Tak to jsem netušil že se to prodává zvlášť Jinak já tam má sucho i když trochu přeliju,no lépe to neřešit...nicméně ten olej tam nešel ani když byl motor před smrtí...Brandy píše: Ta spiralka se musi koupit zvlast.Olej jsem tam mel, kdyz jsem to prelil a jeho hladina byla nad ryskou maxima. Pak tam pronikne i skrz spiralku.
Omezení průniku oleje do sání
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 1296
- Registrován: úte led 31, 2006 20:53
- Bydliště: Kocourkov a Hulvátov
-
- Příspěvky: 107
- Registrován: čtv úno 09, 2006 13:55
- Bydliště: Mirošov
- Kontaktovat uživatele:
Taky se s tímhle problémem potýkám.V zimě mám ve filtrboxu doslova majonézu.Loni mi to na horách zřejmě i zamrzlo a vystřelilo měrku oleje.Když odpojím hadici od motoru a vytočím ho tak na 2500 ot. z hadice to tak lehce dýchá,neřekl bych že fouká.Zkoušel jsem do odvětrání zařadit plastovou lahev s vějířem coby odstředivým odlučovačem,ale průtok byl asi malý a nefungovalo to.V lahvi se jen vysrážela voda a část "majonézy".Ve filtrboxu toho bylo stejně dost.Jeden známý mi poradil,abych zkusil změnit značku oleje (jezdím na Mogul Forte).Blíží se mi výměna tak to zkusím,ale moc tomu nevěřím.Automechanik ve vedlejší vesnici vede Chevron.
LADA 2107 5q LPG "Vasil"
- Tomáš
- Příspěvky: 432
- Registrován: stř led 05, 2005 17:32
- Bydliště: Brno - Starý Bronx
- Kontaktovat uživatele:
no mě se olej dostává do filterboxu jen z předního odvětrávání,ale to mám asi jen já protože mám hlavu 2101..ale ta hlavní hadice mi nevydává žádnej olej..a ta drátěnka nebo jak to nazvat tak ta není v hadici,ale přímo v tom filterboxu v tý části kam se ta hadice nasouvá v tom kolínku
a pokud se tam dostává olej příliž moc tak je to špatným stavem motoru řekl bych že se olej tlačí ven přez klikovku něco podobnýho jako když cáká z měrky
a pokud se tam dostává olej příliž moc tak je to špatným stavem motoru řekl bych že se olej tlačí ven přez klikovku něco podobnýho jako když cáká z měrky
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Přesně tak, samá voda i u mě, jezdím na "letní" nastavení. Ale jezdí to furt, naštěstíJmJ píše:A nemate tam spis vodu s olejem na hornim deklu filtru? Bo ja tohle mival, kdyz sem jezdil v zime za deste a mlhy bez predehrivani sani. Voda se vysrazela na nejstudenejsim miste motoru a tim bylo viko filtru a z tama kapala do karburatoru a do otvoru odvetravani klikovky. Pocitam, ze kdyz auto stalo, tak voda stekla az do odlucovace oleje. Jak se motor ohral, voda s olejem sla nahoru a svinila zas viko filtru a kapala do karburatoru. Vysledek byl ten, ze to obcas nechtelo skoro vubec jet.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
ta dratenka je zhasac plamena. a nie je tam na to aby zastavovala nejaky bordel iduci do filtra. je tam preto aby ak by sa nahodou dostal plamen do oleja(cez prerazeny piest a pod) aby nepresiel az do karburatora ku zdroju benzinu a nesposobil vacsie skody.
stejne mam stale pocit, ze tu riesite vedlajsi ucinok inej vaznej chyby a sice netesnosti piestnych kruzkov. takze zameral by som sa skor tym smerom alebo vycistil odvetranie a kym to ako-tak jazdi tak sa v tom nevrtal a zbytocne nemeditoval
stejne mam stale pocit, ze tu riesite vedlajsi ucinok inej vaznej chyby a sice netesnosti piestnych kruzkov. takze zameral by som sa skor tym smerom alebo vycistil odvetranie a kym to ako-tak jazdi tak sa v tom nevrtal a zbytocne nemeditoval
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- Teepee
- Příspěvky: 4309
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
... a dal jej do pořádku.Majo píše:vycistil odvetranie
Nemám z toho olejničku, jen ten černý povlak v karburátoru, sací potrubí pod karburátorem je naprosto čisté. Nemám ještě změřené tlaky, ale všechny indicie mi zatím ukazují, že tlaky mne snad trápit nemusí. No uvidíme, až se k tomu pořádně dostanu a pořeším to.
Bílý LADA a okřídlená spol.
Onehdá jsem v rubrice "zaneřáděný motor" psal o tom, jak se mi dostává do filtrboxu hnědavá srágora ( ne olej !!) z odvětrávání kliky. Auto se trochu rozjezdilo a mě se zdá, že v mém případě se jednalo o vlhkost a jistý binec, který se tam nečinností usadil. Prostě vylítal ven a momentálně je už po této stránce klid.