Oslavy 50 let výroby v Togliati
Moderátor: Moderátoři
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oslavy 50 let výroby v Togliati
Já nevim.
Sakra srdce versus rozum. Muj šéf versus harmonogramy. Kruci já chci!
Sakra srdce versus rozum. Muj šéf versus harmonogramy. Kruci já chci!
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Re: Oslavy 50 let výroby v Togliati
Je tu ešte jedna možnosť, možno.
Vlakom do Moskvy a odtiaľ po vlastnej osi. https://www.cd.cz/spojeni-a-jizdenka/sp ... 084a57d3df Chce to len zistiť, či je možnosť pripojiť krytý vagón na prepravu áut a jeho cena. Cena lístka jedným smerom je cca 165€ na osobu. ČD ponúkajú aj akési kolektívne (skupinové) zľavy. Z Moskvy je to už len 1000km. Prípadne preveriť prípoj do Samary, ktorá je už od fabriky na skok.
Cesta späť tak isto vlakom z Moskvy. Myslím, že by to vyriešilo už naznačené tranzit trable s Bieloruskom.
Toto by však mal riešiť niekto, kto mluví i govorí
Výzva pre Alberta?
P.S.:tiež by som rád fotečku Nikitu spod veľkej plachetnice https://www.123rf.com/photo_52927227_sa ... JnRmdUUT09 Pustia nás na tento trávnik? https://www.123rf.com/photo_85669337_to ... ssia-.html
Vlakom do Moskvy a odtiaľ po vlastnej osi. https://www.cd.cz/spojeni-a-jizdenka/sp ... 084a57d3df Chce to len zistiť, či je možnosť pripojiť krytý vagón na prepravu áut a jeho cena. Cena lístka jedným smerom je cca 165€ na osobu. ČD ponúkajú aj akési kolektívne (skupinové) zľavy. Z Moskvy je to už len 1000km. Prípadne preveriť prípoj do Samary, ktorá je už od fabriky na skok.
Cesta späť tak isto vlakom z Moskvy. Myslím, že by to vyriešilo už naznačené tranzit trable s Bieloruskom.
Toto by však mal riešiť niekto, kto mluví i govorí
Výzva pre Alberta?
P.S.:tiež by som rád fotečku Nikitu spod veľkej plachetnice https://www.123rf.com/photo_52927227_sa ... JnRmdUUT09 Pustia nás na tento trávnik? https://www.123rf.com/photo_85669337_to ... ssia-.html
Nikita II, 1974
Nasťa 2016
chatka 12 forever
člen LKCS
Nasťa 2016
chatka 12 forever
člen LKCS
Re: Oslavy 50 let výroby v Togliati
Vyjádření Českých drah:
Cena Brno - Česká Třebová dle sazebníku ČD (zjednodušuji odpověď, toto je nepodstatné)
Cena jízdenky Česká Třebová - Moskva včetně lůžkového příplatku je na e-shop pro 4 dospělé osoby 13 344 Kč jedním směrem. V přímých vozech platí globální jízdné, na které nemá vlastnictví IN Karty vliv.
Pro cestu zpět počítejte s podobnými částkami jako pro cestu TAM.
Automobil do Ruska vlakem přepravit nelze.
..................
Vzhledem k ceně vlaku a nemožnosti přepravit vůz, bych tuto variantu vyloučil.
Cena Brno - Česká Třebová dle sazebníku ČD (zjednodušuji odpověď, toto je nepodstatné)
Cena jízdenky Česká Třebová - Moskva včetně lůžkového příplatku je na e-shop pro 4 dospělé osoby 13 344 Kč jedním směrem. V přímých vozech platí globální jízdné, na které nemá vlastnictví IN Karty vliv.
Pro cestu zpět počítejte s podobnými částkami jako pro cestu TAM.
Automobil do Ruska vlakem přepravit nelze.
..................
Vzhledem k ceně vlaku a nemožnosti přepravit vůz, bych tuto variantu vyloučil.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Oslavy 50 let výroby v Togliati
Vašku, díky za info. (ne)možnost přepravy auta jsem tak nějak předpokládal. Obecně vzato, je varianta vlakem přes Moskvu o ničem. Ve srovnání s cestou autem to moc času neušetří. Náklady na cestu na osobu by byly skoro 7.000 Kč a to jsme teprve v Moskvě. Další čas a peníze by padly na cestu Moskva - Samara - Moskva, takže ve výsledku by to možná trvalo i dýl, než autem.
Já v zásadě zvažuju pouze dvě varianty:
Autem přes Bělorusko (příp. v nouzi přes pobaltí)
- délka cesty cca 16 dnů
- cena cca 28-33.000 Kč
nebo
Letecky s Aeroflotem
- délka cesty cca 9 dnů
- cena cca 21-25.000 Kč
V obou případech si chci prohlídnout města (při cestě autem i některá na trase - např. Minsk), navštívit některá muzea, restaurace a jiné podniky a celkově si cestu užít.
