1.7 mpi-tlak paliva
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: stř úno 09, 2022 20:25
- Bydliště: Humpolec
1.7 mpi-tlak paliva
Zdravím všechny.nikde jsem nedokázal najit udaj kolik je tlat paliva v liště. motor 1.7 4bod rok cca2010. auto je koupeno čersve a začíname řešit volnoběh-podle poslechu je to dot bohaté. tak nekde musím začít.. na co bych se ještě mohl zaměřit? jninak jezdi ok,jen ten volnoběh..pravidelný ale je to prostě bohaté. děkuji. diag v zavadách nic nevypisuje. A jeste jeden dotaz-má to dvě lambdy. pletu se,nebo podle katalogu jsou obe stejne?
Naposledy upravil(a) karavanista dne stř úno 09, 2022 21:23, celkem upraveno 1 x.
- Ondra1,7mpi
- Příspěvky: 1447
- Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
- Bydliště: Javořice - vysočina
Re: 1.7 mpi-tlak paliva
Tak tlak paliva bude asi až jedna z pozdějších možností, ale mohu se mýlit... Začal bych vyčištěním obtokového kanálku na klapce, je tam krokový motorek se špuntem...
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: stř úno 09, 2022 20:25
- Bydliště: Humpolec
Re: 1.7 mpi-tlak paliva
Diky za odpověd, nekde proste zacit musím... auta delam bezne ale niva je neco nového..
A už jsem našel-http://www.iw1axr.eu/Manuali_off/Lada%2 ... l(ENG).pdf
-A lower pressure (below 190 kPa) can be caused by a faulty
fuel pressure regulator or by a restricted flow in the fuel delivery
system.
The fuel delivery system capacity can be checked by return
flow. When necessary, renew the gauze filter.
The fuel pressure regulator can be checked by a pressure
gauge; for that disconnect the return hose and immerse it into a
container. Operate the electric fuel pump, pinch the return hose
and check the pump pressure by the pressure gauge. Release the
hose. The pressure gauge reading is the pressure of the fuel pres-
sure regulator valve actuation. Renew the fuel pressure regulator
when applicable.
A higher pressure in the fuel supply system (in excess of 210
kPa) can be caused by a faulty fuel pressure regulator or a high -
er resistance to fuel return to the fuel tank
Doufam ze se to tyka MPI.
A už jsem našel-http://www.iw1axr.eu/Manuali_off/Lada%2 ... l(ENG).pdf
-A lower pressure (below 190 kPa) can be caused by a faulty
fuel pressure regulator or by a restricted flow in the fuel delivery
system.
The fuel delivery system capacity can be checked by return
flow. When necessary, renew the gauze filter.
The fuel pressure regulator can be checked by a pressure
gauge; for that disconnect the return hose and immerse it into a
container. Operate the electric fuel pump, pinch the return hose
and check the pump pressure by the pressure gauge. Release the
hose. The pressure gauge reading is the pressure of the fuel pres-
sure regulator valve actuation. Renew the fuel pressure regulator
when applicable.
A higher pressure in the fuel supply system (in excess of 210
kPa) can be caused by a faulty fuel pressure regulator or a high -
er resistance to fuel return to the fuel tank
Doufam ze se to tyka MPI.
Re: 1.7 mpi-tlak paliva
Tlak paliva sa pri nastartovanom motore na volnobehu zvycajne drzi okolo 220kPa. Ak by bol problem s tlakom, prejavovalo by sa to v zatazi.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: 1.7 mpi-tlak paliva
Praveze pozor na to, vacsina manualu je o SPI, o MPI je len jedna sekcia (od str. 190)karavanista píše:Doufam ze se to tyka MPI.
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: stř úno 09, 2022 20:25
- Bydliště: Humpolec
Re: 1.7 mpi-tlak paliva
Díky.Henry píše:Praveze pozor na to, vacsina manualu je o SPI, o MPI je len jedna sekcia (od str. 190)karavanista píše:Doufam ze se to tyka MPI.