Tak po několika letech doplňuji výsledek celé léčby....
Ono každý krok trochu situaci zlepšil, tak že:
- křížky vyměněny společně se středovým uložením kardanu - to řešilo takové spíš cvakání.
- náplň v dif - netuším co se tam stalo, ale nejspíš dolévání několika deci jiného oleje bylo největší příčinou těch zvuků, no takže nová náplň 90H tu rozvodovku utlumila, za studena jde trochu tíž ale při pracovní teplotě nekřápe, nebouchá.
- hardyspojka, tak ta byla celkem v pořádku, asi jen ztvrdlá, ale změna nic moc nepřinesla.
- překvapením byl utržený silentblok na levé straně motoru, to asi byl právě důvod vibrací při vyšších rychlostech, přikládal jsem ho právě uložení kardanu, ale omyl.
- a důležitý prvek je zimní sraz a spolujízda zkušených "ladistů" - Vašku lamela byla skoro nová, to bylo velké zklamání, čekal jsem že bude nějako viditelně poškozená, ale.... ložisko spojky postrádalo pérko na jedné straně, tak že to byl důvod proč při rozjezdu do kopce to působilo tak, že to chce na jedné straně utrhnout motor - a to právě nejspíš byl důvod i toho urvaného silentbloku...
Tak že to jsou tedy zkušenosti. Každopádně teď ta moje bláznivá 2102 jezdí náramně a můžu zase pokračovat v žehlení dalších drobných nedostatků