravu na stare dlouhe nive (r.1999) a ve Francii na dalnici se mi odlomila poloosa, s sebou jsem mel jen tu starsi poloosu (nevedel jsem, ze jsou jine), dal jsem ji tam a drzela na kousicku v diferaku. Ujel jsem s tim asi 98km a praskla mi kousicek od vrakoviste vozu 4x4 v Montpellieru, tam jsem koupil zas jinou napravu a hura do Afriky.
p.s. jinak chodis na virt?
me tam zas nastvali, ze se mi nechce se tam ani prihlasit... :/
p.s. jinak chodis na virt?
me tam zas nastvali, ze se mi nechce se tam ani prihlasit... :/
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
-
- Příspěvky: 69
- Registrován: pát srp 14, 2020 18:46
- Bydliště: Všenory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Navijak, diferencialy, poloosy
Ahoj, na virt stále chodím. Chci si konečně zprovoznit 130tku. Co ti tam provedli?
A u Nivy plánuji výměnu poloos za pevnostní s uzavíratelnýmy diferenciáli a dám tam do předu i do zadu těch 24 zubů. Ale nejdřív musím sehnat jiný motor.
A u Nivy plánuji výměnu poloos za pevnostní s uzavíratelnýmy diferenciáli a dám tam do předu i do zadu těch 24 zubů. Ale nejdřív musím sehnat jiný motor.
- Teepee
- Příspěvky: 4306
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 69
- Registrován: pát srp 14, 2020 18:46
- Bydliště: Všenory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Navijak, diferencialy, poloosy
Nevím to určitě ale asi jsem mu pomohl, asi jsem ho špatně odvzdušňil. Je prohlý blok i hlava. A navíc jsem zjistil že tenhle motor se zatím špatně shání.
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 922
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Navijak, diferencialy, poloosy
2 George_S76:
To snad ani neni mozny, ja to nekolikrat prehral, odeslo tesneni pod hlavou a hlava prohnuta jen minimalne, blok jsem teda nezkoumal, ale vzhledem k tomu, ze tesneni pod hlavou drzi. U skodovek jsem mel kolikrat prohnutou hlavu, ale blok nikdy, ten mam u rapida trochu natazenej zezadu, ted jsem udelal nejakej kompromis usazeni vlozek, co me prekvapilo, ze bylo vyfukove potrubi prohle o 3 mm, ale prasklinu jsem nenasel.
To snad ani neni mozny, ja to nekolikrat prehral, odeslo tesneni pod hlavou a hlava prohnuta jen minimalne, blok jsem teda nezkoumal, ale vzhledem k tomu, ze tesneni pod hlavou drzi. U skodovek jsem mel kolikrat prohnutou hlavu, ale blok nikdy, ten mam u rapida trochu natazenej zezadu, ted jsem udelal nejakej kompromis usazeni vlozek, co me prekvapilo, ze bylo vyfukove potrubi prohle o 3 mm, ale prasklinu jsem nenasel.
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet