motor se dusí

Moderátor: Moderátoři

sahul
Příspěvky: 14
Registrován: sob říj 05, 2019 17:58

motor se dusí

Příspěvek od sahul »

Zdravim neměl někdo problem s nivou 1,7i 98 za studena motor nastartuje a jede po zahřátí chcípne a potom už nejde natočit jen s plným plynem.Jiskru dává, čerpadllo tlačí,jednobod vstřikuje.začne hulit a hřeje se katalizátor
Cory
Příspěvky: 11569
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: motor se dusí

Příspěvek od Cory »

Pri startovani s plnym plynom sa u jednobodu zapina rezim prevetrania uchlastaneho motora, kedy jednotka dava extremne chudobnu zmes. Ked to teda chyti pri plnom plyne, videl by som to na prechlastanie. Check engine svieti?
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
sahul
Příspěvky: 14
Registrován: sob říj 05, 2019 17:58

Re: motor se dusí

Příspěvek od sahul »

milka nesvítí
Cory
Příspěvky: 11569
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: motor se dusí

Příspěvek od Cory »

Ani pri zapnuti zapalovania?
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
sahul
Příspěvky: 14
Registrován: sob říj 05, 2019 17:58

Re: motor se dusí

Příspěvek od sahul »

povolil se i výfuk jestli neni zacpanej kat tim to taky není

ani při zapnutým zapalování

asi bude prdlá žárovka

takže studený auto nastartuju na otočení jede jak má tak 3min.pak zdechne a uz nejde natočit než zas vychladne

Pozn. moderátora: Nepiš, prosím, vícenásobný příspěvky. Používej tlačítko Upravit!
Cory
Příspěvky: 11569
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: motor se dusí

Příspěvek od Cory »

Tak v prvom rade spojazdni ziarovku kontrolky check engine a vyblikaj chybove kody. Potom sa mozeme pohnut dalej
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
sahul
Příspěvky: 14
Registrován: sob říj 05, 2019 17:58

Re: motor se dusí

Příspěvek od sahul »

tak sem rozchodil kontrolku prosimtě blik mezera 5xblik tohle třikrát
potom 5x ,4x,5x,4x,5x,4x
Naposledy upravil(a) sahul dne pon dub 13, 2020 12:46, celkem upraveno 1 x.
Cory
Příspěvky: 11569
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: motor se dusí

Příspěvek od Cory »

Takze najskor ti vyblikalo kod 12 a potom kod 15? Len si overujem, ci si spravne postupoval

Tu je postup viewtopic.php?f=50&t=14735
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
sahul
Příspěvky: 14
Registrován: sob říj 05, 2019 17:58

Re: motor se dusí

Příspěvek od sahul »

přesně tak plus ještě blikání 5,4,5,4,5,4
a pak celé znovu takže kód 12,kód 15,kód 54
Naposledy upravil(a) sahul dne pon dub 13, 2020 13:00, celkem upraveno 1 x.
Cory
Příspěvky: 11569
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: motor se dusí

Příspěvek od Cory »

Nerozumiem.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
sahul
Příspěvky: 14
Registrován: sob říj 05, 2019 17:58

Re: motor se dusí

Příspěvek od sahul »

kód 12,kód 15,kód 54
sahul
Příspěvky: 14
Registrován: sob říj 05, 2019 17:58

Re: motor se dusí

Příspěvek od sahul »

čidlo teploty motoru do jednotky co ta oktanová korekce
Cory
Příspěvky: 11569
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: motor se dusí

Příspěvek od Cory »

Chyba 15 sa zaznamena vtedy, ak motor pracuje dlhsie ako 58s a zaroven hodnota vystupneho signalu snimaca teploty nižsia ako -37°C. Pravdepodobne je vadny snimac teploty, pripadne zlty vodic iduci do RJ na poziciu C10. Zmeraj odpor snimaca medzi pinmi A a B a napis sem, kolko ma ohmov, pripadne vyber snimac a otestuj ho. Prikladam tabulku zavislosti odporu od teploty. Alebo skus pri zdochnuti snimac odpojit, nastartovat by malo ist a mali by bezat sahary.

Chyba 54 sa zaznamena vtedy, ak vystupne napatie z oktanoveho korektoru je nizsie ako 0,5V alebo vyssie ako 4,9V po dobu 2s. Vystupny vodic je vodic zelenej farby. Navrhujem nastartovat motor, zmerat napatie na zelenom vodici:
1) Ak je napatie v rozmedzi 1-4,7V, ide o sporadicku zavadu, navrhujem kontrolu zvazku, ci sa zeleny vodic niekde nepredral na kostru.
2) Ak nameras napatie nizsie ako 1V, odpoj konektor od korektora. Ak je po odpojeni konektora napatie vyssie ako 4,7V, ide o vadny korektor. Ak je po odpojeni konektora napatie nizsie ako 4,7V, je niekde predraty a ukostreny zeleny vodic, alebo je vadna RJ.
3) Ak nameras napatie vyssie ako 4,7V, potom sa rozpisem, lebo je toho vela na pisanie :)

Ako prve treba skontrolovat konektory a piny a ci nie su zaoxidovane.
Přílohy
teplota.jpg
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
sahul
Příspěvky: 14
Registrován: sob říj 05, 2019 17:58

Re: motor se dusí

Příspěvek od sahul »

a kde najdu oktanový korektor
to je jako lambda sonda?
Cory
Příspěvky: 11569
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: motor se dusí

Příspěvek od Cory »

Nie, je to potenciometer. Ak sa nemylim, tak na nive je niekde pri baterke
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“