Alternátor a řemen
Moderátor: Moderátoři
No já nevím, ještě abych musel sundavat alternátor, abych se dostal k uhlíkům to mi přijde jako samozřejmost, že jsou dobře přístupný, i když na šestnáctiventilu to asi bude horší se k tomu altíku dostat.
Palivovej filtr by taky moh bejt líp umístěnej, aby člověk nemusel pod auto, ale tak to maj dneska všechny auta, asi to má nějakej důvod, ale co je hlavní výhoda desítky, je že při těhle podvozkovejch pracích se nemusí ani moc zvedat a i kdyby to spadlo, tak to člověka nerozmáčkne, páč tam prostoru zůstane dost, teda když nemá sundaný kolo, no já si většinou jen najíždím na takový menší placatý trámky (držím se zásady hever jen když není zbytí) a to bohatě třeba na ten vejfuk stačí, ale znám i auta co jsou nechutně nízký a i zvednutý na heveru je pod nima míň místa než pod ladovkou normálně.
Palivovej filtr by taky moh bejt líp umístěnej, aby člověk nemusel pod auto, ale tak to maj dneska všechny auta, asi to má nějakej důvod, ale co je hlavní výhoda desítky, je že při těhle podvozkovejch pracích se nemusí ani moc zvedat a i kdyby to spadlo, tak to člověka nerozmáčkne, páč tam prostoru zůstane dost, teda když nemá sundaný kolo, no já si většinou jen najíždím na takový menší placatý trámky (držím se zásady hever jen když není zbytí) a to bohatě třeba na ten vejfuk stačí, ale znám i auta co jsou nechutně nízký a i zvednutý na heveru je pod nima míň místa než pod ladovkou normálně.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Na samare som menil zadnu a stredu cast vyfuku bez montaznej jamy, bez heveru, bez pokladania, jednoducho som na parkovisku lahol pod auto a vymenil ho
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
co to znamená dělali alternátor? co se na něm vysypalo?plavec píše:Pánové v neděli jsme dělali alternátor a ...:
Je pravda že dost věcí na ladě je vymyělených tak aby se dala opravit "mázlíkem a kladivem" (znalci Hrabalova díla jistě ví na co narážím:-) ) jistě, existují vyjímky - třeba topení a hadice k němu ...
většina automobilek si s tím nedělá dnes starosti - na počítači se dá vytvořit takový tvar dílu aby se "to tam vešlo " docela jednoduše a následně zas specializvaný montážní přípravek....
Každý servis dnes má hever.. auto se zvedne do takové výšky aby se k tomu pohodlně mohlo - nikdo nepředpokládá že si lidi budou spravovat auta sami. Kdyby lada nebyla opravitelná svépomocí tak na ruském trhu začne ztrácet - každou chvíli se tam něco pos... a i když to jsou prkotiny... kdo s tim ma jezdit po servisech:-)))
On se altík nevysypal, ale za jízdy to mělo napětí tak kolem 12,4V a když jsem zapnul něco co hodně bere třeba mlhovky, nebo výhřev okna tak to napětí šlo dolu,ale pak se už nedorovnalo, tak jsme skoukli tu hřídelku- byla docela ohoblovaná a zaprasenej sběrač, tak jsme to vyčistili a dali zpátky a už je tam krásných 14V během jízdy bez světel, se světlama asi 13.5V možná i víc. I Check Engine už zhaslo.Ale počítám že se zase rozvítí po čase. na nějakou jinou závadu.Jiri píše:co to znamená dělali alternátor? co se na něm vysypalo?plavec píše:Pánové v neděli jsme dělali alternátor a ...:
Je pravda že dost věcí na ladě je vymyělených tak aby se dala opravit "mázlíkem a kladivem" (znalci Hrabalova díla jistě ví na co narážím:-) ) jistě, existují vyjímky - třeba topení a hadice k němu ...
většina automobilek si s tím nedělá dnes starosti - na počítači se dá vytvořit takový tvar dílu aby se "to tam vešlo " docela jednoduše a následně zas specializvaný montážní přípravek....
Každý servis dnes má hever.. auto se zvedne do takové výšky aby se k tomu pohodlně mohlo - nikdo nepředpokládá že si lidi budou spravovat auta sami. Kdyby lada nebyla opravitelná svépomocí tak na ruském trhu začne ztrácet - každou chvíli se tam něco pos... a i když to jsou prkotiny... kdo s tim ma jezdit po servisech:-)))
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Re: Alternátor a řemen
lada 2112 r.v 2004 s posilovačem řízení. Pokud mě zrak nešálí, tak pro výměnu plochého řemene musím u verze s posilovačem demontovat silenblok motoru Má s tím někdo zkušenosti? Na verzích bez posilovače je tento úkon hotový během pár minut, ale s posilovačem....to je teda nářez
Lada 21061(1986) 1986-2008(198 000km)
Lada 21113(2001) 2008-2024(250 530km)
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní
Lada = Levné A Dobré Auto
Lada 21113(2001) 2008-2024(250 530km)
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní
Lada = Levné A Dobré Auto
Re: Alternátor a řemen
Ano, normalka, rovnako to ma aj Priora s klimou
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Alternátor a řemen
Kua, zase práca navíc
Lada 21061(1986) 1986-2008(198 000km)
Lada 21113(2001) 2008-2024(250 530km)
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní
Lada = Levné A Dobré Auto
Lada 21113(2001) 2008-2024(250 530km)
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní
Lada = Levné A Dobré Auto
Re: Alternátor a řemen
Vies, co je praca navic? Ked mas prioru s klimou a potrebujes vymenit alternator cele sacie potrubie dole
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Alternátor a řemen
ještě, že nemá Prioru
Lada 21061(1986) 1986-2008(198 000km)
Lada 21113(2001) 2008-2024(250 530km)
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní
Lada = Levné A Dobré Auto
Lada 21113(2001) 2008-2024(250 530km)
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní
Lada = Levné A Dobré Auto
Re: Alternátor a řemen
Jo, klima nebo hydraulickej posilovač znamená řemen okolo držáku motoru, to je daň za luxus a rozmařilost Ale zas na druhou stranu dneska ty řemeny většinou vydrží a povolit silentblok a trošku vyheverovat motor není zas taková tragédie ne? Co takhle si tam rovnou provlíknout i náhradní a připáskovat
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Re: Alternátor a řemen
Ty jo to je skvělej nápad
p
Pravdou je, že posilovač v desítce to auto katapultuje o level výš
Silenblok povoluješ na straně kastle nebo u bloku motoru? Chci si ulehčit práci a nechci objevovat již objevené
p
Pravdou je, že posilovač v desítce to auto katapultuje o level výš
Silenblok povoluješ na straně kastle nebo u bloku motoru? Chci si ulehčit práci a nechci objevovat již objevené
Lada 21061(1986) 1986-2008(198 000km)
Lada 21113(2001) 2008-2024(250 530km)
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní
Lada = Levné A Dobré Auto
Lada 21113(2001) 2008-2024(250 530km)
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní
Lada = Levné A Dobré Auto
Re: Alternátor a řemen
Nefrflej a pekne opravuj, uz se tesim na RZ Chriby a okoli .
VAZ 2104 1.3 1989
Re: Alternátor a řemen
Lada 21061(1986) 1986-2008(198 000km)
Lada 21113(2001) 2008-2024(250 530km)
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní
Lada = Levné A Dobré Auto
Lada 21113(2001) 2008-2024(250 530km)
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní
Lada = Levné A Dobré Auto