svařování na voze
Moderátor: Moderátoři
svařování na voze
zas asi jeden pitomý dotaz z mé strany:
je možné svařovat přímo na pojízdném voze ve kterém je i plynová nádrž?
přetrhl jsem pravý držák přední rozvodovky a moc se mi nechce do rozborky celé jedné strany náhonu, určitě se musí vyndat poloosa. Odspodu se k tomu dí dobře dostat, pár bodů by to možná podrželo do generálky předku, který plánuju na další sezonu.
viděl opakovaně jsem viděl sváření blatníku atd, jen myslím odpojovali baterku. mam z toho ale strach. poraďte prosím.
je možné svařovat přímo na pojízdném voze ve kterém je i plynová nádrž?
přetrhl jsem pravý držák přední rozvodovky a moc se mi nechce do rozborky celé jedné strany náhonu, určitě se musí vyndat poloosa. Odspodu se k tomu dí dobře dostat, pár bodů by to možná podrželo do generálky předku, který plánuju na další sezonu.
viděl opakovaně jsem viděl sváření blatníku atd, jen myslím odpojovali baterku. mam z toho ale strach. poraďte prosím.
2107 a 21214
Re: svařování na voze
Pokud bys vařil autogenem, tak bez problémů, u elektriky odpojují i altík kvůli diodám. U CO nevím...
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: svařování na voze
Staci varistor na baterku, ale jed das kostro na spravne miesto, tak teoreticky aj bez opatreni, hlavne neodpajaj baterku.
Re: svařování na voze
O neodpojovani baterky jsem slysel, ale nevim duvody. Jsem uz svaroval hodne na aute a mam i Lpg. Vetsinou teda jen odpojim baterku a nekdy i zapomenu, ale mam nejak navykle jeji odpojeni (byť to nemusi byt spravne reseni). Kostra by mela byt cista v blizkosti svarovani a delam cockem. I elekrodu na zadni naprave to sneslo a altik jsem zatim neodpojoval, ale jestli se nekdy odporoucel, tak bych uz nevedel co se mu nelibilo. Nevim presne co se urvalo, jestli uchyceni predniho difu.. Jak se par veci zesili, tak je vesmes klid od toho. Na netu uz jdou relativne snadno koupit veci, ktere jeste chvili zpatky bylo narocnejsi sehnat..pevnostni predni obal difu atd., ale dostat to na auto taky nekdy neni hracka.
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Re: svařování na voze
U svařování samonosné karosérie nebývá problém když se dodrží zásada mít ukostření co možná nejblíž svařovanému místu . Je to proto že svařovaným materiálem teče velký proud (cca 100A) a železo není dobrý vodič proudu a tudíž mezi zemí a svařovaným místem vzniká kvůli odporu jisté napětí které za nepříznivých podmínek dosáhne takové výše které může zničit diody v altíku nebo i elektroniku .
U aut s rámem je situace horší a musí se pečlivě dbát na to kam připojíme kostru . Když vaříme rám tak kostru na rám a když kastli tak kostru na kastli . Je to proto že rám a karoserie je oddělena silentbloky a s karosérií je spojena jen tenkým uzemňovacím páskem a ten by nemusel vydržet svařovací proud a přehořel by . Poté by se obvod uzavřel třeba přes lanko ručky nebo kardan a mohly by nastat velké škody .
U aut s rámem je situace horší a musí se pečlivě dbát na to kam připojíme kostru . Když vaříme rám tak kostru na rám a když kastli tak kostru na kastli . Je to proto že rám a karoserie je oddělena silentbloky a s karosérií je spojena jen tenkým uzemňovacím páskem a ten by nemusel vydržet svařovací proud a přehořel by . Poté by se obvod uzavřel třeba přes lanko ručky nebo kardan a mohly by nastat velké škody .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Re: svařování na voze
Pokial yo neda na vyfuk alebo prevodobku ked zvaruje kastly, alebo na kastlu ked zvaruje vyfuk nic sa na 99,9% nestane. Kostra ma byt spolhaliva a co najblizsie zvaraneho miesta.
Kto sa boji nech kuli zazracnu krabicku co sa zacvakne na baterku.
Kto sa boji nech kuli zazracnu krabicku co sa zacvakne na baterku.
Re: svařování na voze
díky! výhledově zkusíme, uvidíme.
no ten držák jsem urval myslim když jsem jel rychleji po poli na výzkumu po strništi a vlítnul jsem do nějaké strouhy, skákal jsem jak žába.
no ten držák jsem urval myslim když jsem jel rychleji po poli na výzkumu po strništi a vlítnul jsem do nějaké strouhy, skákal jsem jak žába.
2107 a 21214
- Teepee
- Příspěvky: 4312
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: svařování na voze
Bílý LADA a okřídlená spol.
Re: svařování na voze
zkoušel jste někdo svařovat obalovanou elektrodou poloosu, kardan, nebo třeba stabilizační tyč zadní nápravy ?
samozřejmě, že to je jako nouzovka, na dojetí, jestli je to vůbec reálný
samozřejmě, že to je jako nouzovka, na dojetí, jestli je to vůbec reálný
Nereznoucí a superspolehlivá Lada Niva ve verzi Super Hyper Bronto v kamufláži Stalin ve výbavě Smrt imperialistům !
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
- Ondra1,7mpi
- Příspěvky: 1447
- Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
- Bydliště: Javořice - vysočina
Re: svařování na voze
Kardan na dojetí, kost úplně vpohodě, poloosu jen génius nebo blázen...
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Re: svařování na voze
jednou jsem byl přítomen svařování poloos, ale jak to dopadlo nevím a vařili do normálně elektrodou
takže s tím se počítat teda nedá
takže s tím se počítat teda nedá
Nereznoucí a superspolehlivá Lada Niva ve verzi Super Hyper Bronto v kamufláži Stalin ve výbavě Smrt imperialistům !
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
- Ondra1,7mpi
- Příspěvky: 1447
- Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
- Bydliště: Javořice - vysočina
Re: svařování na voze
Ale dá, ale něco tím zničíš, ložisko difu, nebo jiné, ale krokem dojet třeba pár km asi dobrý...
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Re: svařování na voze
a co v terénu, kde to je potřeba občas trochu víc zatížit, to by vydrželo, když pominu opotřebení něčeho, nebo se to při kolchozním svařování hned utrhne
Nereznoucí a superspolehlivá Lada Niva ve verzi Super Hyper Bronto v kamufláži Stalin ve výbavě Smrt imperialistům !
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
- Ondra1,7mpi
- Příspěvky: 1447
- Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
- Bydliště: Javořice - vysočina
Re: svařování na voze
No pokud se to povede svařit dobře, tak věřím že to pojede, ale trefit na koleni rovinu??? Pokud jí netrefíš tak to ulitne... Za nedlouho... Myslím...
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Re: svařování na voze
rovinu na koleně netrefíš, ale jde o nouzi, v lese je dobrej každej postup, co tě dostane ven
Nereznoucí a superspolehlivá Lada Niva ve verzi Super Hyper Bronto v kamufláži Stalin ve výbavě Smrt imperialistům !
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.