Cenový rozdíl není až tak dramaticky zásadní, spíš jde o čas, kterého se stále nedostává. Letadlo ušetří týden! A ten můžu využít třeba na jinou zajímavou cestu, nebo práci na baráku. Takže to (zatím) lehce nahrává letecké variantě. V procentním vyjádření je to u mně dnes asi 55:45 pro letadlo. Ale zítra to může být jinak.
Já v zásadě zvažuju pouze dvě varianty:
Autem přes Bělorusko (příp. v nouzi přes pobaltí)
- délka cesty cca 16 dnů
- cena cca 28-33.000 Kč
nebo
Letecky s Aeroflotem
- délka cesty cca 9 dnů
- cena cca 21-25.000 Kč
V obou případech si chci prohlídnout města (při cestě autem i některá na trase - např. Minsk), navštívit některá muzea, restaurace a jiné podniky a celkově si cestu užít.
Cenový rozdíl není až tak dramaticky zásadní, spíš jde o čas, kterého se stále nedostává. Letadlo ušetří týden! A ten můžu využít třeba na jinou zajímavou cestu, nebo práci na baráku. Takže to (zatím) lehce nahrává letecké variantě. V procentním vyjádření je to u mně dnes asi 55:45 pro letadlo. Ale zítra to může být jinak.
Re: Oslavy 50 let výroby v Togliati
Ahoj, to bělorusko je nesmysl,prověřoval jsem to u spousty cestovatelu a všichni považuji průjezd běloruskem za utopii.Přes Lotyšsko to není o mnoho dál(cca o 200 km) a odpadá tak jedno vízum.
Časově to vycházi dle google +- na hodinu stejně.
Informace o nemožnosti tranzitu pro inostrance je dokonce na oficialnich stránkách MZ.
Spíš vychází zajímavě cesta autovlakem na slovensko a pak dále na Kijev a na Kursk.
Před dvěma rokama tama projížděl Martin s Nivou a problémy na hranicích žádný.
Časově to asi taková úspora není ale na Km je to z Humenného cca 2500 km což je cca o 700 míň.
A člověk je tam ráno vyspalej a může hrnout dále(dá se tak urazit cca 1500 km za 24 hod což je odsuď skoro půlka cesty)
Časově to vycházi dle google +- na hodinu stejně.
Informace o nemožnosti tranzitu pro inostrance je dokonce na oficialnich stránkách MZ.
Spíš vychází zajímavě cesta autovlakem na slovensko a pak dále na Kijev a na Kursk.
Před dvěma rokama tama projížděl Martin s Nivou a problémy na hranicích žádný.
Časově to asi taková úspora není ale na Km je to z Humenného cca 2500 km což je cca o 700 míň.
A člověk je tam ráno vyspalej a může hrnout dále(dá se tak urazit cca 1500 km za 24 hod což je odsuď skoro půlka cesty)
2103 - красное октябрь
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
Re: Oslavy 50 let výroby v Togliati
Jo a ještě edit pro případné zájemce o costu autem:
Zkontrolujte si zelenou kartu,většina českých pojišťoven nepojišťuje vozy do Ruska(maji na zelené kartě Ru škrtnutou)
Zkontrolujte si zelenou kartu,většina českých pojišťoven nepojišťuje vozy do Ruska(maji na zelené kartě Ru škrtnutou)
2103 - красное октябрь
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
Re: Oslavy 50 let výroby v Togliati
Dušíne, zjišťoval jsi možnosti a cenu autovlaku do Košic? Pro Tebe by to asi význam mělo, ale Brňákům už to tolik nepomůže. Je to v podstatě úspora 500km a připočtu-li starosti s naložením/vyložením vozidla = další potřebný čas, je otázkou zda-li má smysl nad tím přemýšlet. Následně místo cesty přes SK je mnohem výhodnější cesta z Brna na PL Katowice, Lvov. Kratší a pohodlnější.
Co se týče možné kilometráže a potřebného času, přidám jen svoje zkušenosti. Z pracovního procesu vyrazit na cestu, já sám ujedu tak 700km a odpadám. Odpočatý dám sám 900km jako nic. Když jsme jezdili z Bulharska, naposledy jsme to jeli ve dvou řidičích, 1.600km na zátah, cca 21h.cesty a domů jsme i po dovolené přijeli pěkně rozbití. Určitě doporučuju nepřepálit start a pošetřit síly.
Uvažoval někdo autovlak do Polska - Przemysl? Kilometrově by to bylo rozhodně lepší než Košice.
Edit: koukám, že z Brna máme do Košic autovlakem asi smůlu.
