
https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/au ... .sznhp.box
Moderátor: Moderátoři
Rozvody po 40 000 km, to zni jako plan. Neni to nejaky nesmysl? Dyt takovy interval nevyzadoval ani remen na motorech 2105 z 80. let.Dusan píše:V AvtoVAZ nahradenie dovozu ovplyvnilo rozvodové remene motora VAZ 11182 (1,6 l, 8v, 90 k), ktoré sú inštalované na Lada Granta a Lada Largus. Nový rozvodový remeň sa bude musieť meniť 2 krát častejšie.
Pripomeňme, že predtým boli tieto motory vybavené súpravami časovania Gates. Remeň a valčeky tohto výrobcu bolo potrebné meniť každých 90 000 km .
No ... to by asi mohlo být řešení, nabídnu jinou spekulaci:Dusan píše:Uz to zacina:
AvtoVAZ umožnil predajcom LADA predávať čínske autá.
Za chviku budu v autovaze montovat uz len plachetnicky, na predne mriezky cinskych aut.
No i já bych to tak Luďku vidělLuděk Musil píše:No ... to by asi mohlo být řešení, nabídnu jinou spekulaci:Dusan píše:Uz to zacina:
AvtoVAZ umožnil predajcom LADA predávať čínske autá.
Za chviku budu v autovaze montovat uz len plachetnicky, na predne mriezky cinskych aut.
z materiálních důvodů (= nedostatečná produkce) umožnil výrobce autorizovaným prodejcům prodávat i auta jiných značek, aby zabránil či zpomalil jejich bankrot
L.