Co se týče možné kilometráže a potřebného času, přidám jen svoje zkušenosti. Z pracovního procesu vyrazit na cestu, já sám ujedu tak 700km a odpadám. Odpočatý dám sám 900km jako nic. Když jsme jezdili z Bulharska, naposledy jsme to jeli ve dvou řidičích, 1.600km na zátah, cca 21h.cesty a domů jsme i po dovolené přijeli pěkně rozbití. Určitě doporučuju nepřepálit start a pošetřit síly.
Uvažoval někdo autovlak do Polska - Przemysl? Kilometrově by to bylo rozhodně lepší než Košice.
Edit: koukám, že z Brna máme do Košic autovlakem asi smůlu.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Oslavy 50 let výroby v Togliati
Jak píše Dušín, po cestě z Kyrgyzu jsem byl v Toljatti, bylo to v roce 2017, kdy niva slavila výročí 40 let ve výrobě a hlavně jsem Nataše slíbil, že jí vezmu jednou domů. Cesta do ČR mi trvala 3,5 dne naprosto v klidu, ruské silnice jsou v dobrém stavu, jak federálky tak i silnice nižších tříd, na hlavních tazích silný provoz. Benzín cca 18, LPG 8 kč... Není to daleko
Nevím proč se bojíte UA, tam nahoře se nic neděje a všechno je v klidu.
Jel jsem Ostava, Katovice, Lwov, Kyjev, Kursk, Voroněž, Borisoglebsk tam jsem točil na Volgograd, Astrakaň a do Kazachstánu.
Z Borisoglebsku na Saratov a pak Toljatti nejpřímější cesta.
Po cestě zpátky jsme jeli z Uralsku ( KZ ) na Samaru a do Toljatti, byla neděle a město bylo dost vylidněné, ani se nedivým je tam kolem krásná příroda.
Domů už jsem jel trochu výše abych se nevracel po stejné cestě, Syrzaň, Penza, Tambob, Železnogorsk a na Kiev, Lvow, Katovice a domů...
Hranice UA-RF v pohodě, po cestě tam jsme vzali menší přechod u Summy, skoro žádný provoz, no nakonec asi 4 hodiny, hromada dokumentů, deklarace a velká kontrola, žádná šikana ani úplatky, celníci profesionální přístup, protě měli dost času... Na druhou stranu nás všechny ty papíry provedli celou střední Asií. Cesta zpátky velký přechod Bachivsk 30 minut na obou pointech, celníci měli vetší zájem o nivu a o tom kde jsme byli...
AU-Pl asi tři hodiny, standart, hodně ukrainců se vracelo zpátky do práce, stálo se ve čtyřech řadách...
Škoda že mám Natašu v totálním GO, hned bych jel bude to velká akce a hlavně bude možnost se dostat do míst, kam se normálně nepouští...
https://martas110.rajce.idnes.cz/Stredn ... 170747.jpg
Nevím proč se bojíte UA, tam nahoře se nic neděje a všechno je v klidu.
Jel jsem Ostava, Katovice, Lwov, Kyjev, Kursk, Voroněž, Borisoglebsk tam jsem točil na Volgograd, Astrakaň a do Kazachstánu.
Z Borisoglebsku na Saratov a pak Toljatti nejpřímější cesta.
Po cestě zpátky jsme jeli z Uralsku ( KZ ) na Samaru a do Toljatti, byla neděle a město bylo dost vylidněné, ani se nedivým je tam kolem krásná příroda.
Domů už jsem jel trochu výše abych se nevracel po stejné cestě, Syrzaň, Penza, Tambob, Železnogorsk a na Kiev, Lvow, Katovice a domů...
Hranice UA-RF v pohodě, po cestě tam jsme vzali menší přechod u Summy, skoro žádný provoz, no nakonec asi 4 hodiny, hromada dokumentů, deklarace a velká kontrola, žádná šikana ani úplatky, celníci profesionální přístup, protě měli dost času... Na druhou stranu nás všechny ty papíry provedli celou střední Asií. Cesta zpátky velký přechod Bachivsk 30 minut na obou pointech, celníci měli vetší zájem o nivu a o tom kde jsme byli...
AU-Pl asi tři hodiny, standart, hodně ukrainců se vracelo zpátky do práce, stálo se ve čtyřech řadách...
Škoda že mám Natašu v totálním GO, hned bych jel bude to velká akce a hlavně bude možnost se dostat do míst, kam se normálně nepouští...
https://martas110.rajce.idnes.cz/Stredn ... 170747.jpg
Naposledy upravil(a) martas dne ned úno 09, 2020 22:44, celkem upraveno 1 x.
Lada Niva 21217, Lada Niva 2121
Re: Oslavy 50 let výroby v Togliati
Podrobné info o možnosti cesty přes Bělorusko jsem dával do svého prvního příspěvku v tomto vlákně. Obecně to opravdu možné není. Je tam ale jedna jedinná výjimka. Přechod Веселовка - Новые Юрковичи za Gomelem. Tam to možné je. Při cestě takhle spodem, je rozdíl ve vzdálenosti oproti Lotyšsku cca 350 km. Ale uznávám, není to moc a šetří se jedno vízum. Takže tohle je spíš technický detail.
Jak psal Dušín, kromě nutnosti zelené karty platné pro RF je nutné mít i zdravotní pojištění s limitem min. 30.000€ Dál je potřebný (vhodný) mezinárodní řidičák. Ale ještě lepší a jednodušší je mít sebou úředně ověřenou fotokopii našeho řidičáku s překladem do ruštiny. To je lepší, než ten mezinárodní.
Jak psal Dušín, kromě nutnosti zelené karty platné pro RF je nutné mít i zdravotní pojištění s limitem min. 30.000€ Dál je potřebný (vhodný) mezinárodní řidičák. Ale ještě lepší a jednodušší je mít sebou úředně ověřenou fotokopii našeho řidičáku s překladem do ruštiny. To je lepší, než ten mezinárodní.
Re: Oslavy 50 let výroby v Togliati
Jak psal Dušín, kromě nutnosti zelené karty platné pro RF je nutné mít i zdravotní pojištění s limitem min. 30.000€ Dál je potřebný (vhodný) mezinárodní řidičák. Ale ještě lepší a jednodušší je mít sebou úředně ověřenou fotokopii našeho řidičáku s překladem do ruštiny. To je lepší, než ten mezinárodní.[/quote]
Nic takového po mě nikdo nechtěl... Zelená jasná, řidičák a techničák kartička nikdo se ani neptal na něco jiného, mám nivu na otce a kromě hranic UA, RF nikdo nechtěl vidět zplnomocnění,pojištění jasné, kdo dnes někam jede bez pojištění je hazardér...
Nic takového po mě nikdo nechtěl... Zelená jasná, řidičák a techničák kartička nikdo se ani neptal na něco jiného, mám nivu na otce a kromě hranic UA, RF nikdo nechtěl vidět zplnomocnění,pojištění jasné, kdo dnes někam jede bez pojištění je hazardér...
Lada Niva 21217, Lada Niva 2121
Re: Oslavy 50 let výroby v Togliati
Překlad řidičáku není vyloženě nutný, ale je vhodný. Může dost pomoct při srážce s aktivním příslušníkem někde v zapadákově.
Re: Oslavy 50 let výroby v Togliati
Policie je hodně vidět, kontroly časté, vždy profesionální a příkladný přístup. Doklady, odkud kam a přání štastné cesty... Většinou vidí cizí značku tak jsou zvědaví a Lada tomu taky nepřidá
U Astrakaně mě stavěl takovej klučík už azijské rysy, dostal doklady, bylo vidět, že je v pasti nic si latinkou nepřečte, s vážnou tváří dokončil kontrolu, poděkoval, popřál štastnou cestu, já se celou dobu držel, abych se nesmál...
U Astrakaně mě stavěl takovej klučík už azijské rysy, dostal doklady, bylo vidět, že je v pasti nic si latinkou nepřečte, s vážnou tváří dokončil kontrolu, poděkoval, popřál štastnou cestu, já se celou dobu držel, abych se nesmál...
Lada Niva 21217, Lada Niva 2121
Re: Oslavy 50 let výroby v Togliati
Noční autovlak Praha-Humenné Auto a řidič 2088 kč.Myslim že dvoumužná posádka přijde cca na 2500 kč
Pro mě je asi autovlak taky passe protože Bára chce do Moskvy.
Bělorusko jsem vypustil,nechci riskovat že mě Ruskej celnik otočí a Běloruskej mě řekne že už mi naplatí vízum....300 km navíc není tolik a navede nas to na ruskou dalnici do Moskvy.
Pro mě je asi autovlak taky passe protože Bára chce do Moskvy.
Bělorusko jsem vypustil,nechci riskovat že mě Ruskej celnik otočí a Běloruskej mě řekne že už mi naplatí vízum....300 km navíc není tolik a navede nas to na ruskou dalnici do Moskvy.
2103 - красное октябрь
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
Re: Oslavy 50 let výroby v Togliati
Začíná se mi to líbit čím dál, tím víc. Osobně bych se přikláněl taky k cestě přes Moskvu. Jak je to s dostupností LPG?
Re: Oslavy 50 let výroby v Togliati
Cca 8Kč, všude maj stojany, pumpy evropské...Marťas píše:Začíná se mi to líbit čím dál, tím víc. Osobně bych se přikláněl taky k cestě přes Moskvu. Jak je to s dostupností LPG?
Lada Niva 21217, Lada Niva 2121